Ja lekker, dat heb ik vandaag nog niet gehadquote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
dat wordt morgen je bed verschonenquote:
En oo wee als je een minuut te laat weg gaatquote:Op zondag 20 mei 2007 01:11 schreef Messenga het volgende:
Leuk, morgen kwart voor 10 naar oma, alsof ik niks te leren heb.
Iik probeer altijd door te slapen zodat ze weggaan, helaas hebben ze dat altijd door.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
En oo wee als je een minuut te laat weg gaat
Kan je niet wegkomen met de 'smoes': ik moet leren?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iik probeer altijd door te slapen zodat ze weggaan, helaas hebben ze dat altijd door.
'kan je daar ook'.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan je niet wegkomen met de 'smoes': ik moet leren?
Maar als iedereen de deur uit is naar oma is het thuis rustigerquote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
'kan je daar ook'.
Alsof het daar rustig is.
Dat zeg ik ook. ze willen niet luisteren. Ouders.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar als iedereen de deur uit is naar oma is het thuis rustiger
volgende keer maar gewoon komenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolies.
Toffe meet geweest zo te horen, jammer, had veel liever gehoord dat het kudt was.
Als jij machinist bent durf ik zelfs te komenquote:
ik durf niks meer te besturen nuquote:Op zondag 20 mei 2007 01:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als jij machinist bent durf ik zelfs te komen.
Eerder wel dan?quote:
surequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |