wat verwacht je waarschijnlijk kan je nog afdingen ook... pfffquote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zit ook een deukje in het linkerspatbord, hoor. Kijk maar op de eerste foto.
Top, wacht nog even op de foto's!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef XionZ het volgende:
Op te halen in Boven-Leeuwen (Gelderland), foto's zal ik vanavond even maken. En er zit nog een werkende cassette/radio speler in, boxen werken ook.
Ahum , OPquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef rece het volgende:
Ik twijfel over een bod. Ik vraag vanavond even het een en ander na. Wil je mij het kenteken pm'en/mailen.
Zover ik weet is er wel in gerookt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef PICHT het volgende:
Is er ook gerookt in die wagen?
Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten, mijn vader wist het zo ook 1, 2, 3 niet, maar iig is ie best goedkoopquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:06 schreef Silentium het volgende:
Tvp, Zéér geinteresseerd! Kun je overigens een indicatie geven van wat 'ie kost in wegenbelasting en verzekering?
Hoe kun je nou zeggen wat verzekering is? voor mijn vader zou dat veel minder zijn (76% no claim) dan voor een beginner die 18 is...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Waterweg het volgende:
wegenbelasting is 36 euro per kwartaal, verzekering 31 euro per maand
(kheb er ook een..zuid holland, 23 jaar, incl ong.inz. verzekering en rechtsbijstand..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |