precies, hij kan iig overal worden gefixed, aan spare parts geen gebrekquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef joeltje het volgende:
met een renault naar frankrijk kan toch niet mis?
Gewoon kopen en gaan, het moet natuurlijk avontuurlijk blijvenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef geniuxx het volgende:
300 heb ik er wel voor over, maar ik zit met het punt dat we (ik en the mrs.) ermee op vakantie willen naar zuid-frankrijk. We hebben op zich geen haast, dus stoppen wel vaak onderweg, maar de kans is natuurlijk groter dat ie met panne langs de weg komt te staan dan met een wat nieuwere auto. Maarja, zijn die dan weer wel paar honderd euro duurder:P
ik ga nog lang en hard erover nadenken en wikken en wegen, laat het je asap weten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:09 schreef Gorgelmuil het volgende:
hihi, ¤300... Geen geld! Het kan niet anders dat de auto wat mankeert, anders was hij al LANG de deur uit?
quote:Bouwjaar: 1989
ja precies, t hoort wel een beetje bij de romantiek van op de bonnefooi op vakantie gaan ghehe. Ik ga ff uitzoeken hoe dat precies zit met de anwb.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
[..]
Gewoon kopen en gaan, het moet natuurlijk avontuurlijk blijvenneem je voor 40 eu nog Anwb europa met vervangend vervoer, weet je in ieder geval dat je aankomt..
juist, daarbij is het een automaat, dus meer ontspannen cruisen kan niet voor dit geld lijkt me.. Fijne vak!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef geniuxx het volgende:
[..]
ja precies, t hoort wel een beetje bij de romantiek van op de bonnefooi op vakantie gaan ghehe. Ik ga ff uitzoeken hoe dat precies zit met de anwb.
@ TS, zou je dit weekend evt tijd hebben voor een bezichtiging?
Toppie auto, rijd superquote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef XionZ het volgende:
De auto is verkocht aan PeeJie_, topic kan dicht.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |