Uitkomst is wat telt, we zijn het eensquote:Op zondag 20 mei 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
Geluid uitgezet. Te walgelijk voor woorden dit. Lieke, dump die klootzak, echt.
Ja, dat weet niemandquote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef My_ het volgende:
Ik geloof dat ik iets mis...
Wat zou die vriend van Huub hebben gezien, waardoor hij besluit te zeggen tegen Huub dat Lieke niet te vertrouwen is?!
Ik sluit me bij jou aan. Lieke is NIET verliefd op Huub (ookal zegt ze van wel), en Huub is NIET verliefd op Lieke (en hij beweerd ook niet het wel te zijn). De combi Huub-Lieke is een speltechnisch opzetje, wat in Huub zijn nadeel werkt. En daarom wil hij ervan af.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn punt is...lieke ook niet op hem!
dus al met al,ze gebruiken elkaar!![]()
is wel zoquote:Op zondag 20 mei 2007 19:50 schreef Dark het volgende:
Lieke - Iedereen zegt dat je zwakker wordt door mij.
denk ik ook en is Eric dronken?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef Clank het volgende:
Denk dat Eric ondertussen achter instructies krijgt om niet door te brieven wat Marielle heeft gezegd.
Tis ook niet mijn vriendin, maar ik bewonder haar manier van praten.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef riri het volgende:
ik vind lieke een bijzondere sterke vrouw
er zijn weinig vrouwen die zo hun mannetje staan
Psies.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Het probleem is dat Lieke er zonder Huub vrij snel uit ligt... denk ik. Misschien dat Amanda haar er nog in houdt.
Ben heeft contact met Lieke gehad in de buitenwereld, misschien heeft dat contact hem wel bepaalde inzichten gegeven waar wij niets van weten.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef My_ het volgende:
Wat zou die vriend van Huub hebben gezien, waardoor hij besluit te zeggen tegen Huub dat Lieke niet te vertrouwen is?!
De algemene trend die heerst op forums enzo. Vanaf dag 1 is al door veel mensen aangenomen dat Lieke nep is. Veel mensen hebben dat idee ook over genomen zonder er ook maar 1 bewijs voor te hebben. Wat mij betreft heeft Lieke met veel van haar reacties op dingen juist bewezen dat ze wel heel erg gek op hem is. Maar ja... als mensen eenmaal iets in hun hoofd hebben verandert dat niet snel meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef My_ het volgende:
Misschien heeft ie haar wel geneuktquote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben heeft contact met Lieke gehad in de buitenwereld, misschien heeft dat contact hem wel bepaalde inzichten gegeven waar wij niets van weten.
Huub moet daar slim op inspelen... Als Huub Amanda ompraat (wat mij goed te doen lijkt)quote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Het probleem is dat Lieke er zonder Huub vrij snel uit ligt... denk ik. Misschien dat Amanda haar er nog in houdt.
Het meest walgelijke aan dit alles is toch echt dat de discussie andersom zou moeten zijn. Huub liegt keihard over zijn gevoelens voor Lieke. Dáár zou het over moeten gaan. Maar nee, meneer de hypocriet weet het weer om te draaien en iedereen heeft het er nu nog over of hij gelijk heeft of niet ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben heeft contact met Lieke gehad in de buitenwereld, misschien heeft dat contact hem wel bepaalde inzichten gegeven waar wij niets van weten.
Lieke moet er sliml op in spelen. Misschien kan ze Eric wel overhalen Huub eruit te stemmen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub moet daar slim op inspelen... Als Huub Amanda ompraat (wat mij goed te doen lijkt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |