abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50083736
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
Wat is fonetisch schrift toch iets prachtigs
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_50090802
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
Ik heb zeker 5 kantjes volgeschreven

Het onderwerp was de schildklier, hypothyreoïdie, en de ziekte van Graves-Basedow, nu dus even goed bestuderen (als je nog iets weet posten AUB ), en dan donderdag een tentamen hierover maken.

De arts die het college gaf zei op een gegeven moment, "kijk jongens, dit feedback systeem van hypothalamus-hypofyse-schildklier is net een nederlandse democratie, bovenaan het kabinet, daaronder de intellectuelen, en daaronder de plebs (schildklier dus)

Die vergelijking kun je dus nog verder door trekken, want net als in onze samenleving, vind 95% van de (schildklier-) afwijkingen zijn bron in het plebs"

En toen iemand vroeg waarom de arts chirurgisch ingrijpen prefereerde boven behandeling met radioactief jodium (bij een op hol geslagen schildklier), zei die "Je steekt toch ook geen barbeque aan met benzine"

pi_50093620
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Wat is fonetisch schrift toch iets prachtigs
Vind ik ook, is opzich nog steeds leesbaar, in tegenstelling tot het gemiddelde doktershandschrift
pi_50094895
Die blok/docentenprijzen stellen ook niks voor zeg. Geen stemming, een commissie kiest er 1 en dan zijn het nog kutblokken ook.
pi_50096004
Haha, ik zag dat Wenink bij jullie had gewonnen. Nou, dat zegt idd al wat over de representativiteit van de verkiezing
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_50096566
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:10 schreef pmdomela het volgende:

(als je nog iets weet posten AUB ),
Iemand die een thyreostaticum gebruikt (medicijn bij hyperthyreoidie) en keelpijn ontwikkelt moet meteen door een arts gezien worden. Je leven kan namelijk geowned worden door een agranulocytose (oftewel een tekort aan een bepaald type witte bloedlichaampjes).

Keelpijn is vaak het eerste symptoom van een agranulocytose.
pi_50101795
Mag ik deze gelegenheid trouwens nog even aangrijpen om te melden dat ik sinds jaar en dag pleit voor de doodstraf voor mensen die niet weten dat het bisfosfonaat en propranolol is?
  maandag 4 juni 2007 @ 19:45:26 #208
1239 Singa
Fear me!
pi_50101961
Das nog niet half zo erg als 'membraam'...
pi_50103110
Goh als jullie doktoren in spe daaraan al ergeren, je zou die docent van ons eens moeten zien, iemand moest wat presenteren en had ook zo'n fout gemaakt op een van haar sheets, weet niet meer precies wat, maar die man schoot toch ineens uit z'n slof.
pi_50103475
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh als jullie doktoren in spe daaraan al ergeren, je zou die docent van ons eens moeten zien, iemand moest wat presenteren en had ook zo'n fout gemaakt op een van haar sheets, weet niet meer precies wat, maar die man schoot toch ineens uit z'n slof.
Sheet lag verkeerd om?
pi_50103529
ha ha, nee een powerpoint sheet natuurlijk
pi_50103540
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef intoxicated het volgende:
Mag ik deze gelegenheid trouwens nog even aangrijpen om te melden dat ik sinds jaar en dag pleit voor de doodstraf voor mensen die niet weten dat het bisfosfonaat en propranolol is?
Verschrikkelijke mensen. Nog erger vind ik mensen die van het woord tractus het meervoud tracti creeren.
pi_50103564
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Spyronius het volgende:
ha ha, nee een powerpoint sheet natuurlijk
Nou zo natuurlijk vind ik dat niet Ik noem zoiets een dia
  maandag 4 juni 2007 @ 20:26:21 #214
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_50103788
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef Singa het volgende:
Das nog niet half zo erg als 'membraam'...
visuele cirkels
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_50103970
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef DDM het volgende:

[..]

Nou zo natuurlijk vind ik dat niet Ik noem zoiets een dia
Een dia kan ook in zo'n apparaat, je kent ze misschien nog wel. Daarmee heb je dus nog geen duidelijkheid.

Slide
pi_50104034
maar dat is volgens mij ook een dia
pi_50104232
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Repeat het volgende:

[..]

Een dia kan ook in zo'n apparaat, je kent ze misschien nog wel. Daarmee heb je dus nog geen duidelijkheid.

Slide
Ten eerste: Welke student geeft er nou een presentatie middels zo een apparaat
Ten tweede: Mijn opmerking was toch retrospectief. Dat doet niets af aan het feit of het wel of niet duidelijk is. M.a.w. ik corrigeerde hem
pi_50104416
Ach, Slide, sheet, dia, velletje met info, whats in the name

Maar goed we hebben het over hetzelfde

Wat nog erger is trouwens, mensen die een heel verhaal tegen je houden over een onderwerp en dan het fout vertellen en dan standvast blijven dat ze het goed hebben, terwijl het zekerweten fout is.
pi_50104512
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:42 schreef Spyronius het volgende:
Ach, Slide, sheet, dia, velletje met info, whats in the name

Maar goed we hebben het over hetzelfde

Wat nog erger is trouwens, mensen die een heel verhaal tegen je houden over een onderwerp en dan het fout vertellen en dan standvast blijven dat ze het goed hebben, terwijl het zekerweten fout is.
Zoals jij volhoudt dat BMW veel leuker is dan Geneeskunde?
pi_50105669
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:44 schreef DDM het volgende:

[..]

Zoals jij volhoudt dat BMW veel leuker is dan Geneeskunde?
Dat is een mening, geen feit
  maandag 4 juni 2007 @ 22:58:34 #221
1239 Singa
Fear me!
pi_50110695
Frekwentie, konsekwent...
pi_50126966
Ziekte van Korsakov, heeft iemand daar ervaring mee? Mijn oma heeft Parkinsson (redelijk ver gevorderd) maar dat is het dan ook.

Voor mijn zomervakantiebaantje mag ik misschien als hulp aan de slag op een korsakov-afdeling in een senioren tehuis

Wat kan ik zeggen om indruk te maken bij het intake-gesprek? Ik heb wikipedia al doorgeplozen.
pi_50128600
En toen was er iemand voor m'n trein gesprongen
pi_50129363
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef pmdomela het volgende:
Ziekte van Korsakov, heeft iemand daar ervaring mee? Mijn oma heeft Parkinsson (redelijk ver gevorderd) maar dat is het dan ook.

Voor mijn zomervakantiebaantje mag ik misschien als hulp aan de slag op een korsakov-afdeling in een senioren tehuis

Wat kan ik zeggen om indruk te maken bij het intake-gesprek? Ik heb wikipedia al doorgeplozen.
Als je nou gewoon wat informatie op internet leest moet dat voldoende zijn? Temeer omdat dat op lekenniveau is. Veel meer kennis lijkt me toch niet echt nodig!?
pi_50129382
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef intoxicated het volgende:
En toen was er iemand voor m'n trein gesprongen
Ohh... in welke omgeving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')