Dat is toch bij bijna elke studie, rechten, letteren, economie etc. Noem maar op.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:41 schreef Bhai het volgende:
[..]
Onderzoek doen is zowat het enige wat de studie wetenschappelijk maakt (zeggen ze). Zonder onderzoek zou het dus een HBO-opleiding zijn (aldus de uitgelote kansloze nerds, of de HBO-ers)
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:41 schreef Bhai het volgende:
Weet je hoeveel artsen Dr. voor hun naam zetten terwijl ze dat niet zijn? Mijn huisartsen doen dat bijv. ook. Dr. staat dan voor dokter voor hen...![]()
Om eerlijk te zijn is dit ook precies de reden waarom ik geneeskunde wil gaan doen, ik wil een goedbetalende baan waarbij ik iets kan DOEN, een beetje gaan meedenken over beleid, samenleving en andere onderwerpen en daar een beetje artikelen over gaan typen vind ik nou niet bepaald een aantrekkelijke toekomstquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef gohan16 het volgende:
Ik wil later gewoon als arts werken, dat is waarvoor ik geneeskunde doe. Onderzoek lijkt me ook wel leuk. Volgens mij is het echt niet nodig om te promoveren om in opleiding te komen. Ervaring als AGNIO is wat mij betreft veel meer waard dan een basisarts die 4 jaar geen patient heeft gezien.
Nee die C21H23NO5 dan. Opperen dat verpleegkundingen maar de patienten moet prikken zodat de arts-assistenten meer tijd over houden voor belangrijkere zaken. Daar heb je toch co's voor!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef intoxicated het volgende:
HBO-V
Onze slaafjes hebben ook een topic
Ze vinden prikken 'keileuk'![]()
![]()
Jij voelt je dus duidelijk meer dan mensen die voor een ander beroep kiezen. Doe niet zo triest joh en gedraag je gewoon zo als het hoort, volwassen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef intoxicated het volgende:
HBO-V
Onze slaafjes hebben ook een topic
Ze vinden prikken 'keileuk'![]()
![]()
Heb je al stage gelopen? Wat vind jij van artsen en co-assistenten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Jij voelt je dus duidelijk meer dan mensen die voor een ander beroep kiezen. Doe niet zo triest joh en gedraag je gewoon zo als het hoort, volwassen.
verwaande mensen met grootheidswaan.
Mijn vraag kwam niet voort uit jouw opmerking. Ik was gewoon nieuwsgierig. Laat ik anders zeggen dan: In het algemeen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Ace1 het volgende:
Ik ga geen algemene mening vormen, en alle mensen in het ziekenhuis over 1 kam scherenIk reageer gewoon op 1 persoon hier. Mijn zus studeert geneeskunde, vrienden en studiegenoten van haar heb ik niks tegen en zijn allemaal prima mensen.
Het is gewoon jammer dat er soms mensen zitten die zich "meer" voelen dan anderen.
Met jouw eerstejaars ethiek docent hier als moeder was er al twee dagen geleden een heftig debat hier in huis over die show, ik was de enige die opperde dat het fake wasquote:
Maar daar word je niet direct opgeleid voor een beroep, terwijl dat bij GNK toch wel zo is..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is toch bij bijna elke studie, rechten, letteren, economie etc. Noem maar op.
Is Dick Engberts jouw moeder?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Met jouw eerstejaars ethiek docent hier als moeder was er al twee dagen geleden een heftig debat hier in huis over die show, ik was de enige die opperde dat het fake was![]()
Nee Houtlosser, overigens vind ik die Dick Engberts wel een beetje een mafferd hoor met zijn lang sliertige haar.quote:
Houtlosser is toch niet van ethiekquote:
GNK ook net per se, sommige GNK-studenten moeten namelijk echt geen arts worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef Bhai het volgende:
[..]
Maar daar word je niet direct opgeleid voor een beroep, terwijl dat bij GNK toch wel zo is..
juist! de overhead-projector!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Bhai het volgende:
[..]
Houtlosser is toch niet van ethiek
Voor zover ik me kan herinneren was zij de huisarts die altijd de projector gebruikte ipv powerpoint sheets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |