en het houdt niet op ook hequote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
jeuzeldejeuzel 4 uur jeuzeldejeuzel 4 uur jeuzeldejeuzel
En Huub heeft dat eindelijk door, hence zijn gedragquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geloof niet dat lieke zo dom is.....dus in mijn ogen speelt ze gewoon een spel,net zoals dat huub dat doet![]()
Wilgo.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Varen het volgende:
Wie belt Natasja?
Volgens mij maakt de liefde voor Lieke jou ook een beetje blind.... ;-)quote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wijst alles erop dat ze echt verliefd op hem is. Anders had ze nooit zoveel van hem gepikt. Als backup kan ze ook heus wel iemand anders regelen, daar heeft ze Huub niet voor nodig. Haar vertrouwen in hem is idd vrij belachelijk, maar ook dat wijt ik aan dat ze verblind is door liefde.
Je kunt in het kader van hoog spel ook behoorlijk veel pikken, maar volgens mij weiger je om daar ook maar enigszins aan te twijfelen. Reken er maar niet op dat het vinden van backup door lieve Lieke gemakkelijk zal wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wijst alles erop dat ze echt verliefd op hem is. Anders had ze nooit zoveel van hem gepikt. Als backup kan ze ook heus wel iemand anders regelen, daar heeft ze Huub niet voor nodig. Haar vertrouwen in hem is idd vrij belachelijk, maar ook dat wijt ik aan dat ze verblind is door liefde.
En dan maar bijna iedere dag met iemand neuken waar je niet verliefd op bent?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah:
OF:
Ze speelt een spel voor een paar miljoen, waarin ze Huub duidelijk maakt dat ze zijn back-up is om hem vervolgens knalhard te kunnen laten vallen... En dan? Dan heeft ze één van de sterkere spelers er zo uitgebonjourd!
Wilgo toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef ruby het volgende:
Natasia gaat blijkbaar weer familieleden stalken per telefoon.
En dat, lieve Scan, kan ik me dus niet voorstellen. Voor Amanda zou dit kunnen opgaan, maar niet van Lieke, daar is ze te zelfstandig en te slim voor.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah:
OF:
Ze speelt een spel voor een paar miljoen, waarin ze Huub duidelijk maakt dat ze zijn back-up is om hem vervolgens knalhard te kunnen laten vallen... En dan? Dan heeft ze één van de sterkere spelers er zo uitgebonjourd!
Heel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
En dan maar bijna iedere dag met iemand neuken waar je niet verliefd op bent?
Tja, waarom ook niet. Huub kan het ook
Bedenk je eens hoe enorm sterk je jezelf dan maakt! Als ze de rest dat sneaky laat weten is Huubje zo vertrokken... Wat een zet zou dat zijn, hem gebruiken voor sex en ondertussen hem er net zo hard uitwerken.. Huub kan dat niet meer doen, die heeft al te vaak gezegd dat hij haar laat vallenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan maar bijna iedere dag met iemand neuken waar je niet verliefd op bent?
Tja, waarom ook niet. Huub kan het ook
Ja, dat is ook weer zo'n enorme dooddoener. Als je een afwijkende mening heb dan ben je opeens ook verliefd en zelfs ook verblind. Tja...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij maakt de liefde voor Lieke jou ook een beetje blind.... ;-)
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Day, luister je mee?. Ik versta bepaalde dingen weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |