Wat is nu precies je probleem? Dat er mensen zijn die hier op Fok! de wedstrijd becommentarieren?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan boycot je deze wedstrijd helemaal wel of helemaal niet; niet als een volleerde Teletekst-supporter vervolgens wel hier de wedstrijd becommentarieren
Man, jullie doen niet anders. Het woord AZ hoeft maar te vallen of dfe hoon valt weer over ons heen. Ga je eens met je eigen club bemoeien ipv dat constante anti-AZ gezeik (ook van jou ja). Godzijdank zijn er nog genoeg Ajax-fans die zich wel netjes kunnen gedragen waar een groot gedeelte (waaronder jij) nog best wel van kan leren.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Boehoe ze zeggen nare dingen over ons boehoe
Dat staat er toch? Boycot het helemaal of boycot het niet; maar ga je hier nu niet verschuilen achter de boycot om deze wedstrijd niet te bezoeken.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is nu precies je probleem? Dat er mensen zijn die hier op Fok! de wedstrijd becommentarieren?
Wat zeur je nou, als ik het goed is dit de AJAX topic.Dus je moet zelf bij je eigen club bemoeien.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Man, jullie doen niet anders. Het woord AZ hoeft maar te vallen of dfe hoon valt weer over ons heen. Ga je eens met je eigen club bemoeien ipv dat constante anti-AZ gezeik (ook van jou ja). Godzijdank zijn er nog genoeg Ajax-fans die zich wel netjes kunnen gedragen waar een groot gedeelte (waaronder jij) nog best wel van kan leren.
Dus, omdat ik niet naar Alkmaar ben gegaan, mag ik hier niet postenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Boycot het helemaal of boycot het niet; maar ga je hier nu niet verschuilen achter de boycot om deze wedstrijd niet te bezoeken.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, als ik het goed is dit de AJAX topic.Dus je moet zelf bij je eigen club bemoeien.
Kerel, ik had het (in die reactie) dan ook niet over deze wedstrijd alleen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Kerel, ik heb vandaag nog geen vervelend woord over az gezegd.
[CL PLAY-OFFS] AZ - AJAX #4quote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, als ik het goed is dit de AJAX topic.Dus je moet zelf bij je eigen club bemoeien.
Het gaat toch over deze wedstrijd? Of wat komt er nu weer bij kijken? De AZ-Ajax van 1999?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kerel, ik had het (in die reactie) dan ook niet over deze wedstrijd alleen.
Dat gaat over de wedstrijd zelf, dus het is geen topic voor Az of AJAX maar van beide.quote:
Tjongejongequote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat gaat over de wedstrijd zelf, dus het is geen topic voor Az of AJAX maar van beide.
Tijd voor een kopje koffie voor jou. Groetjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat gaat over de wedstrijd zelf, dus het is geen topic voor Az of AJAX maar van beide.
Ja, als ik meerdere berichten achter elkaar tik en jij vervolgens niet opd e reactie quote, dan weet ik ook niet meer waar je dan precies op doeltquote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat toch over deze wedstrijd? Of wat komt er nu weer bij kijken? De AZ-Ajax van 1999?
Ben ik met je eens, maar de wedstrijd kan ook leuk zijn zonder goed voetbal. Mede ook door het publiek (en daar kan je het best mee oneens zijn, dat snap ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal geen leuke wedstrijd. Slap Ajax, veel te afwachtend, az dat daar niet goed mee om wist te gaan en veelvuldig aan het schuiven was achterin. Daardoor kreeg Ajax nog wel wat kansen. Zelf niets gecreeerd iig.
beiden grote kans van wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Spelen Dembele (en Stam) eigenlijk volgende week?
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet het nog zien. Hamstring blessures zij meestal niet binnen 2 weken weg. Grote kans dat het er in de wedstrijd weer inschiet.quote:
heheh idd dan mag hetquote:
Is het wel eens anders bij wedstrijden tussen AZ en Ajax dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef pfaf het volgende:
Sjesus, wat een gezeik hier zeg.
moeten ze dan tegen Jong Oranje? Word wel een mooie potquote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
heheh idd dan mag het
Volgende week Suri profs? Ik ga niet iig, Edje is er niet hé
to·pic (de ~, ~s)quote:
Het klopt ookquote:
thanksquote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
De topic is grammaticaal gezien correct, 'het topic' niet.
allebei met lange ij mag nietquote:
Daarom gebruik ik ook hetquote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef denthemen het volgende:
God wat zijn wij (incl Denthemen) Nederlanders dan dom om het bijna altijd fout te zeggen
Maar het klinkt niet, de topic![]()
Dat heb je fout.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |