Denk 't niequote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef geertp het volgende:
leeft deze vraag nog?
Nee, Methan zat veel dichter in de buurt...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
Pipo?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef methan het volgende:
Malle Pietje
Die had ik gewetenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef ScottTracy het volgende:
Het was Hendrik Marsman(zie ook de hint). Nieuwe vraag dan maar
Vraag niet naar de houding, maar waarom zaten ze op de tafel. Antwoord van Mijn Opa was altijd."Nou mien wicht omdat............."" En dat gold voor alle kleermakers.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Omdat de houding met gekruisde benen over elkaar bij de 'snieders' ontstaan is?
Als ik de vraag goed begrijp...
Ah, zie nu dat je de vraag hebt aangepast. Er stond eerst alleen 'Waarom?'...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef methan het volgende:
[..]
Vraag niet naar de houding, maar waarom zaten ze op de tafel. Antwoord van Mijn Opa was altijd."Nou mien wicht omdat............."" En dat gold voor alle kleermakers.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat op de grond zitten te koud was?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:19 schreef wyccie het volgende:
Omdat ze dan dichter bij de lamp zaten?
Originaliteitspunt MadMaster + 1quote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Nou mien wicht,
omdat ik ander barst van de jicht,
Zo het ik gien problemen met mien gewricht,
en kan ik voldoen aan de door het snieders-gilde gestelde nijverheidsplicht.
Ik moet weg en geef het punt dan maar aan Cobra4 +1Dit om op een vlakke ondergrond om zich heen te en daarbij niet op de grond te hoeven zitten. Was alles nog veeel veel handwerk (maatpakken).quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat op de grond zitten te koud was?
Correctquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Cutty Sark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |