Blijkbaar werd die saaiheid erg gewaardeerd. Er zijn meer mensen die zeggen dat het toen veel leuker was. Nou, laat die mensen dan maar lekker weer naar die saaie streams gaan kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar bart en vooral nena waren best wel saai, nena kon de hele dag slapende doorbrengen op de bank
Daarin deel ik je mening volledig. Hij had haar niet mogen bellen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is Huub zijn keuze. Huub zijn keuze was al de oorzaak van hun breuk in de relatie. Laat dat meisje gewoon lekker met rust, als ze had zitten springen om deze bekendheid, dan was ze zeker vanmiddag de poort binnengehuppelt.
Ze zal het niet zozeer doen om te 'bonden' met Brian, maar om Huub te dwingen weer met haar om te gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel moeite ze heeft gedaan om met Huub te kunnen praten (en ook heeft gedaan trouwens). Maar idd, dat ze nu met Brian over de visite zit te kletsen maakt haar best wel een slecht mens ja. Hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te flikken.
Zeg dat wel ja. Hij is doorgedraaid. Huub valt Lieke nu al aan op dingen die hij zelf 10x erger doet. Het is jammer dat blijkbaar niemand van zijn familie of vrienden hem daar op durft te wijzen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarin deel ik je mening volledig. Hij had haar niet mogen bellen.
Maar de kleine dwingeland is na de laatste popoll definitief gek geworden.![]()
Ja bedoel het ook meer in de zin van als zij hem wilt zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Hij nodigt haar nu uit, maar ze geeft heel duidelijk aan Huub niet te willen zien.. HOE! moet hij regelen dat Hedda daar komt? Alles dat hij zegt, alles wat hij schrijft wordt gelezen door alle mensen van achter, ben je een hele knappe jongen wil je dat halen..W at ze niet vertrouwen krassen ze gewoon door hoor
En een tikkie jaloers te maken, gok ik zo.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zal het niet zozeer doen om te 'bonden' met Brian, maar om Huub te dwingen weer met haar om te gaan.
Ja, zo kun je het iook (negatief) uitleggen ja. Ik zie haar praten met iemand die ook in dat huis woont. Niet alles heeft een verborgen agenda namelijk. Maar ja, het is Lieke hè... dus slecht.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zal het niet zozeer doen om te 'bonden' met Brian, maar om Huub te dwingen weer met haar om te gaan.
Ze hoeft niet op te nemen. Ik denk dat er echt nog gevoelens spelen tussen die twee.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarin deel ik je mening volledig. Hij had haar niet mogen bellen.
Maar de kleine dwingeland is na de laatste popoll definitief gek geworden.![]()
Ja... en terecht natuurlijk, want praten met Brian is best wel een lage actie.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Day het volgende:
[..]
En een tikkie jaloers te maken, gok ik zo.
Maar het heeft geen zin, zeker nu niet. Gok er op dat ze het wantrouwen nu alleen maar voedt.
De foto's van Hedda komen al sinds het begin met enige regelmaat in de cossen voorbij. Als het maar even over Hedda gaat. Waar hebben we het over?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je weet (en iedereen die hier nu leest weet dat), dat diegene geen prijs stelt op een dergelijke bekendheid, waarom zou je het dan juist wel in de openbaarheid gooien? Het meisje heeft geen relatie meer met Huub, en wil zich van dit verhaal distantiëren.
Waar valt Huub Lieke dan 10x erger op aan? Ik heb ff wat gemist, geloof ik?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Hij is doorgedraaid. Huub valt Lieke nu al aan op dingen die hij zelf 10x erger doet. Het is jammer dat blijkbaar niemand van zijn familie of vrienden hem daar op durft te wijzen.
Ik denk dat Huub dat wel zo ziet, ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... en terecht natuurlijk, want praten met Brian is best wel een lage actie.
Ik kan me die ellelange sessies met het paardenmeisje nog wel voor me halen en wat dacht je van die zeikgesprekken met die dracula waar nooit een einde aan kwam. Nee hoor ben blij dat hij weg is, hij werd bovendien met de week meer saggo. Ik hoop dat er de volgende ontslagronde ook weer iemand uit aat dan is het alleen maar leuker om het spel te volgen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar bart en vooral nena waren best wel saai, nena kon de hele dag slapende doorbrengen op de bank
Dat schreef ik helemaal niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Waar valt Huub Lieke dan 10x erger op aan? Ik heb ff wat gemist, geloof ik?
Ja, jammer dat ze er zo naast zit als ze hem uitoefentquote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
Lieke heeft de meeste klasse van allen. Zij durft op eigen kracht te vertrouwen.
Met een idioot als Loco iets beginnen is uitgesloten.
In het begin, wist niemand dat Hedda zich echt wilde distantiëren van hun relatie en van DGK. Intussen heeft ze dat toch merdere malen heel duidelijk kenbaar gemaakt. Laat haar dan toch, ze heeft geen relatie met Huub, dat had ze. Dus wat is uberhaubt de meerwaarde?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
De foto's van Hedda komen al sinds het begin met enige regelmaat in de cossen voorbij. Als het maar even over Hedda gaat. Waar hebben we het over?
Het is perfect dat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen gedrag.quote:
ik vind dat ze geen van alle klasse hebben en Liederke steekt er qua fatsoen ook niet echt bovenuit.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
Lieke heeft de meeste klasse van allen. Zij durft op eigen kracht te vertrouwen.
Zo'n butler wil ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Lieke wil thee van Melissa die met Huub op bed ligt te praten. Huub zegt dat ie met haar aan het praten is en dat Lieke het zelf maar moet zetten.
Die streams heb ik gelukkig uitgezetquote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Lieke wil thee van Melissa die met Huub op bed ligt te praten. Huub zegt dat ie met haar aan het praten is en dat Lieke het zelf maar moet zetten.
Tja... Lieke vroeg het duidelijk om het gesprek tussen Huub en Melissa te beeindigen. Dus in deze situatie was het wel weer even leuk.quote:
Niet met mij beginnen, hè. Ik geef gewoon weer wat de reden zou kunnen zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is perfect dat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen gedrag.
Lieke zal zich alleen niet verlagen zoals kabouter zo vaak heeft gedaan.
Wat mij betreft is het geen 'het is Lieke hè... dus slecht'. Maar iets te opvallen een van de eerste keren dat ze in de private met Brian gaat zitten praten en juist op dit tijdstip.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het iook (negatief) uitleggen ja. Ik zie haar praten met iemand die ook in dat huis woont. Niet alles heeft een verborgen agenda namelijk. Maar ja, het is Lieke hè... dus slecht.
Dat vind ik nou wel weer klasse. Gewoon schijt hebben aan de camera's en datgene doen wat verschrikkelijk veel mensen dagelijks doen. Zij kunnen het nou eenmaal niet meer doen zonder dat er een camera is.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind dat ze geen van alle klasse hebben en Liederke steekt er qua fatsoen ook niet echt bovenuit.
Als jij het normaal vind dat mensen het nodig vinden om voor 139 camera s te konijnen ........dat vind ik niet van veel klassen getuigen.
Mag ik dat quoten, over een tijdje?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
Lieke heeft er op vertrouwd dat Huub op het persoonlijke vlak haar netjes zou behandelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind dat ze geen van alle klasse hebben en Liederke steekt er qua fatsoen ook niet echt bovenuit.
Als jij het normaal vind dat mensen het nodig vinden om voor 139 camera s te konijnen ........dat vind ik niet van veel klassen getuigen.
Schijten!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou wel weer klasse. Gewoon schijt hebben aan de camera's en datgene doen wat verschrikkelijk veel mensen dagelijks doen. Zij kunnen het nou eenmaal niet meer doen zonder dat er een camera is.
Brain volt zich niet aangetrokken tot Lieke, hij zal het eerder doen om dezelfde reden dat huub Amanda knuffelt.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
Mag ik een mod, ik word bedreigd!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
[..]
Niet met mij beginnen, hè. Ik geef gewoon weer wat de reden zou kunnen zijn.
Ik word gek van Huub en Lieke! Dat spel is al ingewikkeld genoeg zonder dat relatiegezeik erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |