quote:Op zondag 20 mei 2007 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, ik ga hier eens wat smiley's posten waarvan ik niet weet hoe ik ze zou moeten gebruiken:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
was effe wat scannen en warme sjokiemel maken + slagroom en een stroopwafel
hmm, that's a bummer...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik lus geen sjokiemelen hou ook niet van slagroom
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
Sjokomel is lekker! ik ga meteen een beker pakken
voor mij?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
was effe wat scannen en warme sjokiemel maken + slagroom en een stroopwafel
Ik heb dinges.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
okee, het is uitquote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik lus geen sjokiemelen hou ook niet van slagroom
Waarom lekken die pakken altijd als je ze schudt?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom lekken die pakken altijd als je ze schudt?
altijd gratis knippenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik werd gister weer gevraagd door dat grietje van de cosmo, of ik model wilde zitten
Wéér gratis naar de kapper
14.gif
whehe, die is ook mooiquote:
neeeheeee, die van mij heeft aan de blauwe kauwgomballen gezetenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, die is ook mooi
bij jou zijn die kleuren alleen ook al vernacheld...
Ik heb die ook gemaakt, maar dan gewoon met 1 handje, en die tong is ook niet rood
Moeten ze dan op je oefenen ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik werd gister weer gevraagd door dat grietje van de cosmo, of ik model wilde zitten
Wéér gratis naar de kapper
14.gif
of zit je haar zo beroerd dat ze je gewoon een gratis knip-sessie aanbieden?quote:
als ik wil wel, kappersschool he, mag je altijd voor model binnen lopen. altijd mooie damesquote:
jaquote:
foto'squote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Maar het is gewoon bij een kapperszaak (cosmo) en het zijn allemaal mensen die het werk al langer doen, en ook sowieso al geslaagd zijn voor hun opleiding.
Maar het betreft steeds nieuwe kapsels, vorige keer had ik hét lentekapsel (james dean look heette het) en nu krijg ik wat anders...
Ik zie het wel, vind het wel geinig
Beetje late reactie (met dank aan eer-ikquote:
wassenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik wil wel, kappersschool he, mag je altijd voor model binnen lopen. altijd mooie damesflink de gel in de haren, mogen ze het er eerst uitwassen
![]()
ik word van de week gebeld ervoor, dan, als ik klaar ben, zal ik foto's regelenquote:
tofquote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik word van de week gebeld ervoor, dan, als ik klaar ben, zal ik foto's regelen
Voor en na
ik zou het liefst hebben dat iemand dat de hele dag bij me aan het doen is, maar dan zonder zeep en waterquote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
ik hou er ook van als mijn haar gewassen wordt
Oeh ja egwel!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst hebben dat iemand dat de hele dag bij me aan het doen is, maar dan zonder zeep en water
Nah, ik liep daar naar binnen, pakketje lmd, dus ik loop weer weg, komt ze achter me aan gerend...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jij hebt wel een goede band opgebouwd met die Cosmo-chick hè! In Lisse zeker?
kudt ik was al bijna onderwegquote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh ja egwel!![]()
(maar dan wel een lekkere chick)
ik heb zo iemandquote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst hebben dat iemand dat de hele dag bij me aan het doen is, maar dan zonder zeep en water
ja, maar dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh ja egwel!![]()
(maar dan wel een lekkere chick)
Hehe, mooie zaak!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik liep daar naar binnen, pakketje lmd, dus ik loop weer weg, komt ze achter me aan gerend...
Erik!, ErIK!!!
Wil je nog een keer komen?
Ja best joh, bel maar effe
dat heb ik nog steedsquote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en haren wassen
Ik ging vroeger naar een kapper in de buurt hier en daar werkte een meisje die wist dat ik het heerlijk vond. Toen ging ze altijd met mentholshampoo wassen en dan warme handdoeken op m'n hoofd leggenHeerlijk was dat!!
Hielp ook wel een beetje mee dat het wel een mooi meisje was
jij ging echt niet naar een kappper in de buurt daar hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en haren wassen
Ik ging vroeger naar een kapper in de buurt hier en daar werkte een meisje die wist dat ik het heerlijk vond. Toen ging ze altijd met mentholshampoo wassen en dan warme handdoeken op m'n hoofd leggenHeerlijk was dat!!
Leimuiden is toch wel aardig in de buurt vriend?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij ging echt niet naar een kappper in de buurt daar hoor
Of ging je toen ook al naar bossep?
ik gebruik ook altijd mint-shampooquote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en haren wassen
huh?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leimuiden is toch wel aardig in de buurt vriend?
Ik ging eerst in Ter Aar, toen ging die zaak naar Leimuiden en ik ook. Toen een tijdje thuiskapster, dat vond ik niks!En nu zit ik in Alphen bij dezelfde kapper!
Ja ik zou het graag doen, maar ff geen nieuwe chicks voor paulquote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat lijkt me vrij duidelijk.
Kom maar naar die cosmo dan, daar zitten er zat hoor
yomildquote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
terwijl jullie aan de sjokiemel zitten zit ik aan de yomild
hmmmmmmmmmm
Ik heb het nu thuis ook staanquote:
ik heb dubbeldrankquote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
terwijl jullie aan de sjokiemel zitten zit ik aan de yomild
hmmmmmmmmmm
mint shampooquote:
kijken mag altijd paul, kijken mag altijd...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik zou het graag doen, maar ff geen nieuwe chicks voor paul
[..]
yomild![]()
Herbal Essence > alle anderenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mint shampoo
Ik gebruik altijd fructis, ruikt naar appeltjes ofzo.
Citroenen volgens hunzelf
andrelonquote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb het nu thuis ook staan
Kreeg het een keer van die kapper. Tering, ik denk net dat ik die man al 15 jaar ken
Soort melkdrank van Yomild, heerlijk! Het smaakt neit echt naar melk want dat vind ik maar ranzig maar probeer het eens uit. Wel limoen pakken want de rest is smerig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik zou het graag doen, maar ff geen nieuwe chicks voor paul
[..]
yomild![]()
Geurshampoo is lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mint shampoo
Ik gebruik altijd fructis, ruikt naar appeltjes ofzo.
Citroenen volgens hunzelf
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maak jij ook van die herrie onder de douche dan?
OOOH, JAAAA, JAAAAAAAAAAAAAA!!!11
Ojaquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijken mag altijd paul, kijken mag altijd...
Nah dat ben ik morgen toch allemaal weer vergetenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Soort melkdrank van Yomild, heerlijk! Het smaakt neit echt naar melk want dat vind ik maar ranzig maar probeer het eens uit. Wel limoen pakken want de rest is smerig.
Nee ik mag niet nueqe van mijn huisgenoten in de douche dus ga ook niet die indruk bij hun wekkenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maak jij ook van die herrie onder de douche dan?
OOOH, JAAAA, JAAAAAAAAAAAAAA!!!11
nietes.quote:
ik dacht dat je naast cross woonde?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik mag niet nueqe van mijn huisgenoten in de douche dus ga ook niet die indruk bij hun wekken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik mag niet nueqe van mijn huisgenoten in de douche dus ga ook niet die indruk bij hun wekken![]()
Ik heb perzikquote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nietes.
De meeste zijn echt vies.
M'n zusje heeft een sjampo die apehard naar arebaie ruikt
Maar dan ook echt hard, knettersterk
Bijna naast, ja. Maar hij zit op een kamer in tilburg doordeweeksquote:
Ik was eerderquote:
Ja zo hard hoeft het nou ook weer niet natuurlijk, gewoon subtiel!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nietes.
De meeste zijn echt vies.
M'n zusje heeft een sjampo die apehard naar arebaie ruikt
Maar dan ook echt hard, knettersterk
quote:
Nee, ik denk dat je je beeldscherm om moet draaienquote:
en laat mij nou net donderdag een bbq hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
Het kan donderdag 27 graden worden![]()
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
Lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
Het kan donderdag 27 graden worden![]()
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
Nee, woensdagquote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
zodoende...
Bevalt het wat daar?
Cross ga jij morgen nog daarheen?
Oh, waar?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en laat mij nou net donderdag een bbq hebben