Ik vind hem niet vriendelijk maar hij zegt wel gewoon wat hij denkt, dus best eerlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Huub eerlijk tegen Lieke dan?
okee, dan kunnen we nu beter stoppen met discussieren![]()
![]()
![]()
![]()
En tóch blijft het dan je eigen interpretatie van wat je ziet....quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je blijven proberen, maar als iemand op de streams dingen heeft gedaan, dan blijf ik zeggen dat we dat allemaal hebben kunnen zien.
ik vind dat WE allemaal hebben kunnen zien dat zowel huub als lieke elkaar gebruiken en een spelletje spelen....(soww nu wil je vast wel verder gaan met de discussie?)quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af wat Jaap doetquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef Villalux het volgende:
Huub de dwerg is goed bezig wil alleen de rel poot als backup ,,,gaat goed zo! doei Hubertje!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerlijker dan andersomquote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
amanda is eigenlijk ook gewoon slim met veel dingenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Varen het volgende:
Amanda zei een heel wijs ding: Als mensen veel met het spel bezig zijn, wil nog niet zeggen, dat ze veel bereiken. Ik ben niet zo met het spel bezig.
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HEAR HEARquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef daWeasel het volgende:
O god, die meelopende pisnicht (sorry, vriendelijke bruinwerkers te Fok en omstreken) gaat even uitleggen hoe het spel werkt en verteld even dat je randzaken en personeel uit het spel moet laten en dat je normen en waarden moet hebben. Nee, rukken in een jacuzzi en mensen in hun slaap aanranden is hoe het moet.....
Da's zo een bullshit! Sorry hoor.quote:
Hahaha niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef daWeasel het volgende:
O god, die meelopende pisnicht (sorry, vriendelijke bruinwerkers te Fok en omstreken) gaat even uitleggen hoe het spel werkt en verteld even dat je randzaken en personeel uit het spel moet laten en dat je normen en waarden moet hebben. Nee, rukken in een jacuzzi en mensen in hun slaap aanranden is hoe het moet.....
Scan, je hebt gelijk Huub is niet eerlijk tegen Lieke. Punt. Dat is gewoon een fiet, hij heeft genoeg dingen gezegd waardoor je die conclusie kan trekken.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zegt hij ook tegen Lieke dat hij nog geen seconde verliefd op haar is geweest dan? En zo kan ik nog 20 opmerkingen aanhalen waar Lieke niets van weet en waar de honden geen brood van lusten. En intussen wel zijn liefde iedere keer weer aan Lieke verklaren, onder de dekens of in het begin per brief.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik vind hem niet vriendelijk maar hij zegt wel gewoon wat hij denkt, dus best eerlijk.![]()
![]()
![]()
Hij had ook schijnheilig kunnen doen en stiekem met anderen samenspannen om haar eruit te stemmen straks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De ''oude'' Huub terug kan niet. Huub is oververmoeid door drank en slaapgebrek en 10 heeft het programma dermate verkloot dat het alleen nog maar verder bergafwaarts kan.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef Day het volgende:
Ik wil aan 1 kant best geloven dat Lieke echt verliefd is op Huub. Aan de andere kant, ze moet ook wel Huub' s reet kussen, anders ligt ze eruit.
Damned, ik weet het niet meer. Ik ben ze zat!
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik wil de oude Huub terug! Dit wordt te ingewikkeld allemaal.
En als ie de villa niet wint dan komt die 2 miljoen wel op een andere manierquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef daWeasel het volgende:
En dan Huub verwijten dat-ie arrogant is.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang gedaan...Heeft geen zin, Scanmanlaat maar.
hoop mensen kan je nog terugkopen ook met dat geldquote:Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef SiRojK het volgende:
2 of 3 miljoen euro.. Pfffffff, daarvoor ga ik zoooo fucking ver.. Mijn vrienden en familie staan op dat moment niet IN die kooi, dus die kun je na die tijd van alles nog uitleggen.. Zolang je die mensen overhoudt na die tijd EN 3 miljoen euro.. So be it
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Kinga het volgende:
Wat ik wil weten is. Waarom is volgens iedereen Lieke niet te vertrouwen dan?
Welnee, dat lijkt maar zo. Die zogenaamde "hechtheid" hangt van leugens tov Amanda aan elkaar. De enige 2 die hecht zijn, zijn Natasia en Brrrian. Amanda wordt er nu weer ff sterk in teruggetrokken, omdat Natasia nieuwe plastic tieten krijgt en dus even van het terrein verwijderd zal worden. Zodra Natasia met kunsttieten weer terug is, hebben ze Amanda ook niet meer nodig (hooguit voor Brrrian om zich op te kunnen ontladen).quote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef Day het volgende:
En ondertussen valt Huub's groepje langzaam uit elkaar en wordt Brian's groepje steeds hechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |