Klopt, maar na die 2 teleurstellingen winnen we wel weer van het "grote" ajax(wat het allang niet meer is.)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Excelsior uit en de bekerfinale waren iets recenter.
Dat zou je anders toch wel gaan doenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik iets over AJAX zei? Ik had het toch over Az dat ze het hebben liggen bij de laatste wedstrijden waar het om ging. Heeft niks te maken over AJAX en Champions League![]()
Oh, je wou zeggen dat AZ en de kidsclub groot is?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Klopt, maar na die 2 teleurstellingen winnen we wel weer van het "grote" ajax(wat het allang niet meer is.)
Vergeet Werder uit nietquote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Excelsior uit en de bekerfinale waren iets recenter.
Nee, voordat AZ zich eindelijk een topclub mag noemen zijn we 10jaar verderquote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat AZ en de kidsclub groot is?![]()
Prima, ben geen jood.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Robinho. Laat je je gezicht ook zien als je volgende week onverhoopt misschien eventueel wellicht gaat verliezen? Ik vermoed van niet...
Ik kijk er naar uitquote:
Omdat het trainingscomplex van Ajax de Toekomst heet?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
'Behaalde Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst'
Waarom past dit zinnetje zo goed bij Ajax?
"1 zwaluw maakt nog geen zomer"quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
Pffff...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
of wat dacht je vanquote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef JoaC het volgende:
Omdat ze stapsgewijs omhoog gaan?
(Én financieel rekening met tegenslagen houden)
Omdat ABN-AMRO onze shirtsponsor is.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
En je dacht, kom, laat ik dan eens op het Fok! Forum mijn ongenoegen daarover uiten.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef JoaC het volgende:
daarmee doel je op met mogelijk mislopen van de CL van jullie?
Ik feliciteer jullie graag als jullie in de ufo winnen met uitschakeling van AZ tot gevolg, ben het alleen zat dat AZforums altijd door hoogmoedige Ajaxfans wordt bezocht.
Jij bezoekt die forums blijkbaar dus niet, anders had je wel gezien dat het az publiek hoogmoedig isquote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef JoaC het volgende:
ben het alleen zat dat AZforums altijd door hoogmoedige Ajaxfans wordt bezocht.
Wat kom je hier dan miepen over Ajax fans?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef JoaC het volgende:
Precies, ik doe het op neutraal terrein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |