quote:
daar ben ik te jong voorquote:
Ian krijgt ruzie met zijn kloonquote:
Wat beb jij kort vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
ja, je zit met jezelf te spelenquote:
Hoe lossen we dat op?quote:
Een hamster?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe lossen we dat op?
maw wat heb je er voor over
Ja jij bent goed incontact met je vrouwelijke kantquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja jij bent goed incontact met je vrouwelijke kant![]()
ja dat zeg ik.... met jezelfquote:
een kusjequote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe lossen we dat op?
maw wat heb je er voor over
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
had even een geluksmoment!!![]()
de dvd recorder die we weggebracht hadden omdat ie stuk was was weer gemaakt. Maar... alle filmpjes die erop stonden (8 jaar lang kinderfilmpjes, nog niet gebrand, maar wel overgezet) leken weg te zijn. dat was heel erg balen, want geen backup ofzo (dvd ding ging binnen het jaar stuk)
maar nu had hubbie een film opgenomen, en floep, ineens waren alle filmpjes weer terug.
* blij is
Gelukkig maar!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
had even een geluksmoment!!![]()
de dvd recorder die we weggebracht hadden omdat ie stuk was was weer gemaakt. Maar... alle filmpjes die erop stonden (8 jaar lang kinderfilmpjes, nog niet gebrand, maar wel overgezet) leken weg te zijn. dat was heel erg balen, want geen backup ofzo (dvd ding ging binnen het jaar stuk)
maar nu had hubbie een film opgenomen, en floep, ineens waren alle filmpjes weer terug.
* blij is
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
nadat ik jullie met dit nieuws in slaap heb verveeld ga ik nu ook maar even lekker slapen. morgen weer vroeg dag...![]()
![]()
hoi buuf ... doei buuvquote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
nadat ik jullie met dit nieuws in slaap heb verveeld ga ik nu ook maar even lekker slapen. morgen weer vroeg dag...![]()
![]()
quote:
De vuilakken!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef TherAngelina het volgende:
En dat alleen maar omdat ze denken dat ik een kloon ben.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor een miss SC verkiezing, incl. nudisten ronde en zo![]()
Terwijl je daar helemaal geen aanleiding voor gegeven hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef TherAngelina het volgende:
En dat alleen maar omdat ze denken dat ik een kloon ben.
Nou, ik ga in ieder geval niet naakt, maar er zijn er genoeg op Fok! die daar geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor een miss SC verkiezing, incl. nudisten ronde en zo![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik ga in ieder geval niet naakt, maar er zijn genoeg op Fok! die daar geen problemen mee hebben![]()
.
Hè, Ian?
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |