Dank u, groot orakelquote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef teardropnl het volgende:
Het wordt 3-1 voor ajax, let maar op mijn woorden
Tsja sneijder en zijn temperament he... altijd al een probleem geweestquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is wel de meest domme gele kaart ooit geweest....
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is wel de meest domme gele kaart ooit geweest....
Uit welk gat ben jij gekropen ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wees blij dat Sneijder er nog is
Arveladze goal telde zeker weer niet ?
geile avatar....waarvan ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
alles komt goed hoor
Ik heb de wedstrijd niet gezien, daarom vraag ik het. Goals tegen Ajax zijn altijd ongeldig daaromquote:
Dag hounietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
ik ben weg uit dit topic hier, fijne voetbalmiddag nog
Ga ergens anders trollen sukkeltje.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, daarom vraag ik het. Goals tegen Ajax zijn altijd ongeldig daarom
Je vergeet de voorrondequote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
Ja, het altijd sprankelende Ajax zal echt een gemis zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je vergeet de voorronde
Dan wordt het weer kijken naar dat oersaaie PSV![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Thuis moet het geen probleem zijn om AZ op te rollen.
noemen we dat naïef tegenwoordig?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt.
Heb ik het over Ajax?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, het altijd sprankelende Ajax zal echt een gemis zijn.
Ik denk het niet.. AZ is nu eindelijk dicht bji een "prijs"quote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef cultheld het volgende:
Ik vermoed dat AZ eenvoudig wordt verslagen in Amsterdam. Ook zonder Sneijder.
Statistieken: Az heeft het al een aantal keer laten liggen op het laatste momentquote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk naar de statistieken: AZ wint uit *meer* wedstrijden en scoort ook *meer* dan thuis.
Net zoals de vorige 2x?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. AZ is nu eindelijk dicht bji een "prijs".. deze keer pakken ze 'm wél
Fenerbahce, Newcastle, Slovan, het zit goed met jequote:Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Statistieken: Az heeft het al een aantal keer laten liggen op het laatste moment
Wat kom jij hier? Ga terug naar je grotquote:Op zondag 20 mei 2007 15:09 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Fenerbahce, Newcastle, Slovan, het zit goed met je
Moet je er niet naar verwijzen dat je 12jaar geleden de CL hebt gewonnen? Jammer voor je maar AZ gaat de voorronde spelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat kom jij hier? Ga terug naar je grot![]()
Waar zie je dat ik iets over AJAX zei? Ik had het toch over Az dat ze het hebben liggen bij de laatste wedstrijden waar het om ging. Heeft niks te maken over AJAX en Champions Leaguequote:Op zondag 20 mei 2007 15:15 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Moet je er niet naar verwijzen dat je 12jaar geleden de CL hebt gewonnen? Jammer voor je maar AZ gaat de voorronde spelen.
Excelsior uit en de bekerfinale waren iets recenterquote:Op zondag 20 mei 2007 15:09 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Fenerbahce, Newcastle, Slovan, het zit goed met je
Perez knalt er gewoon 4 inquote:Op zondag 20 mei 2007 14:58 schreef cultheld het volgende:
Ik vermoed dat AZ eenvoudig wordt verslagen in Amsterdam. Ook zonder Sneijder.
Klopt, maar na die 2 teleurstellingen winnen we wel weer van het "grote" ajax(wat het allang niet meer is.)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Excelsior uit en de bekerfinale waren iets recenter.
Dat zou je anders toch wel gaan doenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik iets over AJAX zei? Ik had het toch over Az dat ze het hebben liggen bij de laatste wedstrijden waar het om ging. Heeft niks te maken over AJAX en Champions League![]()
Oh, je wou zeggen dat AZ en de kidsclub groot is?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Klopt, maar na die 2 teleurstellingen winnen we wel weer van het "grote" ajax(wat het allang niet meer is.)
Vergeet Werder uit nietquote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Excelsior uit en de bekerfinale waren iets recenter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |