Wat is fonetisch schrift toch iets prachtigsquote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
Ik heb zeker 5 kantjes volgeschrevenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
Vind ik ook, is opzich nog steeds leesbaar, in tegenstelling tot het gemiddelde doktershandschriftquote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Wat is fonetisch schrift toch iets prachtigs![]()
Iemand die een thyreostaticum gebruikt (medicijn bij hyperthyreoidie) en keelpijn ontwikkelt moet meteen door een arts gezien worden. Je leven kan namelijk geowned worden door een agranulocytose (oftewel een tekort aan een bepaald type witte bloedlichaampjes).quote:
Sheet lag verkeerd om?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh als jullie doktoren in spe daaraan al ergeren, je zou die docent van ons eens moeten zien, iemand moest wat presenteren en had ook zo'n fout gemaakt op een van haar sheets, weet niet meer precies wat, maar die man schoot toch ineens uit z'n slof.
Verschrikkelijke mensen. Nog erger vind ik mensen die van het woord tractus het meervoud tracti creeren.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef intoxicated het volgende:
Mag ik deze gelegenheid trouwens nog even aangrijpen om te melden dat ik sinds jaar en dag pleit voor de doodstraf voor mensen die niet weten dat het bisfosfonaat en propranolol is?![]()
Nou zo natuurlijk vind ik dat nietquote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Spyronius het volgende:
ha ha, nee een powerpoint sheet natuurlijk
Een dia kan ook in zo'n apparaat, je kent ze misschien nog wel. Daarmee heb je dus nog geen duidelijkheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef DDM het volgende:
[..]
Nou zo natuurlijk vind ik dat nietIk noem zoiets een dia
Ten eerste: Welke student geeft er nou een presentatie middels zo een apparaatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een dia kan ook in zo'n apparaat, je kent ze misschien nog wel. Daarmee heb je dus nog geen duidelijkheid.
Slide
Zoals jij volhoudt dat BMW veel leuker is dan Geneeskunde?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:42 schreef Spyronius het volgende:
Ach, Slide, sheet, dia, velletje met info, whats in the name
Maar goed we hebben het over hetzelfde
Wat nog erger is trouwens, mensen die een heel verhaal tegen je houden over een onderwerp en dan het fout vertellen en dan standvast blijven dat ze het goed hebben, terwijl het zekerweten fout is.
Dat is een mening, geen feitquote:Op maandag 4 juni 2007 20:44 schreef DDM het volgende:
[..]
Zoals jij volhoudt dat BMW veel leuker is dan Geneeskunde?
Als je nou gewoon wat informatie op internet leest moet dat voldoende zijn? Temeer omdat dat op lekenniveau is. Veel meer kennis lijkt me toch niet echt nodig!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef pmdomela het volgende:
Ziekte van Korsakov, heeft iemand daar ervaring mee? Mijn oma heeft Parkinsson (redelijk ver gevorderd) maar dat is het dan ook.
Voor mijn zomervakantiebaantje mag ik misschien als hulp aan de slag op een korsakov-afdeling in een senioren tehuis![]()
Wat kan ik zeggen om indruk te maken bij het intake-gesprek? Ik heb wikipedia al doorgeplozen.
Ohh... in welke omgeving?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef intoxicated het volgende:
En toen was er iemand voor m'n trein gesprongen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |