i know, i know.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Doe maar niet.
ik twijfel ookquote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef manny het volgende:
Jammere actie van Sneijder inderdaad. Verder is 2-1 een redelijke uitslag. Jammer dat Babel er niet 2 inknalde; maar ja: Babel.
Verleiding toch groot om naar Arena te gaan....
No ofense, maar wanneer is dat nou eens gebeurd, 90 minuten op de aanval?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Diep en dieptriest die laatste 20minuten.
Eerste helft genoten, met af en toe 7 kleuren stront schijten door de aanvallen van AZ, maar ook het spel van Ajax was aanvallend goed.
Tweede helft echt uitermate zwak en ongelooflijk verdedigend gekut. Vanaf de 68ste minuut op 1-1 spelen, wat een trieste bedoeling. En dan uiteindelijk nog verliezen ook. Maar goed ook, want nu moet je thuis wel aanvallen, wordt het misschien nog een leuke pot.
Perez en Huntelaar echt onzichtbaar. Babel veel te slap in de afwerking. Urby ook zwakje hoor. Vermaelen, van der Wiel, Sneijder uiteraard en zelfs Roger erg goed.
We redden het zondag wel, maar alsjeblieft met 90min lang aanvallend voetbal zeg.
Laat ik het zo zeggen, niet spelen om te winnen kan mij echt niet bekoren, zeker niet 20min lang. Je roept het allemaal over jezelf af.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
No ofense, maar wanneer is dat nou eens gebeurd, 90 minuten op de aanval?
of miss tegen psv?
Das fucking bullshitquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef manny het volgende:
dubbel gevoel: het is eigenlijk (na RKC uit) de belangrijkste wedstrijd van het jaar; maar die play-offs daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben.
Die wedstrijd is alleen 'belangrijk' omdat Ajax verloren heeft, als ze gewonnen hadden was het even belangrijk als elke andere wedstrijd tegen een klein clubje.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef manny het volgende:
dubbel gevoel: het is eigenlijk (na RKC uit) de belangrijkste wedstrijd van het jaar; maar die play-offs daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben.
Dat zeg ikquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Die wedstrijd is alleen 'belangrijk' omdat Ajax verloren heeft, als ze gewonnen hadden was het even belangrijk als elke andere wedstrijd tegen een klein clubje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |