quote:Op zondag 20 mei 2007 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, ik ga hier eens wat smiley's posten waarvan ik niet weet hoe ik ze zou moeten gebruiken:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
was effe wat scannen en warme sjokiemel maken + slagroom en een stroopwafel
hmm, that's a bummer...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik lus geen sjokiemelen hou ook niet van slagroom
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
Sjokomel is lekker! ik ga meteen een beker pakken
voor mij?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
was effe wat scannen en warme sjokiemel maken + slagroom en een stroopwafel
Ik heb dinges.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
okee, het is uitquote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik lus geen sjokiemelen hou ook niet van slagroom
Waarom lekken die pakken altijd als je ze schudt?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom lekken die pakken altijd als je ze schudt?
altijd gratis knippenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik werd gister weer gevraagd door dat grietje van de cosmo, of ik model wilde zitten
Wéér gratis naar de kapper
14.gif
whehe, die is ook mooiquote:
neeeheeee, die van mij heeft aan de blauwe kauwgomballen gezetenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, die is ook mooi
bij jou zijn die kleuren alleen ook al vernacheld...
Ik heb die ook gemaakt, maar dan gewoon met 1 handje, en die tong is ook niet rood
Moeten ze dan op je oefenen ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik werd gister weer gevraagd door dat grietje van de cosmo, of ik model wilde zitten
Wéér gratis naar de kapper
14.gif
of zit je haar zo beroerd dat ze je gewoon een gratis knip-sessie aanbieden?quote:
als ik wil wel, kappersschool he, mag je altijd voor model binnen lopen. altijd mooie damesquote:
jaquote:
foto'squote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Maar het is gewoon bij een kapperszaak (cosmo) en het zijn allemaal mensen die het werk al langer doen, en ook sowieso al geslaagd zijn voor hun opleiding.
Maar het betreft steeds nieuwe kapsels, vorige keer had ik hét lentekapsel (james dean look heette het) en nu krijg ik wat anders...
Ik zie het wel, vind het wel geinig
Beetje late reactie (met dank aan eer-ikquote:
wassenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik wil wel, kappersschool he, mag je altijd voor model binnen lopen. altijd mooie damesflink de gel in de haren, mogen ze het er eerst uitwassen
![]()
ik word van de week gebeld ervoor, dan, als ik klaar ben, zal ik foto's regelenquote:
tofquote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik word van de week gebeld ervoor, dan, als ik klaar ben, zal ik foto's regelen
Voor en na
ik zou het liefst hebben dat iemand dat de hele dag bij me aan het doen is, maar dan zonder zeep en waterquote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
ik hou er ook van als mijn haar gewassen wordt
Oeh ja egwel!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst hebben dat iemand dat de hele dag bij me aan het doen is, maar dan zonder zeep en water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |