Poes, maar er staat 'kat', niet katerquote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef Maruna het volgende:
poes of kater?
Vooral als je deze foto zietquote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef SnowCockroach het volgende:
Hij ziet er nogal moordlustig uit, TS. Niet echt een 'Hey Sunshine!'-hoofd.
Ze is niet zo lief, nee, nou ja, tegen mij danquote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef SnowCockroach het volgende:
Hij ziet er nogal moordlustig uit, TS. Niet echt een 'Hey Sunshine!'-hoofd.
We hebben ooit thuis 8 katten gehad, waaronder 6 kittens, iemand had ze in een doos voor ons huis gedumpd.Dat is alweer 8 jaar geleden. Daar zat ook een lapjeskat tussen: Toet.
Zo had mijn zus hem genoemd. Ik heb er alleen wat onduideljke foto's van. Hij werd goede vrienden met mijn hond Bloddy, die toen nog pup was. Uiteindelijk hebben we ze allemaal weg kunnen geven aan mensen die wel een kat wilden.
![]()
Aww, een oranje neusjequote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Petracev het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/output2/1179700909.jpg]afbeelding][/url]
Tammy in de wolken
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/output2/1179701203.jpg]afbeelding][/url]
Gapende Tammy
Ja, da's wel een lapjeskat. Wat een mooie kleur rood!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Sietske:
[afbeelding]
Een echte boekenwurm.![]()
'Telt' zij trouwens als lapjeskat? Tis geen officieel zwart-rood-witje. Mevrouw heeft voornamelijk rood-wit-cypers en een beetje zwart.
Die waar ze TV kijktquote:Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Tally het volgende:
Jinky
[afbeelding]
Jinky heeft een hekel aan foto's maken
[afbeelding]
Ze heeft soms lef om even te voelen hoe warm het water is..
[afbeelding]
Jinky kijkt op deze manier graag tv
[afbeelding]
Maar liever ligt ze gewoon in het zonnetje te slapen..
[afbeelding]
lapjes zijn altijd poezenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef Maruna het volgende:
poes of kater?
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Maruna het volgende:
mijn lapjespoes is net vorige week donderdag ingeslapen![]()
Niet altijd. Lapjeskaters komen ook voor, maar die zijn steriel, krijgen dus geen nakomelingen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
lapjes zijn altijd poezen![]()
Leuke fotos en een beetje bitchy is toch ook best leuk.staan de lapjes trouwens wel om bekend, felheid.
(al zijn er uiteraard altijd de uitzonderingen die de regel bevestigen)
Ah ok, dan was ik even in de warquote:Op maandag 21 mei 2007 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Janneke is een schildpad. Je ziet wat wij lapjespoezen noemen ook wel aangeduid als 'schildpad met wit'.
mooi beestje, hoorquote:
Die van jou is ook een schatje, deze dame is nu 9 maanden en heeft ook bruinige oogjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mooi beestje, hoor. Ook bruine oogjes? (die van mij wel nml, zie wat verder naar boven
).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van jou is ook een schatje, deze dame is nu 9 maanden en heeft ook bruinige oogjes!
Dat is met Daantje precies hetzelfde. Nu is ze 9 maanden, maar heeft nog echt een kittengezichtje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Janneke is bijna 7 maanden, maar ze groeit niet zo snel (of ze is gewoon klein). Mijn kat Taco (zie mijn fobo) was op haar leeftijd al een stuk groter. Janneke heeft nog steeds de uitstraling van een echte kitten. Kraaloogjes e.d.
Ze is bovendien kwart Pers, dus ze heeft een lekker wollige vacht. Alleen moet je haar wel goed borstelen, want ze laat echt ontzettend veel haren achter.
Janneke lijkt wel op Luna:quote:Op maandag 21 mei 2007 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Valt Janneke ook in de categorie lapjeskat? (poes):
De moeder van Daantje heette ook Luna, 2 weken geleden overredenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Janneke lijkt wel op Luna:
[afbeelding]
Mijn ouwe lap die nu nog bij mijn moeder woont, Daisy:
[afbeelding]
Kan ik je niet vertellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef Angelcakes het volgende:
Pebbles hoort hier ook thuis ook al is ze helaas sinds vorige week niet meer onder ons *snif
Dus beschouw het maar als een soort eerbetoon:
Pebbles met haar vriendinnen
[afbeelding]
ps, ik kreeg wel ff een brok in mijn keel toen ik de foto's van Jinky hierboven ergens zag.. volgens mij lijken ze wel een beetje op elkaar ...
Jeetje wat een vrolijkerdquote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef TherAngelina het volgende:
Het lapjeskattentopic!!
Mijn lapjeskat Ivy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, erg veel, maar ik ben nu eenmaal erg trots op mijn kindje.
Geweldige fotoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
Ja, een lapjeskat topic..
Hier een vage van die van ons, Anisha
[afbeelding]
't is een schildpadje volgens mij. Wat een dotjequote:Op maandag 21 mei 2007 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Valt Janneke ook in de categorie lapjeskat? (poes):
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en dit is dus tessa
|