Dan moet Scanman maar eens een goede brief aan Huub schrijven, want dat is de enige persoon die niets dan goeds in Lieke ziet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef Desii het volgende:
Iedereen maakt het Huub wel erg moeilijk....
echt iedereen zegt dat Lieke niet echt is.
Tuurlijk!quote:
Wat doet haar politieke voorkeur er nu toe? Als zij zich nou thuisvoelt bij de VVD...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef riri het volgende:
wat is die melissa voor een glibberaal?
Nog ergerquote:
blijkbaar is "klasse" dus een relatief begrip waar ik verder niet over in discussie ga anders zijn we weer 5 pagina s verderquote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou wel weer klasse. Gewoon schijt hebben aan de camera's en datgene doen wat verschrikkelijk veel mensen dagelijks doen. Zij kunnen het nou eenmaal niet meer doen zonder dat er een camera is.
Wij vrouwen voelen dingentjes misschien beter aan, enne nee ik ben absoluut niet jalours ze mag hem(Huub) hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef riri het volgende:
raar dat zoveel vrouwen zo negatief op lieke reageren....dat is pure jaloezie naar mijn idee
Heb je zo'n gevoelig hartje, aiaiai, koetsie, koetisquote:Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Wie luistert mee met Lieke en Huub, ik heb er zo genoeg van.
Wat zeg je nu voor Briantillaanse dingen tegen mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb je zo'n gevoelig hartje, aiaiai, koetsie, koetis![]()
En wij zijn klaar met eric.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef schatje het volgende:
Eric is klaar met Huub.
Ik geloof 100% dat Lieke oprecht is in haar gevoelens voor Huub. Dat hebben haar acties wat mij betreft wel bewezen. En verder heb ik geen enkel bewijs dat Lieke de boel bedondert, dus dan ga ik daar ook niet van uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan moet Scanman maar eens een goede brief aan Huub schrijven, want dat is de enige persoon die niets dan goeds in Lieke ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |