Yeah!quote:3 EUR 28.99 EUR 86.97 Canon Digital Ixus 75
2 EUR 14.95 EUR 29.90 Memory2Go SD card 2GB
Subtotaal EUR 116.87
Verzendkosten EUR 7.95
Totaalbedrag EUR 124.82
Tot je uiteindelijk een rekening of annu.... brief krijgtquote:
Leuk enzo, maar a: Dan stuur je 'm terug. b: Als ik een overeenkomst heb met Bol en zij de verkoopprijs verhogen, kan de overeenkomst ontbonden worden (art. 7:35 BW).quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
paar meer woordjes:
moedwillige koop wetende dat het niet klopt![]()
![]()
Idd, suïcide topic dit.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef MaGNeT het volgende:
Ik snap TS sowieso niet.
Als ik zoiets zou ontdekken op een webshop dan zou ik er geen topic over openen.
Dan weet je vooraf dat je het niet krijgt.
Er gaat heus wel een lichtje branden bij een webshop als er ineens zoveel bestellingen van één artikel plaatsvinden.
dan stuur ik hem terugquote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tot je uiteindelijk een rekening of annu.... brief krijgt
Dan zou je rekekening dus: 904.85 euro zijn
Goedzoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:37 schreef MASD het volgende:
[..]
dan stuur ik hem terug![]()
ik heb het onder rembours besteld dus hoef ik het niet eens aan te nemen als de prijs niet klopt
ik ben niet achterlijk ofzoquote:
Of terugsturen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eigelijk best lacheals dat gebeurt en ze moeten het voorledige bedrag betalen of zo
![]()
als ik het ontvang ga ik echt niet moeilijk doen over de hogere prijs van remboursquote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Rembours, acceptgiro, kan allebei wel. Acceptgiro is goedkoper, betalingstermijn van een dag of 14, als het bedrag niet klopt heb je dus 14 dagen om het met Bol te regelen.
Dan heb je gewoon geluk, en dan ook maar hopen dat ze met een brief komenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef MASD het volgende:
best welmaar je hebt opzich niks te verliezen als je het onder rembours doet
Heb ik miss binnenkort een camera
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Of terugsturen.
Zo niet dan komt het incassobureau even langs.
als ze het leveren voor 30 euro , danmogen ze hem zelf ophalenquote:
Dat mag je best vinden. Maar zo gaat dat niet werken.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ze het leveren voor 30 euro , danmogen ze hem zelf ophalen
Creditcard VISAEurocard MastercardAmerican Expressquote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef Jurruh het volgende:
We gaan het gewoon even proberen, niets te verliezen natuurlijk! 3 Camera's onder rembours, 94 euro![]()
Edit: Betaalmogelijkheden kun je kiezen bij stap 5, de laatste stap.
Wellicht. Maar je hebt kans dat je het naar een antwoordnummer moet sturen. Anders kost het je inderdaad verzendkosten (Wet Koop op afstand, art 7:46 BW, lid 2).quote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef gfree het volgende:
Als je hem terug moet sturen, kost het je dan nog verzendkosten?
Ze hebben het al door. Zie pagina 1 ergens.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef MASD het volgende:
Wanneer zouden zij het trouwens doorhebbener zal vast wel een verveelde medewerker op FOK! zitten...
Ben benieuwd...quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: #__________
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 28.99 EUR 28.99 Canon Digital Ixus 75 3-4 werkdagen
Subtotaal EUR 28.99
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 30.94
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
Mocht je em dus open maken, dan kun je gaan dokke, dus mocht je em binnen krijgen, wacht eerst nog even.quote:Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en de plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken.
quote:bol.com b.v., Postbus 792, 3430 AT, Nieuwegein
Neuh, dat is onzin. Dan is het hele idee achter de wet Koop op afstand teniet gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mocht je em dus open maken, dan kun je gaan dokke, dus mocht je em binnen krijgen, wacht eerst nog even.
ememememememememememememememememememememememememememememememememememquote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mocht je em dus open maken, dan kun je gaan dokke, dus mocht je em binnen krijgen, wacht eerst nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |