abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50033590
Ik zou volgend jaar misschien geneeskunde willen gaan studeren (wel in België, Gent). Ik zou dit erg graag doen maar twijfel nog op een punt; ik vraag me af of het opensnijden van mensen enzo wat went gedurende de opleiding? Ik kan wel tegen wat bloed en gore wonden maar vraag me af of het went om zomaar even het mes in iemand te zetten en er wat in rond te kijken..?
pi_50033626
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:24 schreef fate het volgende:
Ik zou volgend jaar misschien geneeskunde willen gaan studeren (wel in België, Gent). Ik zou dit erg graag doen maar twijfel nog op een punt; ik vraag me af of het opensnijden van mensen enzo wat went gedurende de opleiding? Ik kan wel tegen wat bloed en gore wonden maar vraag me af of het went om zomaar even het mes in iemand te zetten en er wat in rond te kijken..?
Ik moet elke keer weer overgeven
pi_50033653
Nee, even zonder dollen. Ik merk bij mezelf en mn medestudenten dat het je echt niks doet. Het is gewoon gezellig zelfs, beetje praten terwijl je ondertussen wat in zo'n lijk snijdt en zoekt.
pi_50033672
Was dat dan van bij het begin al zo of moest dat toch eerst even wennen?
pi_50033726
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef fate het volgende:
De eerste keer is natuurlijk wel bizar, zeker icm die geur (heb regelmatig mensen weg zien gaan op vrijdagochtend donderdagavond zuipavond, dus die combinatie is niet aan te raden) maar je bent er zo aan gewend, als je het even een paar keer gedaan hebt is er niks raars meer aan eigenlijk.

Maar misschien dat het ook persoonlijk is en iemand er nooit aan zal kunnen wennen? Ik ken ze iig niet...
pi_50033952
Dan heb je me in elk geval al gerustgesteld . Ik had het al eens aan iemand gevraagd die ook geneeskunde doet (irl) en die antwoordde ook zoiets dus dan is het goed! .
pi_50034567
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Bhai het volgende:

[..]

Houtlosser is toch niet van ethiek
Voor zover ik me kan herinneren was zij de huisarts die altijd de projector gebruikte ipv powerpoint sheets
Tegenwoordig is het minstens 1 keer in de week "OOhhh Philip kom eens kijken naar mijn powerpoint presentatie!!"
pi_50036621
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

(heb regelmatig mensen weg zien gaan op vrijdagochtend donderdagavond zuipavond, dus die combinatie is niet aan te raden)
Je bent een man of je bent 't niet he Weet overigens niet hoe die snijzalen er bij de andere UMC's eruit zien, maar als je een kater hebt, dan is die van Utrecht iig niet aan te raden, die metalen krukjes maken namelijk een tering herrie
pi_50038823
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef fate het volgende:
Nouja, ik vind die tenen/vingers enzo enger die ze er dus aanlaten zitten. Helemaal geel/bruin, bah. Voor de rest vind ik het totaal niet erg . De lucht is even wennen ja, maar ligt ook aan wat voor prakticum je hebt. Over de benen/armen stinkt veel minder erg dan als je prakticum hebt over je buik/thorax ofzo.
pi_50039057
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:10 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nouja, ik vind die tenen/vingers enzo enger die ze er dus aanlaten zitten. Helemaal geel/bruin, bah. Voor de rest vind ik het totaal niet erg . De lucht is even wennen ja, maar ligt ook aan wat voor prakticum je hebt. Over de benen/armen stinkt veel minder erg dan als je prakticum hebt over je buik/thorax ofzo.
Ik dacht dat ze op de boerenuniversiteit niet eens snijpractica hadden? Of verwar ik het nu met een ander?
pi_50039728
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Bhai het volgende:
[..]
Houtlosser is toch niet van ethiek
Voor zover ik me kan herinneren was zij de huisarts die altijd de projector gebruikte ipv powerpoint sheets
Neejoh, Houtlosser is van de metamedica die haar Amsterdamse accent probeert te onderdrukken.
Die huisarts is Ottenhoff.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_50039792
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:10 schreef Nuna het volgende:

[..]

De geur is natuurlijk voor iedereen hetzelfde dus dat zal ook wel even aanpassen zijn .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:02:11 #188
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_50042040
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:39 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Neejoh, Houtlosser is van de metamedica die haar Amsterdamse accent probeert te onderdrukken.
Die huisarts is Ottenhoff.
Was ik ff vergeten
Houtlosser hebben wij niet gehad bij het eerste blok, omdat ze dacht ik ziek was. Ze was volgens mij wel blokcoo...
pi_50045402
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze op de boerenuniversiteit niet eens snijpractica hadden? Of verwar ik het nu met een ander?
Nee, wij voelen alleen ja . Snijden hoef ik ook niet, zo kan ik alles ook prima zien/leren .
pi_50045890
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, wij voelen alleen ja . Snijden hoef ik ook niet, zo kan ik alles ook prima zien/leren .
Toch matig. Hoort imo wel bij geneeskunde. Zo heb je nog geen leuke verhalen

[ Bericht 11% gewijzigd door Repeat op 02-06-2007 23:24:10 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 00:26:35 #191
12622 intoxicated
Look again
pi_50048002
En toen was het alweer 3 juni

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_50054607
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef intoxicated het volgende:
En toen was het alweer 3 juni

Dat betekend nog 26 dagen en dan zomer vakantie
pi_50054769
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:19 schreef Repeat het volgende:

[..]

Toch matig. Hoort imo wel bij geneeskunde. Zo heb je nog geen leuke verhalen
Hm, ja. Maar als je het per se wilt kan dat wel hoor. Als student-assistent kun je mee helpen met het prepareren van lichamen.
pi_50074222
Zo de fuck

Morgen weer beginnen na een half jaar niks doen @ uni. Zal me benieuwen
pi_50077888
Ik ga maar eens slapen, morgen mijn eerste geneeskunde college voor de 2e ronde decentrale selectie aan het AMC!
pi_50078660
Dus jij gaat met je concurrenten in 1 grote zaal zitten?
Ik zeg: http://en.wikipedia.org/wiki/Carfentanil

pi_50078729
quote:
Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef intoxicated het volgende:
Dus jij gaat met je concurrenten in 1 grote zaal zitten?
Ik zeg: http://en.wikipedia.org/wiki/Carfentanil

Haha

Nee zou het niet doen hoor. Misschien moet je wel een plasje inleveren tijdens het college
pi_50078827
Ehm... zo bedoelde ik het niet
  maandag 4 juni 2007 @ 01:11:54 #199
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_50078956
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Repeat het volgende:

[..]

Je kan tijdens je opleiding en je promotieonderzoek combineren.

Maar ik snap echt niet wat al die mensen in onderzoek zien, als je dat zo interessant vind was je toch BW gaan doen ofzo
Ach, altijd wel affiniteit voor de meer bèta kant gehad, maar BMW is gay en ik wil dokter worden .
pi_50082522
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef pmdomela het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen mijn eerste geneeskunde college voor de 2e ronde decentrale selectie aan het AMC!
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het pleps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')