quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef Houtspeer het volgende:Serieus? Is dat dan de laatste seizoen?
Waar gaat het verhaal dan over in seizoen 8? Een van die gasten werd in de serie 17 in seizoen 1. Dat betekent dat ze rond de 25 zijn in seizoen 8.. omg..
Het was juist grappig toen ze steeds aan bier wilden komen en over pam macey's boobs zaten te praten. Nu is het zeker een soort Friends
![]()
Seizoen 8 is het laatste seizoen inderdaad. Het verhaal op zich zal ik maar niet verklappen, maar er verdwijnen wat castmembers en er komen wat andere voor terug.
Bovendien zijn ze daar niet 25, want de tijd 'vertraagd' een beetje. Er is wel elk seizoen een kerst aflevering enzo, maar op een gegeven moment worden de jaartallen niet echt duidelijk meer uit het verhaal. Het is wel te zien in de aftiteling op de nummerplaat.
De laatste aflevering eindigt op de laatste dag van de jaren 70, en de eerste aflevering van de serie begint in '76 als ik het goed heb, dus er zit maar 4 jaar verschil tussen.
Ik vind seizoen 1 eigenlijk nog redelijk matig. Beetje het gevoel dat ze er nog in moeten komen, zeker bij de eerste afleveringen. Daarna is het erg leuk, en word de humor ook iets ingewikkelder als het ware. Zo nu en dan wel voorspelbaar, maar het blijft komisch.
Veel mensen vinden het na seizoen 5 enorm bergafwaarts gegaan. Maar tot en met seizoen 7 vind ik het erg leuk om te kijken.
En 8 is gewoon niet meer That 70's show.