to·pic (de ~, ~s)quote:
Het klopt ookquote:
thanksquote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
De topic is grammaticaal gezien correct, 'het topic' niet.
allebei met lange ij mag nietquote:
Daarom gebruik ik ook hetquote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef denthemen het volgende:
God wat zijn wij (incl Denthemen) Nederlanders dan dom om het bijna altijd fout te zeggen
Maar het klinkt niet, de topic![]()
Dat heb je fout.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, als ik het goed is dit de AJAX topic.Dus je moet zelf bij je eigen club bemoeien.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:
Nu heb ik het pas doorik dacht dat dit de AJAX topic was . Ik slaap nog half denk ik
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:52 schreef pfaf het volgende:
allebij.
Sorry maar AZ presteert dit seizoen uit beter dan thuis...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef Shreyas het volgende:
AZ is thuis erg sterk, meeste ploegen die daar spelen, spelen dan ook niet best. Ik had echt gehoopt dat het 1-1 zou blijven, dan waren we er bijna. Nu moeten we in Amsterdam nog een vol aan de bak. Beetje triest ook dat doelpunt 1 minuut voor tijd.
jij hebt kennelijk een paar leuke wedstrijden gemist zeg dit seizoen... 4x AZ-Ajaxquote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Ook zonder Sneijder moet het klusje geklaard kunnen worden. Als Ajax fel is en 100% gemotiveerd (waarom zouden ze dat niet zijn) dan is Ajax gewoon een klasse beter dan AZ.
Nee heb ze niet gemist. Waren inderdaad goede wedstrijden, misschien alleen de wedstrijd in A'dam was wat minder.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:45 schreef DonnyBB het volgende:
[..]
jij hebt kennelijk een paar leuke wedstrijden gemist zeg dit seizoen... 4x AZ-Ajax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |