abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 20:27:18 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49583110
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is Huub eerlijk tegen Lieke dan?

okee, dan kunnen we nu beter stoppen met discussieren
Ik vind hem niet vriendelijk maar hij zegt wel gewoon wat hij denkt, dus best eerlijk.

Hij had ook schijnheilig kunnen doen en stiekem met anderen samenspannen om haar eruit te stemmen straks.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49583117
quote:

[..]

Kun je blijven proberen, maar als iemand op de streams dingen heeft gedaan, dan blijf ik zeggen dat we dat allemaal hebben kunnen zien.
En tóch blijft het dan je eigen interpretatie van wat je ziet....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49583119
quote:

[..]

ik vind dat WE allemaal hebben kunnen zien dat zowel huub als lieke elkaar gebruiken en een spelletje spelen....(soww nu wil je vast wel verder gaan met de discussie?)
pi_49583141
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef Villalux het volgende:
Huub de dwerg is goed bezig wil alleen de rel poot als backup ,,,gaat goed zo! doei Hubertje!
Ik vraag me af wat Jaap doet
pi_49583143
O god, die meelopende pisnicht (sorry, vriendelijke bruinwerkers te Fok en omstreken ) gaat even uitleggen hoe het spel werkt en verteld even dat je randzaken en personeel uit het spel moet laten en dat je normen en waarden moet hebben. Nee, rukken in een jacuzzi en mensen in hun slaap aanranden is hoe het moet.....
pi_49583161
Eric heeft het over normen en dingen die hij niet doet op tv.... jaja
pi_49583166
quote:

[..]

Dat heb ik al lang gedaan...Heeft geen zin, Scanman laat maar.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_49583168
quote:
Eerlijker dan andersom
pi_49583170
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Varen het volgende:
Amanda zei een heel wijs ding: Als mensen veel met het spel bezig zijn, wil nog niet zeggen, dat ze veel bereiken. Ik ben niet zo met het spel bezig.
amanda is eigenlijk ook gewoon slim met veel dingen
pi_49583173
quote:

[..]

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49583186
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef daWeasel het volgende:
O god, die meelopende pisnicht (sorry, vriendelijke bruinwerkers te Fok en omstreken ) gaat even uitleggen hoe het spel werkt en verteld even dat je randzaken en personeel uit het spel moet laten en dat je normen en waarden moet hebben. Nee, rukken in een jacuzzi en mensen in hun slaap aanranden is hoe het moet.....
HEAR HEAR
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_49583196
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:

[..]

Eerlijker dan andersom
Da's zo een bullshit! Sorry hoor.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_49583214
quote:
Hahaha niets aan toe te voegen.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:29:25 #239
58921 Day
You can fly!
pi_49583219
quote:

[..]

Scan, je hebt gelijk Huub is niet eerlijk tegen Lieke. Punt. Dat is gewoon een fiet, hij heeft genoeg dingen gezegd waardoor je die conclusie kan trekken.

Maar de andere vraag is? Is Lieke wel eerlijk tegen Huub? Weet jij het? Ik niet nl.
En wat me ook verbaasd: waarom is Lieke als bewoner in dat huis gekomen en gaat ze een relatie met Huub aan terwijl ze precíes weet hoe Huub in elkaar steekt wat vrouwen betreft? Je moet toch op z'n minst toegeven dat dat raar is?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_49583222
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat Jaap doet
die draagt die dwerg er zelf uit tot het hekje.
pi_49583226
2 of 3 miljoen euro.. Pfffffff, daarvoor ga ik zoooo fucking ver.. Mijn vrienden en familie staan op dat moment niet IN die kooi, dus die kun je na die tijd van alles nog uitleggen.. Zolang je die mensen overhoudt na die tijd EN 3 miljoen euro.. So be it
  zondag 20 mei 2007 @ 20:29:52 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49583234
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik vind hem niet vriendelijk maar hij zegt wel gewoon wat hij denkt, dus best eerlijk.

Hij had ook schijnheilig kunnen doen en stiekem met anderen samenspannen om haar eruit te stemmen straks.

Zegt hij ook tegen Lieke dat hij nog geen seconde verliefd op haar is geweest dan? En zo kan ik nog 20 opmerkingen aanhalen waar Lieke niets van weet en waar de honden geen brood van lusten. En intussen wel zijn liefde iedere keer weer aan Lieke verklaren, onder de dekens of in het begin per brief.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49583247
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef Day het volgende:
Ik wil aan 1 kant best geloven dat Lieke echt verliefd is op Huub. Aan de andere kant, ze moet ook wel Huub' s reet kussen, anders ligt ze eruit.

Damned, ik weet het niet meer. Ik ben ze zat!
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik wil de oude Huub terug! Dit wordt te ingewikkeld allemaal.
De ''oude'' Huub terug kan niet. Huub is oververmoeid door drank en slaapgebrek en 10 heeft het programma dermate verkloot dat het alleen nog maar verder bergafwaarts kan.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  zondag 20 mei 2007 @ 20:30:18 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49583250
quote:
En als ie de villa niet wint dan komt die 2 miljoen wel op een andere manier
Ben geswitcht naar Brian en Jaap maar eh, das ook niet veel.

Ik ga maar even wat anders doen want Eric is echt niet om aan te horen.
  Moderator zondag 20 mei 2007 @ 20:30:22 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49583253
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Dat heb ik al lang gedaan...Heeft geen zin, Scanman laat maar.
En dan Huub verwijten dat-ie arrogant is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_49583263
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef SiRojK het volgende:
2 of 3 miljoen euro.. Pfffffff, daarvoor ga ik zoooo fucking ver.. Mijn vrienden en familie staan op dat moment niet IN die kooi, dus die kun je na die tijd van alles nog uitleggen.. Zolang je die mensen overhoudt na die tijd EN 3 miljoen euro.. So be it
hoop mensen kan je nog terugkopen ook met dat geld
pi_49583266
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Kinga het volgende:
Wat ik wil weten is. Waarom is volgens iedereen Lieke niet te vertrouwen dan?
Vraag ik me ook af.
Is er iets concreets gezegd?
  zondag 20 mei 2007 @ 20:30:56 #248
130755 Kinga
versier hier
pi_49583270
Hoe krijg je Eric de poort uit? Veel bezoek laten komen voor hem...
  zondag 20 mei 2007 @ 20:31:07 #249
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49583277
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef Day het volgende:
En ondertussen valt Huub's groepje langzaam uit elkaar en wordt Brian's groepje steeds hechter.
Welnee, dat lijkt maar zo. Die zogenaamde "hechtheid" hangt van leugens tov Amanda aan elkaar. De enige 2 die hecht zijn, zijn Natasia en Brrrian. Amanda wordt er nu weer ff sterk in teruggetrokken, omdat Natasia nieuwe plastic tieten krijgt en dus even van het terrein verwijderd zal worden. Zodra Natasia met kunsttieten weer terug is, hebben ze Amanda ook niet meer nodig (hooguit voor Brrrian om zich op te kunnen ontladen).
pi_49583285
Eric zegt dat hij even rustig aan moet doen... hij is net achter geweest. Hij gaat later wel praten met Lieke.. 's kijken of Lieke dat begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')