abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49558704
VOOR IEDEREEN GELD GA EENS ONTOPIC, EN JIJ OOK MEKI

verpest me topic niet....het gaat hier nogmaals over: MAROKKAANSE JEUGDBENDES niet over hooligans/ alcoholisten/ joden...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 20 mei 2007 @ 01:38:39 #127
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_49558712
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik doe niks verkeerd. ik geef de TS een advies niet met 2 maten meten. dat doet ie absoluut.
Maar dat vindt ie niet leuk als ik hem daarop aanspreek
Nee, jij geeft het topic de wending die jij voor ogen hebt. TS wil z'n gal spuwen en daar is KLB het perfecte medium voor. Als hij dat doet over auto's, dan gaan we met z'n allen geen discussie voeren over fietsen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 01:38:57 #128
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49558719
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

[..]

Wat wil je nou aantonen? Daar hebben ze ook een groot probleem ja met bendes.
dit gaat over aanvallen op agenten zelf. als daar agenten aangevallen worden, hebben ze tenminste wel de ballen om agresseiver terug te vechten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 20 mei 2007 @ 01:40:32 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49558759
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tasers zijn om op afstand gevaarlijke mensen uit te schakelen. En die kun je maar op 1 persoon afschieten.
Maar dat op dat filmpje, dat zijn gewoon pure aanvallen van meerdere mensen. Eerst een waarschuwingsschot en iedereen die dan nog waagt in de buurt te komen, schot in het been. Zo zou het moeten. Alleen keihard aanpakken werkt.
Eens. Maar dat's echt niet hoe ze het doen in de USA. Politie is daar ook heel erg gebonden aan allemaal soorten regeltjes. Daarom is die taser op dit moment ook zo populair. Regelgeving is nog niet helemaal goed uitgekristaliseert en daarom kan je dat ding eigenlijk in bijna elke situatie tevoorschijn trekken.

En dat doen ze overigens ook met liefde
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 20 mei 2007 @ 01:40:40 #130
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49558760
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik hoop het. maar we zien hoe onze leden van FOK zich eenzijdig zijn
weet je zag vanavond een keer nieuws een seconde maar
bij toeval zapte ik die zender op
wat zag ik een bebloede soldaat
nu vind ik soldaten al niet erg slim
wie wil nu doden voor geld? Het zijn moordenaars, simpel zat!
Maar omdat het soldaat heet mag het ineens wel? Een ander krijgt hier in ons land 3 jaar voor oid...
maar goed ik zag een bebloede soldaat en dacht, weet je ik wil niet eens weten waar dit over gaat..........die man bloed, zomaar bloedend en wij moeten geschokt zijn en verdrietig en depri worden omdat deze kutzooi in deze rottige kutwereld er nog niet beter op mag worden!
GVD
en die fucking media maakt zich er maar vanaf als een jantje van leiden..blabla...
moge god hen ooit straffen met hun vieze gore zieke nieuws tegenwoordig
ik wil dat niet langer volgen!
Sicko's, respect is ver te zoeken tegenwoordig en op tv...is de grootste ziekmaker aller tijden!
Maak je eigen keuze...media beinvloed alles in de mens!
Ook discriminatie, leef je leven..naast anderen zoals het moet en is..en laat je niet zo opfokken door..
Zo moeilijk is dit niet, ik stel voor kijk eens 4 weken geen nieuws!
En zie eens hoe relaxt alles is!

Heel vroeger had je een dorpje waarin men elkaar allen kenden...men wist alles van elkaar maar momenteel weet men alles van over de gehele wereld....
Hoe moeten al die brains dit nieuws aankunnen dag in dag uit gewoonweg dikke shitzooi????????
Wees blij met je huisje, dat je kunt lopen bewegen en denken en leven!
Be happy!
en kap eens met die shit toe te laten in je leven!
doe die tv eens uit of zoek je suf tot je een leuk vrolijk programma tegenkomt want veel soeps is het niet!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 20 mei 2007 @ 01:40:43 #131
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49558764
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tasers zijn om op afstand gevaarlijke mensen uit te schakelen. En die kun je maar op 1 persoon afschieten.
Maar dat op dat filmpje, dat zijn gewoon pure aanvallen van meerdere mensen. Eerst een waarschuwingsschot en iedereen die dan nog waagt in de buurt te komen, schot in het been. Zo zou het moeten. Alleen keihard aanpakken werkt.
Keihard aanpakken komt dus echt vrijwel nooit voor.

Een boete-quota halen is belangrijker blijkt maar weer. En dan in een reportage gaan janken dat een aanval op een beveiliger met een moker door merg en been gaat. Je kan dan zoveel zeggen als je wilt, maar als je het niet WILT oplossen dan moet je ook niet janken vind ik

Wanneer beginnen ze eens in te zien dat het niet langer door kan gaan als het nu gaat
World Wrestling Entertainment
pi_49558777
Europese Marokkanen terug naar Marokko halen

Marokkaanse migranten moeten worden overgehaald terug te keren naar hun moederland. Dat is niet de mening van een of andere extreem-rechtse politicus, maar die van minister Nezha Chekrouni uit Marokko. Zij gaat over de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland. Volgens de minister zijn de immigranten nodig voor de opbouw van het Noord-Afrikaanse land.

Op een conferentie in de Spaanse stad Granada liet Chekrouni weten dat de migranten ''een verlies'' zijn voor Marokko. De minister onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko. Op deze wijze kan het land aantrekkelijker worden voor Europese Marokkanen om terug te keren. ''Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal'', aldus de Marokkaanse bewindsvrouw.

In Europa leven naar schatting zo'n 2,6 miljoen mensen met Marokkaanse roots. In België zijn dat er 500.000 en in Nederland ruim 300.000. De meeste Marokkaanse migranten wonen in Spanje.

'Europese Marokkanen terug naar Marokko halen'

zondag 20 mei 2007 @ 01:41:11 #133
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_49558778
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

dit gaat over aanvallen op agenten zelf. als daar agenten aangevallen worden, hebben ze tenminste wel de ballen om agresseiver terug te vechten.
Dat misschien. Het is echter maar de vraag in hoeverre zoiets ook als oplossing werkt.

Maar dat de politie harder mag zijn dan dit is wel duidelijk ja
pi_49558808
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen (en dus ook niet hard aanpakken)....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....

Kom op, aanpakken tuig als dit, en hard. Maar ga nou als alstjeblieft niet lopen dwepen met de VS in dit geval....dat is juist het voorbeeld van hoe het dus niet moet....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:44:50 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49558872
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:41 schreef finsternis het volgende:
Europese Marokkanen terug naar Marokko halen

Marokkaanse migranten moeten worden overgehaald terug te keren naar hun moederland. Dat is niet de mening van een of andere extreem-rechtse politicus, maar die van minister Nezha Chekrouni uit Marokko. Zij gaat over de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland. Volgens de minister zijn de immigranten nodig voor de opbouw van het Noord-Afrikaanse land.

Op een conferentie in de Spaanse stad Granada liet Chekrouni weten dat de migranten ''een verlies'' zijn voor Marokko. De minister onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko. Op deze wijze kan het land aantrekkelijker worden voor Europese Marokkanen om terug te keren. ''Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal'', aldus de Marokkaanse bewindsvrouw.

In Europa leven naar schatting zo'n 2,6 miljoen mensen met Marokkaanse roots. In België zijn dat er 500.000 en in Nederland ruim 300.000. De meeste Marokkaanse migranten wonen in Spanje.

'Europese Marokkanen terug naar Marokko halen'

Vreemd voorstel. Ik kan me een nieuwsbericht herinneren waarin werd aangestipt dat als marokkanen uit europa terug gaan naar marokko op vakantie ze door de lokale bevolking helemaal worden uitgekotst zo asociaal dat ze zijn.

Maargoed. Prima initiatief maar neem dan wel het tuig en niet de mensen die wel echt hun best doen om deel uit te maken van onze samenleving zou ik zo zeggen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 20 mei 2007 @ 01:45:03 #136
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49558879
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen (en dus ook niet hard aanpakken)....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....

Kom op, aanpakken tuig als dit, en hard. Maar ga nou als alstjeblieft niet lopen dwepen met de VS in dit geval....dat is juist het voorbeeld van hoe het dus niet moet....
wijken..
dat is toch het pakkie an van woningbouwverenigingen?
zij stoppen alles op een mutje!
Voorbeeld kanaaleiland utrecht
jaren terug een van de beste wijken in Utrecht en opeens..was alles weg...
omdat de woningbouw er enkel nog buitenlanders instopte..
stel...je stopt alle asoos in een wijk...wat komt hier nu van?
Ja shit..logisch..hehe
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 01:45:20 #137
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49558883
quote:

[..]

Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....

Je blijft niet snappen wat ik bedoel. Ik heb het over de specifieke aanvallen op agenten. Zoals op dat filmpje. Dan moeten de agenten gewoon met hetzelfde geweld kunnen terugvechten, net zoals de agenten in amerika dat doen en mogen. gelijk het wapen trekken en ermee dreigen, pepperspray spuiten en de taser erop. alleen op die manier kunnen ze zichzelf effectief verdedigen in zo'n situatie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 20 mei 2007 @ 01:45:45 #138
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49558894
quote:

[..]

De manier van bestrijden is in Amerika wel beter. Alleen verglijken heeft weinig zin, want Amerika is totaal anders dan Nederland. De manier van hoe de politie daar te werk gaat, dat moet je zeker weten invoeren in dit land.

Net als in Engeland, heb daar het lef eens een agent een klap te geven, je mag rennen wat je wilt maar daar kom je niet zonder kleerscheuren vanaf
pi_49558895
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wijken..
dat is toch het pakkie an van woningbouwverenigingen?
zij stoppen alles op een mutje!
Voorbeeld kanaaleiland utrecht
jaren terug een van de beste wijken in Utrecht en opeens..was alles weg...
omdat de woningbouw er enkel nog buitenlanders instopte..
stel...je stopt alle asoos in een wijk...wat komt hier nu van?
Ja shit..logisch..hehe
Tja, ergens anders kunnen ze niet betalen, dat is het meestal.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:46:07 #140
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49558904
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vreemd voorstel. Ik dacht dat ze daar zo langzamerhand ook wel die gasten aan het uitkotsen waren. Ik kan me een nieuwsbericht herinneren waarin werd aangestipt dat als marokkanen uit europa terug gaan naar marokko op vakantie ze door de lokale bevolking helemaal worden uitgekotst zo asociaal dat ze zijn.

Maargoed. Prima initiatief maar neem dan wel het tuig en niet de mensen die wel echt hun best doen om deel uit te maken van onze samenleving zou ik zo zeggen.
Diegenen die hier naartoe komen als niet vluchteling maar als gelukszoeker zijn niet vaak mensen met een gegoede achtergrond of wel?
logisch gezien niet nee
  zondag 20 mei 2007 @ 01:47:45 #141
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49558936
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef Repeat het volgende:

[..]

Tja, ergens anders kunnen ze niet betalen, dat is het meestal.
OK toch een taak van de gemeente om hierop te letten lijkt me zo
  zondag 20 mei 2007 @ 01:49:36 #142
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49558976
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Diegenen die hier naartoe komen als niet vluchteling maar als gelukszoeker zijn niet vaak mensen met een gegoede achtergrond of wel?
logisch gezien niet nee
Gelukzoekers kunnen best wel goede geintegreerde deelnemers zijn aan de samenleving. Wel ethisch twijfelachtig op meerdere vlakken, de reden dat ze hier naartoe zijn gekomen.

- Je eigen land dood laten bloeden
- Hier een plekje bezet houden voor iemand die -wel- echt voor z'n leven moet vrezen
etc...
pi_49559063
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

De manier van bestrijden is in Amerika wel beter. Alleen verglijken heeft weinig zin, want Amerika is totaal anders dan Nederland. De manier van hoe de politie daar te werk gaat, dat moet je zeker weten invoeren in dit land.
Amerika is niet totaal anders dan Nederland. Als je kijkt naar hoe het totaal uit de hand is gelopen in de wijken waar nu de bendes (gangs) de dienst uitmaken en er niet voor terugdeinzen om de politie uit hun sloffen te schieten (hoe vaak wordt er in Europa een agent beschoten?). Dan is Amerika een mooie les voor hoe je het dus niet moet aanpakken: heeft alleen zero tolerance gewerkt? Blijkbaar niet........

Zoek ook eens op hoe het bendeprobleem in sommige wijken in New York succesvol is aangepakt: blijkbaar heeft een zachtere hand ook zo z'n effect.....
quote:
Net als in Engeland, heb daar het lef eens een agent een klap te geven, je mag rennen wat je wilt maar daar kom je niet zonder kleerscheuren vanaf
Dus? Is het zoveel beter in Engeland? Met criminele straatbendes enzo?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_49559071
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

OK toch een taak van de gemeente om hierop te letten lijkt me zo
Nee lijkt me niet want een gemeente kan in een goede buurt niet de huizen voor hun goedkoper maken.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:54:06 #145
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49559087
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gelukzoekers kunnen best wel goede geintegreerde deelnemers zijn aan de samenleving. Wel ethisch twijfelachtig op meerdere vlakken, de reden dat ze hier naartoe zijn gekomen.

- Je eigen land dood laten bloeden
- Hier een plekje bezet houden voor iemand die -wel- echt voor z'n leven moet vrezen
etc...
Ik heb enorm veel respect voor mensen die zich weten aan te passen!
Meen ik dat is niet een gemakkelijk iets..
Ik heb een tijd geholpen bij vluchtelingenwerk en heb best veel gezien..
Maar er zijn er velen die verzanden in drugs en andere verslavingen
dat is heel jammer maar gezien de achtergronden soms is dat ook wel verklaarbaar..

Als eenling hiernaartoe komen en je aanpassen terwijl je liever thuis was gebleven daar kan ik me iets bij voorstellen..
Vreemd is wel dat bepaalde bevolkingsgroepen echt enorm veel moeite hebben met aanpassen..enige verklaring hiervoor is bv
dat in marokko men op straat wordt opgevoed door de politie
en een deeltje ouderlijk en familietoezicht..dat valt hier redelijk weg

dus ons slappe optreden in deze werkt niet bepaald goed...
aanpakken net als in hun eigen land zo moet het!
Het is niet zo moeilijk gewoon ff mailen met die politie in marokko hoe zij dat doen maar ja
daar heeft balkie geen zin in blijkbaar
die zit met zijn neus in de kaviaar
pi_49559092
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je blijft niet snappen wat ik bedoel. Ik heb het over de specifieke aanvallen op agenten. Zoals op dat filmpje. Dan moeten de agenten gewoon met hetzelfde geweld kunnen terugvechten, net zoals de agenten in amerika dat doen en mogen. gelijk het wapen trekken en ermee dreigen, pepperspray spuiten en de taser erop. alleen op die manier kunnen ze zichzelf effectief verdedigen in zo'n situatie
Alsof een Nederlandse agent geen pepperspray, knuppel of desnoods vuurwapens mag gebruiken in bedreigende situaties
pi_49559098

[ Bericht 100% gewijzigd door Repeat op 20-05-2007 01:57:22 ]
  zondag 20 mei 2007 @ 01:55:10 #148
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49559115
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Amerika is niet totaal anders dan Nederland. Als je kijkt naar hoe het totaal uit de hand is gelopen in de wijken waar nu de bendes (gangs) de dienst uitmaken en er niet voor terugdeinzen om de politie uit hun sloffen te schieten (hoe vaak wordt er in Europa een agent beschoten?). Dan is Amerika een mooie les voor hoe je het dus niet moet aanpakken: heeft alleen zero tolerance gewerkt? Blijkbaar niet........

Zoek ook eens op hoe het bendeprobleem in sommige wijken in New York succesvol is aangepakt: blijkbaar heeft een zachtere hand ook zo z'n effect.....
[..]

Dus? Is het zoveel beter in Engeland? Met criminele straatbendes enzo?
Amerika hebben ze een hele andere wetgeving over wapens, dat maakt mijn punt al duidelijk dat wij als land totaal verschillen met Amerika. In Engeland worden agenten dus duidelijk niet aangevallen door burgers, daar hebben de burgers het lef niet eens voor.

Zoals ik al zei, ik heb het over de manier van gezagvoeren. Dit land kan daar een les in leren
  zondag 20 mei 2007 @ 01:56:06 #149
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49559138
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:55 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Amerika hebben ze een hele andere wetgeving over wapens, dat maakt mijn punt al duidelijk dat wij als land totaal verschillen met Amerika. In Engeland worden agenten dus duidelijk niet aangevallen door burgers, daar hebben de burgers het lef niet eens voor.

Zoals ik al zei, ik heb het over de manier van gezagvoeren. Dit land kan daar een les in leren
klopt politie is hier een wassen neus
  zondag 20 mei 2007 @ 01:58:33 #150
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49559193
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

klopt politie is hier een wassen neus
En dat is precies hetgene waar een groot aantal procent van de NL bevolking zich aan begint te ergeren. En dat is precies hetgene waar jeugdbendes e.d van profiteren. En als je op deze manier over je heen laat lopen, en het wordt zelfs gefilmd en kan bekeken worden door anderen, dan weet je dat het goed fout zit.

Maar uiteindelijk zie ik het niet veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')