quote:
Klopt, maar zij maakt de keuze om die kooi in te stappen en hem weer terug te nemen (want er was een dikke ruzie tussen hun geweest voordat ze binnen kwam).. Zij weet van tevoren wat ze kan gaan doen als ze de kooi in stapt.. Voor Huub was dat andersom, daar kan vanaf dag 1 al een spelletje mee gespeeld worden.. Met Lieke ook, MAAR Huub heeft dat meerdere keren uitgesproken, dat weet zij ook.. Lieke is echter vanaf dag 1 'poeslief' geweestquote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke moet hem in twijfel trekken. Dat is veel terechter. Die jongen belazert haar al vanaf dag 1, alleen maar om wat te neuken te hebben.
Ik zou dat geen belazeren willen noemen. Alles wat hij doet, doet hij open en bloot. Streamers hebben dat allemaal kunnen zien en horen, en zo heeft Lieke dat ook allemaal kunnen zien en horen. Out in the open! En toch koos ze voor een "relatie" met Huub? Welke vrouw zou met haar volle verstand een relatie op deze gronden aangaan in deze setting, en dat dan ook nog serieus durven nemen onder deze omstandigheden?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke moet hem in twijfel trekken. Dat is veel terechter. Die jongen belazert haar al vanaf dag 1, alleen maar om wat te neuken te hebben.
Het wordt al járen geprobeerd....quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf,en niet telkens over wij![]()
![]()
Ik vind Huub een goeie deelnemer van DGK maar af en toe moet ik echt kotsen van z'n arrogantie. Heel eng zo nu en dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat denk je. Hij heeft weer 45% en denk dat hij GOD zelf is. Hopelijk klapt hij naar 20% de volgende keer.
Het stijgt hem naar zijn kop. Door die pp.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef soylent het volgende:
[..]
Tegen Eric praat hij ook zo de laatste weken, hij wil er graag uit of zo![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef Day het volgende:
Ik wil aan 1 kant best geloven dat Lieke echt verliefd is op Huub. Aan de andere kant, ze moet ook wel Huub' s reet kussen, anders ligt ze eruit.
Damned, ik weet het niet meer. Ik ben ze zat!
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik wil de oude Huub terug! Dit wordt te ingewikkeld allemaal.
Bij de beesten af inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen die toon al die Huub tegen haar aanslaat, dat had ik echt niet gepikt.
nee jouw conclusie is dat het huub is die lieke bedonderd,ik heb al een aantal meningen gezien die anders zijn als die van jou...(ondanks dat het ook streamers zijn)quote:Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dit geval bedoel ik dat we hebben kunnen zien (alle streamers) dat het Huub is die Lieke bedondert omdat hij dat zelf ook gewoon toegeeft. Hij heeft al meerdere keren gezegd nog geen seconde verliefd op haar te zijn geweest. En dat is nog één van de minder grove opmerkingen.
Kun je blijven proberen, maar als iemand op de streams dingen heeft gedaan, dan blijf ik zeggen dat we dat allemaal hebben kunnen zien.quote:
Is Huub eerlijk tegen Lieke dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee jouw conclusie is dat het huub is die lieke bedonderd,ik heb al een aantal meningen gezien die anders zijn als die van jou...(ondanks dat het ook streamers zijn)![]()
Idd, rode harsesquote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
Eric is nog steeds zo dronken als een.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |