heejj ben je er weer! zeker gesjellugquote:Op zondag 20 mei 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Gesjellug ^^
Huub is niet te vertrouwen. Dat hebben we allemaal al vele keren gezien.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:30 schreef Varen het volgende:
Lieke is niet te vertrouwen volgens familie of vrienden
ik vind het vooral jammer dat amanda haar eigen advies niet opvolgdquote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Taurus het volgende:
Oh God, Amanda gaat nu komen met "hee meid, dump 'm joh, die jongen is niet goed voor je"Ik vind 't echt jammer dat Amanda zo naief is.
ja Amanda weet zo goed hoe het moet.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Taurus het volgende:
Oh God, Amanda gaat nu komen met "hee meid, dump 'm joh, die jongen is niet goed voor je"Ik vind 't echt jammer dat Amanda zo naief is.
had je vandaag nog niet gezien moppie!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er al 2 dagen bijna non stop lieverd![]()
of jij ziet dingen die ik mis...??quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is niet te vertrouwen. Dat hebben we allemaal al vele keren gezien.
Volgens mij is het ook gewoon een vent.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef riri het volgende:
ik vind lieke een bijzondere sterke vrouw
er zijn weinig vrouwen die zo hun mannetje staan
amanda is nu ook aan het stoken, ze probeert alleen een breuk tussen huub en lieke te regelen, ze heeft er al over gehad met brianquote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Taurus het volgende:
gezien dr bouw,zou dat heel goed kunnen!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gewoon een vent.
Ik begrijp 'm ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef 2live het volgende:
als iedereen 'buiten' jou waarschuwt, dan ga je toch ook twijfelen. Hij weet niet wat zij mss 'weten' er mocht geen spelinfo worden doorgegeven. Dat hij nu aan haar twijfelt is dan toch niet raar, dat zijn toch mensen die om hem geven. In hoeverre hij Lieke kan vertrouwen, weet hij toch niet.
Na, ik verwacht juist dat hij hier beter uit gaat komen. Vind niet dat Lieke nou echt een leuke invloed heeft/heeft gehad op Hupert tot dusver. Dus, oppleuren met die huppelkut, kan het weer leuk worden in DGKquote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Huub is een beetje dom bezig denk ik.
Het zou ook heel goed zijn dat Huub dat heeft gehoordquote:Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is nu ook aan het stoken, ze probeert alleen een breuk tussen huub en lieke te regelen, ze heeft er al over gehad met brian
Japio For Teh Winnquote:Op zondag 20 mei 2007 19:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had je vandaag nog niet gezien moppie!![]()
maar hoe vind je het gedoe in de kooi nu??
welke relatie???quote:Op zondag 20 mei 2007 19:38 schreef SiRojK het volgende:
Lieke spreekt nog over een relatie/.//
Dat denk ik dan. Heb jij Huub niet tegen anderen horen zeggen wat hij werkelijk voor Lieke voelt. Vanmiddag nota bene nog tegen zijn vriend en zus. Maar die dingen mis jij dus of je kiest ervoor om ze te missen. Tegen weer iemand anders zei hij nog dat hij nog geen seconde verliefd op Lieke is geweest.quote:
Aha, hij wil dus alleen Hedda laten zien dat Lieke niks voor hem betekend...Zodra hij weer Hedda vergeten is en zijn testosteron weer op peil staat ligt hij weer met Lieke samen in bed.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
The hoofdreden is Hedda. Huub is boos/gefrustreerd dat ze niet is gekomen en haar telefonisch niet kan bereiken. Lieke is jaloers op Hedda. Daar gaat de ruzie eigenlijk echt om. De rest is bijzaak.
dat zou mij ook niet verbazen idd.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm ook wel.
Alleen denk ik dat deze ruzie eigenlijk draait om Hedda en niet om wie wat gezegd heeft.
hoho...dan moet je toch als eerste verifieren bij degene om wie het gaat of die verhalen kloppen!!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef 2live het volgende:
als iedereen 'buiten' jou waarschuwt, dan ga je toch ook twijfelen. Hij weet niet wat zij mss 'weten' er mocht geen spelinfo worden doorgegeven. Dat hij nu aan haar twijfelt is dan toch niet raar, dat zijn toch mensen die om hem geven. In hoeverre hij Lieke kan vertrouwen, weet hij toch niet.
mijn punt is...lieke ook niet op hem!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dan. Heb jij Huub niet tegen anderen horen zeggen wat hij werkelijk voor Lieke voelt. Vanmiddag nota bene nog tegen zijn vriend en zus. Maar die dingen mis jij dus of je kiest ervoor om ze te missen. Tegen weer iemand anders zei hij nog dat hij nog geen seconde verliefd op Lieke is geweest.
Lieke is vasthoudend.... De vraag is waarom? Als ze zich bij anderen zou aansluiten, meer naar Eric zou toetrekken bijv., zou dat speltechnisch geen slecht idee zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:40 schreef ruby het volgende:
Discussie nummer honderd en zoveel.........
ze zitten in een spel; je weet niet meer wie je kunt vertrouwen. Als het erop aan komt helemaal niemand.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:39 schreef riri het volgende:
[..]
hoho...dan moet je toch als eerste verifieren bij degene om wie het gaat of die verhalen kloppen!!!!!
Hij begint in het wilde weg iemand ineens raar te behandelen door de verhalen die hij gehoord heeft....van mij kreeg hij hierin volkomen ongelijk als ik in het huis zat.....dit is erg vals en laag wat huub doet....zo behandel je iemand niet waarmee je een band hebt opgebouwd....ik liet hem vallen als een baksteen.
Daarom is Lieke sterk...omdat ze dit niet met haarzelf laat gebeuren
dus je gooit de streams uit en vertrekt??quote:Op zondag 20 mei 2007 19:41 schreef jinca het volgende:
Ik kan die eeuwige "gesprekjes"niet meer aanhoren...NU is het UIT!....Klaar!!
Tot bij BB7quote:Op zondag 20 mei 2007 19:41 schreef jinca het volgende:
Ik kan die eeuwige "gesprekjes"niet meer aanhoren...NU is het UIT!....Klaar!!
Oh, je bent zo'n DGK-newbiefokkerquote:
Weinig.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:41 schreef soylent het volgende:
Huub is mijn favoriet, maar wat moet je met hem als vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |