Een bal kan je missen, zo'n overtreding is gewoon geen enkel excuus voor. Ik weet niet of je het hebt gezien? Het is gewoon pure frustratie waaruit Ajax nu volgende week zonder de belangrijkste speler aan moet treden in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Geen blessure, nee, meneer moest zo nodig in de extra tijd zijn frustratie botvieren.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft er met zijn doelpunt voor gezorgd dat we nog een aardige kans hebben om door te gaan. Je kan ook van Babel zeggen dat hij het team in de steek heeft gelaten met zijn gemiste kansen maar moet hij dan maar zo snel mogelijk weg ongeacht de transfersom? Lijkt me niet.
Koop een bril.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef devv05 het volgende:
BabelWat was ie weer slecht. Als er één echte egoïst bij Ajax zit... 1-op-1 scoort ie vrijwel nooit en bij vrijwel iedere kans stond er een andere speler volledig vrij. Hij heeft of gewoon geen overzicht, of het is gewoon een egoïstische lul. Verder wel goede uitgangspositie, alleen de manier waarop is balen, die 2-1 was zwaar onnodig. Ook fijn dat Ten Cate er de laatste 3 minuten nog even een extra aanvaller bij zet..
Ik heb het gezien ja, en het was inderdaad oliedom, maar wat je zegt over het vertrekken en de transfersom slaat als een kut op een gebakje.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Een bal kan je missen, zo'n overtreding is gewoon geen enkel excuus voor. Ik weet niet of je het hebt gezien? Het is gewoon pure frustratie waaruit Ajax nu volgende week zonder de belangrijkste speler aan moet treden in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Geen blessure, nee, meneer moest zo nodig in de extra tijd zijn frustratie botvieren.
Er zit wel enige kern van waarheid in, had best een balletje tegen het net gemogen.quote:
Dat komt voort uit precies hetzelfde, frustratie. En misschien denk ik wel heel negatief over de persoon Sneijder op het moment, maar het forceren van z'n transfer voor de 27e speelt daarin ook een rol. Nu hoeft hij niet meer te spelen en kan hij zich op zijn transfer richten. Heeft 'ie eindelijk z'n zinquote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb het gezien ja, en het was inderdaad oliedom, maar wat je zegt over het vertrekken en de transfersom slaat als een kut op een gebakje.
Zucht. Wacht nu eerst de andere wedstrijd eens af. Ajax miste DRIE belangrijke spelers.quote:
Zeker, maar zeggen dat hij slecht speelde slaat nergens op. Urby, Huntelaar en Perez, die speelden slecht. Babel speelde zeer goed. Zijn afwerking was alleen slecht, maar goed, dat waren allemaal kansen die hij zelf creeërde. Iets meer geluk (hij schoot ze niet eens erg slecht in) en hij was de gevierde man.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er zit wel enige kern van waarheid in, had best een balletje tegen het net gemogen.
Dat kwam je hier vorige week ook niet melden, dus rot maar lekker op.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
babel rendement nul
Ach laat hem lekker zeuren, daar is het hem allemaal om te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kwam je hier vorige week ook niet melden, dus rot maar lekker op.
Nee toen was ik gebannedquote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kwam je hier vorige week ook niet melden, dus rot maar lekker op.
Mwah, als je zulke kansen mist scoor je ook weer geen 7,5 of een 8. Verder wel met je eens.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker, maar zeggen dat hij slecht speelde slaat nergens op. Urby, Huntelaar en Perez, die speelden slecht. Babel speelde zeer goed. Zijn afwerking was alleen slecht, maar goed, dat waren allemaal kansen die hij zelf creeërde. Iets meer geluk (hij schoot ze niet eens erg slecht in) en hij was de gevierde man.
Wie moest er dan in?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef devv05 het volgende:
BabelWat was ie weer slecht. Als er één echte egoïst bij Ajax zit... 1-op-1 scoort ie vrijwel nooit en bij vrijwel iedere kans stond er een andere speler volledig vrij. Hij heeft of gewoon geen overzicht, of het is gewoon een egoïstische lul. Verder wel goede uitgangspositie, alleen de manier waarop is balen, die 2-1 was zwaar onnodig. Ook fijn dat Ten Cate er de laatste 3 minuten nog even een extra aanvaller bij zet..
Volgens mij werd er vorig jaar in de beslissende wedstrijd(en) ook een keer met 2-1 verloren.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
waarom zien de meeste het hier niet meer zitten, slaat werkelijk nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |