Wat was er precies leugenachtig, want dat heb ik denk ik gemist...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens, maar misschein kwam dat wel door een starre en leugenachtige houding van het dierenpark? we weten het niet. dat leugenachtige dan weer wel.
lichtgewonden. wellicht gebrekige oppassers die dit voorkomen hadden moeten, misschien geen 100% veilige plaats voor bokito...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat was er precies leugenachtig, want dat heb ik denk ik gemist...
Ja, die bokito is vet oneerlijk bezig geweest.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef Redux het volgende:
Heb je net gezien in het rtl4 nieuws weekoverzicht hoe iedereen zit te kijken naar de aap achter het glas? Ik snap niet hoe men kan vallen over het gedrag van 1 vrouw terwijl iedereen die aapjes komt kijken hetzelfde doet.
Nee, het is de dierentuin wat de situatie creeerd. Als een gorilla niet tegen aankijken en lachen kan moet je geen glasplaat neerzetten waarmee je op 5 cm afstand een gorilla kan benaderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, die bokito is vet oneerlijk bezig geweest.
Erm. Mnja. Hmm.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, het is de dierentuin wat de situatie creeerd.
mee eens. maar dat schreef ik al before.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, het is de dierentuin wat de situatie creeerd. Als een gorilla niet tegen aankijken en lachen kan moet je geen glasplaat neerzetten waarmee je op 5 cm afstand een gorilla kan benaderen.
Feyenoord werd toch ook gestraft voor de rellen een poosje geleden?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Erm. Mnja. Hmm.
Wanneer ga je de KNVB aanklagen voor het veroorzaken van supportersrellen?
alleen de mevrouw in het ziekenhuis is ernstig gewond, toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lichtgewonden. wellicht gebrekige oppassers die dit voorkomen hadden moeten, misschien geen 100% veilige plaats voor bokito...
Volgens mij zijn het toch echt de mensen die naar de dierentuin komen en dit gedrag vertonen...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, het is de dierentuin wat de situatie creeerd. Als een gorilla niet tegen aankijken en lachen kan moet je geen glasplaat neerzetten waarmee je op 5 cm afstand een gorilla kan benaderen.
Ja, daar is deze mevrouw nu ook achter gekomen.quote:The Kabara groups taught me much regarding gorilla behavior. From them I learned to accept the animals on their own terms and never to push them beyond the varying levels of tolerance they were willing to give. Any observer is an intruder in the domain of a wild animal and must remember that the rights of that animal supersede human interest. An observer must also keep in mind that an animal's memories of one day's contact might well be reflected in the following day's behaviour.
Het is de dierentuin die de gelegenheid voor de bezoekers creeerd. Het is dus die dierentuin die de zorgt voor de mogelijkheid van het benaderen van een gorilla achter glas, zodat men naar een gorilla kan lachen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:59 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het toch echt de mensen die naar de dierentuin komen en dit gedrag vertonen...
Ja, weet je wat? We gebruiken voortaan hout. Bij alle beesten. Gaan we lekker naar schuttingen lopen kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Het is de dierentuin die de gelegenheid voor de bezoekers creeerd. Het is dus die dierentuin die de zorgt voor de mogelijkheid van het benaderen van een gorilla achter glas, zodat men naar een gorilla kan lachen.
Ja, en als je op die manier doorredeneert dan hangt 't hele leven vol van kinderveilige sluitingen en andere methodes om te voorkomen dat debielen domme dingen doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:00 schreef Redux het volgende:
Het is de dierentuin die de gelegenheid voor de bezoekers creeerd.
Ja, maar met Bokito kon ze doen wat ze wilde, nietwaar? Want die zat veilig achter slot, grendel en glas... dacht ze!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:43 schreef Noway666 het volgende:
Mens heeft duidelijk geen huisdieren in de zin van hond of kat. Werd mij altijd door schade en schande geleerd niet dieren te zitten narren, ze kunnen een keer uithalen naar je.![]()
lol, moronquote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, weet je wat? We gebruiken voortaan hout. Bij alle beesten. Gaan we lekker naar schuttingen lopen kijken.
Moron.
Misschien wel, maar het betekent wel dat de dierentuin zorgt voor een gelegenheid waarbij een gorilla dergelijke gevoelens voor een vrouw kon creeren. De dierentuin lijkt mij de partij in dit geval die de deskundige op het gebied van de gorilla moet zijn, je kunt per definitie niet van bezoekers verwachten dat ze alles van gorilla's af moeten weten willen ze naar die beesten kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, en als je op die manier doorredeneert dan hangt 't hele leven vol van kinderveilige sluitingen en andere methodes om te voorkomen dat debielen domme dingen doen.
Als jij een woning hebt met ruiten waardoor je een tv kan zien staan ben jij de genen die de mogelijkheid tot jatten van de tv creeert, het is dus je eigen schuld, de dief gaat vrijuit?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Het is de dierentuin die de gelegenheid voor de bezoekers creeerd. Het is dus die dierentuin die de zorgt voor de mogelijkheid van het benaderen van een gorilla achter glas, zodat men naar een gorilla kan lachen.
dat die vrouw die agressieve bokito zag als lachende bokito of als steeds 'enthousiast' aanrennende bokito, is omdat ze hem al vanuit duitsland volgde, dat is natuurlijk evident.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
alleen de mevrouw in het ziekenhuis is ernstig gewond, toch?
dat tweede heb ik nergens iets over gehoord; hoe kom je daar aan?
Dat het niet een 100% veilige plaats voor Bokito was, blijkt wel, geloof ik...maar of men dat voorheen kon weten, lijkt me toch nog de vraag.
Slechte vergelijking. Er zijn 3 partijen in dit geval, de vrouw, de aap en de dierentuin.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Als jij een woning hebt met ruiten waardoor je een tv kan zien staan ben jij de genen die de mogelijkheid tot jatten van de tv creeert, het is dus je eigen schuld, de dief gaat vrijuit?
"En hier staan we dan voor de betonnen bunker waarin zich de gorilla's bevinden...spannend he, achter deze muren zitten de gorilla's "quote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, weet je wat? We gebruiken voortaan hout. Bij alle beesten. Gaan we lekker naar schuttingen lopen kijken.
Moron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |