Dat heeft hij tegen haar gezegd ja (op de avond nadat ze met Amanda gebekt had, dat was weer een goeie streamavondquote:Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zegt hij ook tegen Lieke dat hij nog geen seconde verliefd op haar is geweest dan? En zo kan ik nog 20 opmerkingen aanhalen waar Lieke niets van weet en waar de honden geen brood van lusten. En intussen wel zijn liefde iedere keer weer aan Lieke verklaren, onder de dekens of in het begin per brief.
Wat mij betreft wijst alles erop dat ze echt verliefd op hem is. Anders had ze nooit zoveel van hem gepikt. Als backup kan ze ook heus wel iemand anders regelen, daar heeft ze Huub niet voor nodig. Haar vertrouwen in hem is idd vrij belachelijk, maar ook dat wijt ik aan dat ze verblind is door liefde.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, je hebt gelijk Huub is niet eerlijk tegen Lieke. Punt. Dat is gewoon een fiet, hij heeft genoeg dingen gezegd waardoor je die conclusie kan trekken.
Maar de andere vraag is? Is Lieke wel eerlijk tegen Huub? Weet jij het? Ik niet nl.
En wat me ook verbaasd: waarom is Lieke als bewoner in dat huis gekomen en gaat ze een relatie met Huub aan terwijl ze precíes weet hoe Huub in elkaar steekt wat vrouwen betreft? Je moet toch op z'n minst toegeven dat dat raar is?
Hij vertelt haar.. Dit is een spel, daar kan ik mijn gevoelens niet in mee laten spelen.. Staan wij tegenover elkaar, klaar, dan ga ik lekker verder..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zegt hij ook tegen Lieke dat hij nog geen seconde verliefd op haar is geweest dan? En zo kan ik nog 20 opmerkingen aanhalen waar Lieke niets van weet en waar de honden geen brood van lusten. En intussen wel zijn liefde iedere keer weer aan Lieke verklaren, onder de dekens of in het begin per brief.
Misschien is ze echt zo gek op hem dat liefde blind maakt? Kijk naar Amanda, die weet ook wat ze aan Brian heeft en tóch. . .quote:Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, je hebt gelijk Huub is niet eerlijk tegen Lieke. Punt. Dat is gewoon een fiet, hij heeft genoeg dingen gezegd waardoor je die conclusie kan trekken.
Maar de andere vraag is? Is Lieke wel eerlijk tegen Huub? Weet jij het? Ik niet nl.
En wat me ook verbaasd: waarom is Lieke als bewoner in dat huis gekomen en gaat ze een relatie met Huub aan terwijl ze precíes weet hoe Huub in elkaar steekt wat vrouwen betreft? Je moet toch op z'n minst toegeven dat dat raar is?
Eigenlijk is ze dus net zo dom als Amanda die ook steeds weer achter Brian aanhuppelt terwijl hij haar bespuugd en op z'n minst voor hoer heeft uitgescholdenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wijst alles erop dat ze echt verliefd op hem is. Anders had ze nooit zoveel van hem gepikt. Als backup kan ze ook heus wel iemand anders regelen, daar heeft ze Huub niet voor nodig. Haar vertrouwen in hem is idd vrij belachelijk, maar ook dat wijt ik aan dat ze verblind is door liefde.
Bij mijn weten is er maar 1 echte Heer van de Bruine Ster en dat is Eric nietquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef daWeasel het volgende:
O god, die meelopende pisnicht (sorry, vriendelijke bruinwerkers te Fok en omstreken) gaat even uitleggen hoe het spel werkt en verteld even dat je randzaken en personeel uit het spel moet laten en dat je normen en waarden moet hebben. Nee, rukken in een jacuzzi en mensen in hun slaap aanranden is hoe het moet.....
precies! may the best man win!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:34 schreef SiRojK het volgende:
Dit is gewoon fucking achterlijk eigenlijk... Er zitten 7 mensen in een kooi, die ALLEMAAL meer dan een miljoen kunnen winnen.. Wat doen ze dan, klagen dat je niemand kan vertrouwen.. What the fuck man... Dat wist je van tevoren ook, stop met uitleggen, gebruik elkaars gebreken
Dit is geen arrogantie en het is onverschilligheid.quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze dus net zo dom als Amanda die ook steeds weer achter Brian aanhuppelt terwijl hij haar bespuugd en op z'n minst voor hoer heeft uitgescholden
geloof niet dat lieke zo dom is.....dus in mijn ogen speelt ze gewoon een spel,net zoals dat huub dat doetquote:Op zondag 20 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze dus net zo dom als Amanda die ook steeds weer achter Brian aanhuppelt terwijl hij haar bespuugd en op z'n minst voor hoer heeft uitgescholden
Daar heb ik dan weer een andere mening over. Amanda is gewoon regelmatig echt geil en daar gebruikt ze Brian voor. Brian en Amanda gebruiken elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jah:quote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wijst alles erop dat ze echt verliefd op hem is. Anders had ze nooit zoveel van hem gepikt. Als backup kan ze ook heus wel iemand anders regelen, daar heeft ze Huub niet voor nodig. Haar vertrouwen in hem is idd vrij belachelijk, maar ook dat wijt ik aan dat ze verblind is door liefde.
De heer van de bruine ster en de dame van het zwarte gat, a match made in heaven!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er maar 1 echte Heer van de Bruine Ster en dat is Eric niet![]()
toch niet zo onverschillig dat je het kan nalaten erop te reagerenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dit is geen arrogantie en het is onverschilligheid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |