Ik moet elke keer weer overgevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:24 schreef fate het volgende:
Ik zou volgend jaar misschien geneeskunde willen gaan studeren (wel in België, Gent). Ik zou dit erg graag doen maar twijfel nog op een punt; ik vraag me af of het opensnijden van mensen enzo wat went gedurende de opleiding? Ik kan wel tegen wat bloed en gore wonden maar vraag me af of het went om zomaar even het mes in iemand te zetten en er wat in rond te kijken..?
De eerste keer is natuurlijk wel bizar, zeker icm die geur (heb regelmatig mensen weg zien gaan op vrijdagochtend donderdagavond zuipavond, dus die combinatie is niet aan te raden) maar je bent er zo aan gewend, als je het even een paar keer gedaan hebt is er niks raars meer aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef fate het volgende:
Was dat dan van bij het begin al zo of moest dat toch eerst even wennen?
Tegenwoordig is het minstens 1 keer in de week "OOhhh Philip kom eens kijken naar mijn powerpoint presentatie!!"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Bhai het volgende:
[..]
Houtlosser is toch niet van ethiek
Voor zover ik me kan herinneren was zij de huisarts die altijd de projector gebruikte ipv powerpoint sheets![]()
Je bent een man of je bent 't niet hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
(heb regelmatig mensen weg zien gaan op vrijdagochtend donderdagavond zuipavond, dus die combinatie is niet aan te raden)
Nouja, ik vind die tenen/vingers enzo enger die ze er dus aanlaten zitten. Helemaal geel/bruin, bah. Voor de rest vind ik het totaal niet ergquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef fate het volgende:
Was dat dan van bij het begin al zo of moest dat toch eerst even wennen?
Ik dacht dat ze op de boerenuniversiteit niet eens snijpractica hadden? Of verwar ik het nu met een ander?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, ik vind die tenen/vingers enzo enger die ze er dus aanlaten zitten. Helemaal geel/bruin, bah. Voor de rest vind ik het totaal niet erg. De lucht is even wennen ja, maar ligt ook aan wat voor prakticum je hebt. Over de benen/armen stinkt veel minder erg dan als je prakticum hebt over je buik/thorax ofzo.
Neejoh, Houtlosser is van de metamedica die haar Amsterdamse accent probeert te onderdrukken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Bhai het volgende:
[..]
Houtlosser is toch niet van ethiek
Voor zover ik me kan herinneren was zij de huisarts die altijd de projector gebruikte ipv powerpoint sheets![]()
De geur is natuurlijk voor iedereen hetzelfde dus dat zal ook wel even aanpassen zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, ik vind die tenen/vingers enzo enger die ze er dus aanlaten zitten. Helemaal geel/bruin, bah. Voor de rest vind ik het totaal niet erg. De lucht is even wennen ja, maar ligt ook aan wat voor prakticum je hebt. Over de benen/armen stinkt veel minder erg dan als je prakticum hebt over je buik/thorax ofzo.
Was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:39 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Neejoh, Houtlosser is van de metamedica die haar Amsterdamse accent probeert te onderdrukken.
Die huisarts is Ottenhoff.
Nee, wij voelen alleen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de boerenuniversiteit niet eens snijpractica hadden? Of verwar ik het nu met een ander?
Toch matig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, wij voelen alleen ja. Snijden hoef ik ook niet, zo kan ik alles ook prima zien/leren
.
Hm, ja. Maar als je het per se wilt kan dat wel hoor. Als student-assistent kun je mee helpen met het prepareren van lichamen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Toch matig.Hoort imo wel bij geneeskunde. Zo heb je nog geen leuke verhalen
Hahaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef intoxicated het volgende:
Dus jij gaat met je concurrenten in 1 grote zaal zitten?
Ik zeg: http://en.wikipedia.org/wiki/Carfentanil![]()
Ach, altijd wel affiniteit voor de meer bèta kant gehad, maar BMW is gay en ik wil dokter wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan tijdens je opleiding en je promotieonderzoek combineren.
Maar ik snap echt niet wat al die mensen in onderzoek zien, als je dat zo interessant vind was je toch BW gaan doen ofzo
Vooral geen aantekeningen maken, is stoer en dat onderscheid je zeker van de rest van het plepsquote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef pmdomela het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen mijn eerste geneeskunde college voor de 2e ronde decentrale selectie aan het AMC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |