Nee, voordat AZ zich eindelijk een topclub mag noemen zijn we 10jaar verderquote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat AZ en de kidsclub groot is?![]()
Prima, ben geen jood.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Robinho. Laat je je gezicht ook zien als je volgende week onverhoopt misschien eventueel wellicht gaat verliezen? Ik vermoed van niet...
Ik kijk er naar uitquote:
Omdat het trainingscomplex van Ajax de Toekomst heet?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
'Behaalde Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst'
Waarom past dit zinnetje zo goed bij Ajax?
"1 zwaluw maakt nog geen zomer"quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
Pffff...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
of wat dacht je vanquote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef JoaC het volgende:
Omdat ze stapsgewijs omhoog gaan?
(Én financieel rekening met tegenslagen houden)
Omdat ABN-AMRO onze shirtsponsor is.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:30 schreef JoaC het volgende:
En je dacht, kom, laat ik dan eens op het Fok! Forum mijn ongenoegen daarover uiten.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef JoaC het volgende:
daarmee doel je op met mogelijk mislopen van de CL van jullie?
Ik feliciteer jullie graag als jullie in de ufo winnen met uitschakeling van AZ tot gevolg, ben het alleen zat dat AZforums altijd door hoogmoedige Ajaxfans wordt bezocht.
Jij bezoekt die forums blijkbaar dus niet, anders had je wel gezien dat het az publiek hoogmoedig isquote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef JoaC het volgende:
ben het alleen zat dat AZforums altijd door hoogmoedige Ajaxfans wordt bezocht.
Wat kom je hier dan miepen over Ajax fans?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef JoaC het volgende:
Precies, ik doe het op neutraal terrein.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan miepen over Ajax fans?
Ik doelde op Sandmanquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan miepen over Ajax fans?
Past wel heel goed bij ajax inderdaad, als ik al die reacties hier lees...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
of wat dacht je van
"Hoogmoed komt voor de val"
Die heb je er ook tussen, alleen zie ik er relatief veel meer bij Ajax, bij de harde kern ipv gelegenheidsbezoekersquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij bezoekt die forums blijkbaar dus niet, anders had je wel gezien dat het az publiek hoogmoedig is
Jullie daarentegen dichten jezelf totaal geen kans toequote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Past wel heel goed bij ajax inderdaad, als ik al die reacties hier lees...
Jij ziet duidelijk geen verschil tussen de AZ supporters. Je hebt gasten die al zeker meer dan 5jaar bij AZ komen en de mensen die net nieuw zijn. En jij die mensen die er net nieuw bij zjin schreeuwen ineens het hardste dat AZ wel ff gaat winnen. Ikzelf heb nooit geroepen dat AZ op zeker kampioen zou gaan worden, maar de kans was toch wel erg groot. En ook andere AZers die er al langer komen weten hoe het gaat bij AZ dat als het erop aankomt meestal niet goedkomt, maar ik denk doordat we telkens zo dichtbij zijn het vanzelf een keer gaat lukken. Maar voor mij geldt telkens: Eerst zien dan geloven, maar vindt het altijd wel grappig als ik hier 1x roep dat AZ wint ik meteen 20ajacieden over me heen krijg die waarschijnlijk 3x per seizoen in die ufo komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jullie daarentegen dichten jezelf totaal geen kans toe.
Hypocriete zak.
Ja, bij PSV zijn we heel jaloers met z'n allen op Ajax en AZquote:Op zondag 20 mei 2007 16:09 schreef Speed1971 het volgende:
Heerlijke pot.
Wat blijven AZ-Ajax/Ajax-AZ toch juweeltjes van wedstrijden. Het aanvallende voetbal lijkt weer te gaan zegevieren in Nederland.
Eat your heart out Pisvee.
Zo jammer dat Ajax en AZ maar 1 CL plek kunnen verdienen. Heel jammer
Ze hebben het toch echt zelf laten liggenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:09 schreef Speed1971 het volgende:
Heerlijke pot.
Wat blijven AZ-Ajax/Ajax-AZ toch juweeltjes van wedstrijden. Het aanvallende voetbal lijkt weer te gaan zegevieren in Nederland.
Eat your heart out Pisvee.
Zo jammer dat Ajax en AZ maar 1 CL plek kunnen verdienen. Heel jammer
Ok, als dit waar is vindt ik dat een meevallerquote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef kevin6188 het volgende:
Zo'n beetje alle Ajax-mensen in dit topic - op dit punt van de discussie - zitten vrijwel wekelijks in de ArenA
Voorzover ik kan inschatten is dat iig zo.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:16 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Ok, als dit waar is vindt ik dat een meevaller
Klopt niet. Ook tijdfens competitiewedstrijden worden de topics hier volgespamd met anti-dit, anti-dat, etc.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef kevin6188 het volgende:
Zo'n beetje alle Ajax-mensen in dit topic - op dit punt van de discussie - zitten vrijwel wekelijks in de ArenA
Goh, je bent vergeten waarom die plekken leeg waren?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zozo, 4 topics vol welke gevuld zijn met 90% anti-AZ gelul. Moesten al die Ajacieden niet in het stadion zitten? Er was nl. plek zat (voor de teletekstsupporters alhier).
Boehoe ze zeggen nare dingen over ons boehoequote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zozo, 4 topics vol welke gevuld zijn met 90% anti-AZ gelul. Moesten al die Ajacieden niet in het stadion zitten? Er was nl. plek zat (voor de teletekstsupporters alhier).
D'r zijn hier een aantal, dus niet allemaal (weet je het verschil?) Ajacieden in discussie met een AZ-fan. Hij vraagt vervolgens min of meer of we wel of niet wekelijks in het stadion zitten. Ik antwoord daar bevestigend op en that's all.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dan zit je fout, wat betreft Speed1971quote:Op zondag 20 mei 2007 16:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ze hebben het toch echt zelf laten liggenPSV ook bijna, maar toch zegenviert het. En als Ajax met verdedigend voetbal de ttiel wint, dan hoor ik jou echt niet klagen hoor
Dan boycot je deze wedstrijd helemaal wel of helemaal niet; niet als een volleerde Teletekst-supporter vervolgens wel hier de wedstrijd becommentarierenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goh, je bent vergeten waarom die plekken leeg waren?![]()
boycot enzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |