Precies, levensgevaarlijk is ie voor de vrouwen die vriendelijk tegen hem dedenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, yvonne laat hem nooit zonder aan de lijn vast te zitten naar buiten![]()
En dan hebben we nog die Yvonne van H, die pedo-jaagsterquote:Op zondag 20 mei 2007 13:33 schreef purplerose het volgende:
Echt Yvonne, als het zo doorgaat moet je je naam gaan veranderen
the horrorquote:Op zondag 20 mei 2007 11:07 schreef Jane het volgende:
Van de FP:
Slachtoffer Bokito doet haar relaas
....... ik kon mijn broek, die was afgezakt, .......
We kunnen beter een nieuwe naam voor je verzinne Von, dit wordt nix zo hequote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan hebben we nog die Yvonne van H, die pedo-jaagster
arme Bokito, ook dat nog.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef purplerose het volgende:
Wat zou erger zijn, dat ze er in een oma tent onderbroek bij lag of juist in een string.
Waarschijnlijk heeft ze gedacht dat Bokito een oogje op haar had en zin had. Daarom had die aap natuurlijk haar broek naar beneden getrokken.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef purplerose het volgende:
Wat zou erger zijn, dat ze er in een oma tent onderbroek bij lag of juist in een string.
Germaine?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
We kunnen beter een nieuwe naam voor je verzinne Von, dit wordt nix zo he
Kunnen er een poll(etje) tegenaan gooien![]()
In de wereld van de homo sapiens had ze een straatverbod gekregen.quote:''Hij is en blijft mijn lieveling. Ik ga samen met mijn man bijna dagelijks naar de dierentuin, en dan altijd langs Bokito. Ik heb zelfs foto's en videobeelden van hem uit Berlijn toen hij nog geen vier maanden oud was. Sinds hij in Blijdorp zit, maak ik contact met hem. Als ik mijn hand op het glas legde, deed hij hetzelfde. Als ik naar hem lachte, lachte hij terug.''
Hijs voor het leven getraumatiseerdquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je vier keer per week naar die aap gaat zitten grijnzen, vraag je om problemen.
Laten we iig checken of aan die naam geen nare shizzle aan vastkleeftquote:
Mijn stonedheid helpt ook niet echt om me gezicht in de plooi te houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het eigenlijk steeds grappiger worden. Zij denkt leuk contact te hebben, terwijl dat dier steeds pissiger zit te worden en er gewoon genoeg van heeft en dan gewoon hoppa!
Nouja, tis ook niet niet haar schuldquote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]wtf? nu is het opeens de eigen schuld van die vrouw dat die aap op haar afkomt?
Je zegt het precies goed. Het is haar schuld dat die aap uitgerekend op haar afkomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]wtf? nu is het opeens de eigen schuld van die vrouw dat die aap op haar afkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |