Ik zie het nog wel zitten hoor. Er had alleen zoveel meer ingezeten vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
waarom zien de meeste het hier niet meer zitten, slaat werkelijk nergens op
Ik zie het nog wel zitten hoor, prima resultaat. Alleen ben ik gewoon ongelofelijk pissig dat we op zo'n knullige manier verliezen en daarnaast op zo'n knullige manier Sneijder kwijtraken.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
waarom zien de meeste het hier niet meer zitten, slaat werkelijk nergens op
vorig jaar ja, lekker vergelijken johquote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij werd er vorig jaar in de beslissende wedstrijd(en) ook een keer met 2-1 verloren.
dat is altijd achteraf. natuurlijk had er meer ingezeten. als als alsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie het nog wel zitten hoor. Er had alleen zoveel meer ingezeten vandaag.
Idd, die laatste paar minuten verkloten gewoon het hele beeld. 1-1 en geen schorsingen was een goede uitgangspositie geweest. Winst perfect. Nu is het redelijk. Blijft 50-50 m.i.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zitten hoor, prima resultaat. Alleen ben ik gewoon ongelofelijk pissig dat we op zo'n knullige manier verliezen en daarnaast op zo'n knullige manier Sneijder kwijtraken.
prcsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb je gezien hoeveel AZ-spelers er over het veld strompelde? En wij krijgen er 3 verse ervaren bepalende spelers bij volgende week. AZ gaat over de knie. Ben positiever dan na de 1-0 tegen SCH.
AZ heeft Dembele er dan weer bijquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb je gezien hoeveel AZ-spelers er over het veld strompelde? En wij krijgen er 3 verse ervaren bepalende spelers bij volgende week. AZ gaat over de knie. Ben positiever dan na de 1-0 tegen SCH.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er nog zat mogelijkheden zijn.quote:
Mwah, was nog vrij lastig...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat er nog zat mogelijkheden zijn.
En Stekelenburg was inderdaad wel aardig. Al stompte hij op een gegeven moment wel weer zo'n bal weg die hij vrij makkelijk kon pakken in mijn ogen.
dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat er nog zat mogelijkheden zijn.
En Stekelenburg was inderdaad wel aardig. Al stompte hij op een gegeven moment wel weer zo'n bal weg die hij vrij makkelijk kon pakken in mijn ogen.
Twente is toch al lang uitgevoetbalt?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef BB-boy het volgende:
De twee beste teams van Nederland zijn in ieder geval een stuk leuker om naar te kijken dan de twee beste van Engeland.
Flikker nou eens op met je gezeik debiel, Feyenoord bakt er niks van. Wij kunnen nog winnen hoor, zo slecht staan we er niet voor. Kom volgende week maar terug, omdat we dan hebben gewonnen. Maar dan ben je nergens te bekennenquote:
Ze moesten wel, het was te verwachten. Ze speelden namelijk thuis, maar wel zuur dat het in de laatste minuut was.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef twi het volgende:
Ik vond Ajax anders, m.u.v. de individuele acties van Babel, een drama om naar te kijken. AZ maakte de wedstrijd in dat geval dan leuk.
Daar heb ik het toch helemaal niet overquote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je gezeik debiel, Feyenoord bakt er niks van. Wij kunnen nog winnen hoor, zo slecht staan we er niet voor. Kom volgende week maar terug, omdat we dan hebben gewonnen. Maar dan ben je nergens te bekennen![]()
Alsof dat Feyenoorders ook maar iets interesseert.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
Feyenoord bakt er niks van.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef BB-boy het volgende:
Wees blij, voor hetzelfde geld hadden ze nog steeds in de Arena gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |