* NanKing geeft een slokje vrolijkheid aan Erik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar een portie vroljik, alstublieft.
Als dat besmettelijk is dan wil ik ook watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing geeft een slokje vrolijkheid aan Erik.
En eenje natuurlijk.
Nou vooruit omdat jij 't bentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als dat besmettelijk is dan wil ik ook wat![]()
![]()
Awwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met alles.
shoot.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
"trekt regenpak aan en gaat klaar zitten" zodat Erik zijn commentaar kan spuienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Sneu voor je dat wat dus eigenlijk je ontspanning en verzetje had moeten zijn ter voorbereiding achteraf compleet mislukt isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso de examens. Maandag begint een hele zware week. Ik zie er zo ontzettend tegenop. ben zo ontzettend bang dat ik het verpest. Ik slaap er slecht door, ik kan me niet concentreren tijdens het leren, alles is gewoon een groot zwart gat.
Daar begint het dus mee.
Nou was ik vanavond gaan bowlen, met wat vrienden (twee jongens en een meiske), ik had eigenlijk geen zin, maar om gewoon even wat afleiding te hebben toch maar gegaan. Het was vrij gezellig, totdat twee mensen (een jongen en een meisje) begonnen te kleffen. Elke keer dat ze niet aan de beurt waren begonnen ze te zoenen enzo. Dat is niet gezellig. Niet als je met z'n vieren bent, dan gooit er één iemand, twee zitten er te kleffen, en ik zit er bij. Leuk. Dat erbij zitten.
Bovendien verloor ik ook nog eens grandioos (en als ik ergens niet tegen kan dan is het wel mijn verlies).
Het telt allemaal op en dan komt ook al het oud zeer weer naar boven dwarrelen en al met al heb ik het gewoon helemaal gehad. Met alles. Ik wil geen school meer, ik wil geen sociaal niet-leven meer, ik wil gewoon helemaal fucking niks meer.
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef NanKing het volgende:
Och, lief Erikje als je examens over zijn voel je je zoveel beter.
Even doorbijten je redt het heus wel.
Over dat stelletje; dat is gewoon ontzettend vervelend. Gewoon zeggen dat het irritant is.
Nou dan stel ik me ook al jaren aan waarschijnlijk, ik vind het nl ook vervelend kleffe stelletjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.
de zeikerd zijn of je compleet kut voelen... hm. Ik zou het wel weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.
Het stomme is wel dat dit niet de eerste keer is. Laatst na het uitgaan fietste ik met hun twee mee naar huis zeggen ze op een gegeven moment tegen elkaar "Zullen we hier even stoppen...". Ik zei maar vlug "Ik fiets wel alleen naar huis verder hoor, maak je geen zorgen".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou dan stel ik me ook al jaren aan waarschijnlijk, ik vind het nl ook vervelend kleffe stelletjes.
Dat je elkaar een zoen geeft waar anderen bij zijn, maar helemaal op gaan in je eigen wereldje met dingen die ik niet hoef te zien! Nee, dank je.
Maar nu vinden zij mij geen zeikerd, en dat is iets wat in mijn hoofd bijna belangrijker is dan dat ik me kut voel. En dat ik dat belangrijker vind heeft ook weer als gevolg dat ik me kut voel, want ik wil helemaal niet zo zijn dat ik andere mensen boven mijzelf zet. Maar toch doe ik het. En ik kan er niet mee stoppen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
de zeikerd zijn of je compleet kut voelen... hm. Ik zou het wel weten.
Dat is lullig ja. De enige manier hoe je dit kunt oplossen is er wat van te zeggen. Niet gelijk volop er tegenin gaan, maar gewoon onder 't mom van een grapje. Komt het echt niet aan dan maar wat minder subtiel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme is wel dat dit niet de eerste keer is. Laatst na het uitgaan fietste ik met hun twee mee naar huis zeggen ze op een gegeven moment tegen elkaar "Zullen we hier even stoppen...". Ik zei maar vlug "Ik fiets wel alleen naar huis verder hoor, maak je geen zorgen"..
Dat ehb ik wel al geprobeerd, maar dan zijn ze opeens beledigd. Nee, die grapjes kunnen nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is lullig ja. De enige manier hoe je dit kunt oplossen is er wat van te zeggen. Niet gelijk volop er tegenin gaan, maar gewoon onder 't mom van een grapje. Komt het echt niet aan dan maar wat minder subtiel.
Klinkt alsof jullie echt goede vrienden zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ehb ik wel al geprobeerd, maar dan zijn ze opeens beledigd. Nee, die grapjes kunnen niet.
Hebben ze al lang wat met elkaar of is het sinds kort?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zijn we wel hoor, alleen dat onderwerp is een beetje lastig. Maar buiten dat kan ik echt supergoed met haar opschieten. Vandaar dat ik er niet zomaar iets van kan zeggen, ik ben bang dat de rest daar minder op wordt.
Betekent dat: 'zo snel mogelijk'quote:
Stuur maar een PM als het zover isquote:
Kunnen we elkaar een handje geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het precies over? Ik heb een tijdje terug twee docu's gezien over homo's in films door de jaren heen, dat was wel heel aangrijpend.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar een handje geven.
Ik wil gewoon dat er iemand lief is voor me.
Maar goed, ik ben nu iets aan het kijken op tv over homo's(val er net in)gaat over tv en homo's, op RTL5.
Het gaat over de coming out van acteurs/trices en muzikanten enzo, dat hetniet geaccepteerd wordt van knappe, jonge mensen, en over series die op zijn, dat mensen zeggen dat er teveel homo's op tv zijn enzo, maar het is een beetje in een happy-jasje gegoten zeg maar. Grapjes en gezellige muziek, terwijl het eigenlijk best een serieus onderwerp is.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het precies over? Ik heb een tijdje terug twee docu's gezien over homo's in films door de jaren heen, dat was wel heel aangrijpend.
Ik dus niet, wel vreemd idd.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef wonderer het volgende:
Ja, het is nog steeds een "big deal" als er een acteur of muzikant uit de kast komt ...Beetje dom eigenlijk.
En ja, dat wist ik wel, van dat GRID... nog veel dommer. Alsof het een virus uitmaakt of je van mannen of vrouwen houdt
Nou ja, tienermeisjes worden toch ook vaak verliefd op hun idool? Dan is het natuurlijk wel vervelend als ie ineens uit de kast komt!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:49 schreef wonderer het volgende:
Het maakt volgens mij voor tienermeisjes of andere fans geen ruk uit of iemand homo is of niet. Sowieso willen tienermeisjes een homovriend dus die vinden het alleen maar leuk als hun idool een nicht isp
Ze weten toch dat ie onbereikbaar is. Dan maakt homo ook niet meer uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, tienermeisjes worden toch ook vaak verliefd op hun idool? Dan is het natuurlijk wel vervelend als ie ineens uit de kast komt!
Ik blijf het stom vinden, al heb ik natuurlijk wel heel goede argumenten![]()
![]()
Die wil je toch ook niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze weten toch dat ie onbereikbaar is. Dan maakt homo ook niet meer uit.
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze fans verliezen omdat die homofoob zijn.
Misschien krijg je er wel homofans bij!Die tellen ook mee.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het niet weten.
En natuurlijk wil je die fans wel. Ze brengen geld in het laatje. Je kunt niet kieskeurig zijn als artiest
Ik heb ooit een keer een reclame gezien voor homo's. Die was een stuk smaakvollerquote:Op zondag 20 mei 2007 01:11 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel homofans bij!Die tellen ook mee.
Ik geloof trouwens ook dat ik het niet wil weten, nu gaat het weer over de pussyclub, het is ECHT tijd om naar bed te gaan...
![]()
Ik geloof niet dat ik die ooit een heb gezien nu ik erover nadenk.....quote:Op zondag 20 mei 2007 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een reclame gezien voor homo's. Die was een stuk smaakvoller
Dat weet ik niet. Ik ken wel een reclame van een telefoon/internet iets met twee homo's, waar dan zo'n vrouwtje op bezoek komt om dingen uit te leggen en dehomo's met een ijsmachine aan het prutsen zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 08:32 schreef maedel het volgende:
goedemorgen maar weer !
Er was toch ook ooit zo'n reclame met twee vrouwen en met twee mannen, van die varianten. Het was een verzekeringsmaatschappij...
en die heerlijke Brett en Tobias reclame voor de postbankquote:Op zondag 20 mei 2007 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken wel een reclame van een telefoon/internet iets met twee homo's, waar dan zo'n vrouwtje op bezoek komt om dingen uit te leggen en dehomo's met een ijsmachine aan het prutsen zijn.
Super serie, die aflevering was geweldig!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij Grey's Anatomy wel, die barman, die af en toe in een aflevering voorkomt. Hardstikke normaal en oh ja, hij heeft een vriend. Die aflevering dat ze gingen kamperen was leuk. (Geen idee of iemand dat gezien heeft)
Zal ik het nu vast zeggen?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef wonderer het volgende:
Ik had een hele gave lange droom maar ik heb niet genoeg tijd om het nu op te schrijven dus die houden jullie nog van me te goed. Ik wil wel es weten wat Maedel ervan vindt
je geeft zelf de reden alquote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
Mooi is dat... kom ik onaangekondigd even langsmaken, is er niemand...
*medefokkers mis*
oooooh, sorry hoor!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
Mooi is dat... kom ik onaangekondigd even langsmaken, is er niemand...
*medefokkers mis*
alsof texen, sausen en laminaat leggen geen werken is ?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef maedel het volgende:
nou, dolle pret hier weer![]()
Dan ga ik zo maar in bed liggen.![]()
Ik zie er echt enorm tegenop om morgen weer te gaan werken![]()
Of is het aversie tegen. Of jegens... Anyhow, ik heb ook geen zin in morgen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Geeft niks, al deel ik je aversie voor morgen.
toch is je kruisje nog steeds blauwquote:
welk vak heb jij morgen op je horrorkalender staan?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of is het aversie tegen. Of jegens... Anyhow, ik heb ook geen zin in morgen.
staat genoteerdquote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Filosofie. Van 9 tot 12. Dus als jullie voor me willen duimen/bidden/kaarsenbranden/chanten/zingen, gaarne.
Ik ga aan je denken.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Filosofie. Van 9 tot 12. Dus als jullie voor me willen duimen/bidden/kaarsenbranden/chanten/zingen, gaarne.
Altijd Erik, maar dat weet jequote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Edu heeft geen education meer nodig?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Altijd Erik, maar dat weet je.
Krijg ik ook nog wat terug? Want sinds gisteren ben ik weer single.
Ha Haquote:Op maandag 21 mei 2007 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Edu heeft geen education meer nodig?
Sorry Sebas maar ben heel even niet in de stemming voor grapjes...quote:
Ik kom altijd op de verkeerde momenten met verkeerde grapjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sorry Sebas maar ben heel even niet in de stemming voor grapjes....
Mwah komt wel goed, klein dipje enzoot, mischien help wat whiskyquote:Op maandag 21 mei 2007 02:53 schreef Sebasser het volgende:
Sterkte.
Hehe, drink ze.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mwah komt wel goed, klein dipje enzoot, mischien help wat whisky.
Dan kies ik er eentje, allemaal wordt misschien een beetje veel van het goede, ik weet ook niet of ze dat op mijn werk apprecieren.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's nooit leuk, sterkte.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sterktequote:Op maandag 21 mei 2007 02:38 schreef Sitethief het volgende:
Want sinds gisteren ben ik weer single.
Ik kon vanochtend ook al niet wachten dus ik zit er alweeerquote:Op maandag 21 mei 2007 07:26 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dan kies ik er eentje, allemaal wordt misschien een beetje veel van het goede, ik weet ook niet of ze dat op mijn werk apprecieren.
Ik heb trouwens wel erg veel zin om te gaan werken.
Nee, dat wou ik niet zeggen, ik wou zeggen dat het verbreken van een relatie nooit leuk is, niet als de ander het doet, maar ook niet als j het zelf doet.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wou je nou zeggen dat het leven als single nooit leuk is?
Wat een onzin zeg...
Ik schrok al.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:41 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik niet zeggen, ik wou zeggen dat het verbreken van een relatie nooit leuk is, niet als de ander het doet, maar ook niet als j het zelf doet.
Vrijgezel zijn kan best leuk zijn!![]()
Hm?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar daat mijn beeld van de stoere onverschrokken Sebasser![]()
Jawel, genoeg nog.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar niets menselijks is Sebasser dus vreemd![]()
Als jij nou 100 euro overmaakt op mijn rekening, dan stuur ik je wel geen dure camera, of iets anders, mag je zelf kiezen.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel, genoeg nog.
Opgelicht worden bijvoorbeeld, dat heb ik nog niet meegemaakt.
En dat is tegenwoordig heel menselijk lijkt het wel..
Hallo, en daag, ik ga kindjes naar school brengen!quote:
tot straksquote:Op maandag 21 mei 2007 08:01 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hallo, en daag, ik ga kindjes naar school brengen!![]()
Wist niet dat je kindjes hadquote:Op maandag 21 mei 2007 08:01 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hallo, en daag, ik ga kindjes naar school brengen!![]()
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2007 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Maedel snel een kopje verse koffie aan![]()
en er is ook helemaal niets te eten te koop in de nabijheid van je werkquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks
Ik was m'n brood vergeten
Dus vroeg naar huis (ik had al maagpijn van de honger toen ik er achter kwam....)
Ja, twee meisjes, van 5 en 6, maar ik praat vooral "live" eigenlijk veel te veel over ze.quote:
Stom he dat je na het lezen van sommige topics een beeld bij iemand hebt (niet negatief hoor).quote:Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, twee meisjes, van 5 en 6, maar ik praat vooral "live" eigenlijk veel te veel over ze.Dat probeer ik online te beperken, lukt aardig
![]()
Nou, in ieder geval niet ín het pand nee. Plus dat suikerloos eten kopen nog niet echt meevalt...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en er is ook helemaal niets te eten te koop in de nabijheid van je werk![]()
Heb geduimd hoor, hoe ging het?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik praat ook misschien nogal niet-mama-achtig, maar da's ook weleens lekker!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef vroutje het volgende:
[..]
Stom he dat je na het lezen van sommige topics een beeld bij iemand hebt (niet negatief hoor).
Maar ik had op de een of andere manier niet gedacht dat je kindjes zou hebben.
Ach, ventje tochquote:Op maandag 21 mei 2007 02:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op maandag 21 mei 2007 12:42 schreef buachaille het volgende:
"Lesbeau" is dat een Geenstijlisme? Wat is er mis met "lesbienne"?
ja daar wordt in de huidige cultuur weer geen rekening mee gehoudenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet ín het pand nee. Plus dat suikerloos eten kopen nog niet echt meevalt...
ik heb het altijd gelezen als samentrekking van Lesbiënne en het franse woord beau voor mooiquote:Op maandag 21 mei 2007 12:42 schreef buachaille het volgende:
"Lesbeau" is dat een Geenstijlisme? Wat is er mis met "lesbienne"?
ik kan merken dat je al druk bezig bent om je op het examen frans voor te bereidenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar beau is mannelijk, dan zou het eerder Lesbelle moeten worden.
Motie aanvaard.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar beau is mannelijk, dan zou het eerder Lesbelle moeten worden.
Misschien moeten we het in de openingspost opnemen....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*zucht*
De term was er al voordat GS er meekwam.............
dan moeten we dus wachten tot Wonderer er is, want volgens mij staat het OP bestand op haar server ??quote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Misschien moeten we het in de openingspost opnemen....
Ik dicht wel vast een tekstjequote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moeten we dus wachten tot Wonderer er is, want volgens mij staat het OP bestand op haar server ??
quote:Officieel kwam Serifovic, ondanks haar lesbische statement op het Eurovisie-podium, nog niet uit de kast. Maar in Amsterdam durft ze verder te gaan dan in Helsinki waar ze, tot woede van de roze gemeenschap, stelde een rustig leven te willen leiden met man en kinderen. De streng religieuze Servische: ,,Ik vind het fantastisch dat homo’s en lesbiennes mij steunen en een voorbeeld in mij zien. Ik houd van alle mensen. Mannen, vrouwen, ik wil alles proberen behalve drugs. Want dat heeft God verboden en daar zal ik mij dus verre van houden.”
Ja, je moet idd maar afwachten wat zij ervan vinden, maar als je zelf een goed gevoel hebt, heb je het iig niet HELEMAAL vern**ktquote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Redelijk, maar het hangt van de correctors af. Maar een paar puntjes heb ik wel.
Ja, ik snap eerlijk gezegd helemaal niks van haar. Ze is zo ontzettend overduidelijk een pot.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wel een beetje tegenstrijdig, een streng religieuse die alles wil proberen
![]()
[afbeelding]
Bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1384385.ece
Ik voelde het nummer wel zo, maar de letterlijke vertaling zegt wat anders.quote:Want met de powerballade Molitva - een ode aan de damesliefde - en de act waarin vijf in streng zwart gestoken Dolce Gabbana-modellen haar suggestief betastten, overrompelde ze het roze circuit.
Destinyquote:Op maandag 21 mei 2007 14:32 schreef JamesBrowny het volgende:
Wat is die dan?
't Is net Jamie Cullumquote:
Ja, dát is dus de vraagquote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef JamesBrowny het volgende:
Okee, kust ze nu GOd, of toch iemand anders?
O, dan hoef ik me dus niet zo dm te voelen, laten we ervan uitgaan dat ze een vrouw kust, dan is het natuurlijk gewoon GOED.quote:
Het verhaal gaat dat ze een graag gezien gast is in de homoscene. Net als haar broer overigens.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:49 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
O, dan hoef ik me dus niet zo dm te voelen, laten we ervan uitgaan dat ze een vrouw kust, dan is het natuurlijk gewoon GOED.
zijn daar ook foto's van,quote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat ze een graag gezien gast is in de homoscene. Net als haar broer overigens.
Ik zag je alquote:Op maandag 21 mei 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
Zometeen droom,
reikt Maedel nog een vers bakkie koffie aanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef maedel het volgende:
ik kan geen foto vinden hoor...
Ow ik heb een dipje...
En ik moet nog wat doen ook.
Ik ben sooooo moeoeoeoeeoeoeoe.
Lekker wijf of heel leuk?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef JamesBrowny het volgende:
Wie vind jij een heeeeeel lekker wijf?
is het ernstig dat ik niet weet wie Roos van den Acker is ?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs ik vind Roos van Acker leuk in programma's. Maar een van de mooiste vrouwen vind ik toch wel Audrey Tautou.
Allebei mag, ik ga niet zo voor lekkere vrouwen, leuk meer....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Lekker wijf of heel leuk?
Moet ik het er op kunnen?
Ik vind Roos wel leuk ja
En wie nog meer zeg.... effe denken hoor.
Ik wist het ook zo niet, heb gegoogledquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het ernstig dat ik niet weet wie Roos van den Acker is ?![]()
Die van die foto die ik eerder posttequote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het ernstig dat ik niet weet wie Roos van den Acker is ?![]()
Okay, ik heb wel eens ooit stukjes gezien maar het nog nooit een compleet seizoen Peking Express volgehouden om het compleet te volgenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Die van die foto die ik eerder postte
Belgische presentatrice, in Nederland bekend van Peking Express.
Mijn vrouw vindt Yvon erg leuk
Amy vind ik niks, maar ik val niet op zulke types.
Ook niet met Art?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay, ik heb wel eens ooit stukjes gezien maar het nog nooit een compleet seizoen Peking Express volgehouden om het compleet te volgen
oh, nou ja, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, Art is voor mij geen extra kijkprikkel![]()
Nee, voor mij ook niet...echt niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, Art is voor mij geen extra kijkprikkel![]()
Ja, daar zit ik soms ook over te denken...maar denk dat je met een vrouw ook wel problemen kunt hebben toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:11 schreef maedel het volgende:
wat een rare mannen allemaal toch...
Ik hoor allemaal van die idiote verhalen. Blij dat ik met een vrouw ben.![]()
Jammer dat ze niet zo aardig is...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef JamesBrowny het volgende:
Wie vind jij een heeeeeel lekker wijf?
Ik vind Yvon Jaspers wel heel ergleuk.Over het algemeen val ik op kort blond haar, en een beetje kleinere vrouwen(kleiner dan ik, en ik ben al niet groot (1.65m)Maar goed, dat is natuurlijk niet altijd hetzelfde.
ja maar da's vooral uit zelfbescherming dat ik die lat zo hoog legquote:
Nee, dan beter niet kijken naar alle mannen die wel leuk zijn maar net niet leuk genoeg...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar da's vooral uit zelfbescherming dat ik die lat zo hoog leg
mocht ik namelijk wat minder kieskeurig zijn, dan kom ik tijd te kort om al die leuke meneren op TV te volgen
gevolg daarvan zou zijn dat ik veel minder op fok in jullie midden kan zijn![]()
Over te denken?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik soms ook over te denken...maar denk dat je met een vrouw ook wel problemen kunt hebben toch?
Ik heb haar een keer ontmoet op de Haagse Kinderboekenmarkt (toen ze net een boek uithad) en dan verzamel ik altijd handtekeningen van schrijvers in het kinderboekenweekgeschenk, en zij wilde niet want zij had dat boek niet geschreven en ze was ook niet zo aardig voor kinderen die alleen maar een handtekening wilden. Ze vond zichzelf in ieder geval heel wat dat ze een boek had geschreven. Beetje treurig.quote:
Heej!quote:
Ik vind vrouwen eigenlijk altijd al leuk.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Over te denken?
Dat je serieus denkt dat je misschien wel met een vrouw iets wilt?
Waarom?
Jawel, heb ik al geprbeerd, maar daar heeft ie geen zin in...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef wonderer het volgende:
James (uh.., kun je hem geen brief schrijven?
Das niet lief nee!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer ontmoet op de Haagse Kinderboekenmarkt (toen ze net een boek uithad) en dan verzamel ik altijd handtekeningen van schrijvers in het kinderboekenweekgeschenk, en zij wilde niet want zij had dat boek niet geschreven en ze was ook niet zo aardig voor kinderen die alleen maar een handtekening wilden. Ze vond zichzelf in ieder geval heel wat dat ze een boek had geschreven. Beetje treurig.
Hoe is het met je?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb weer veel gemist tijdens mijn afwezigheid, dat is duidelijk..
Ik bespeur een enorme interesse in jouw welbevinden van zijn kant.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Jawel, heb ik al geprbeerd, maar daar heeft ie geen zin in...![]()
quote:
Op wat voor manier rustiger? Niet zo heftig? Of rustgevend?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:30 schreef JamesBrowny het volgende:
ik heb wel echte gevoelens gehad voor vrouwen, maar dat was veel rustiger dan e mannen op wie ik verliefd was.
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bespeur een enorme interesse in jouw welbevinden van zijn kant.
![]()
Is het dan zo'n slappe zak of wat?quote:
Allebei eigenlijk, ik heb nooit het gevoel gehad bij een vrouw da tik me moest bewijzen, maar dat ik gewoon mezelf kon zijn. En dan toch een rooie kop krijgen als ze iets tegen me zei en niet meer weten wat ik moest zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Op wat voor manier rustiger? Niet zo heftig? Of rustgevend?
Volgens mij is het ook niet goed als je dat gevoel bij een man wel hebt hoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk, ik heb nooit het gevoel gehad bij een vrouw da tik me moest bewijzen,
Wel bij een man?quote:En ik ben ook nooit zo heftig verliefd geweest op een vrouw, zo erg dat je niet meer weet wat je moet doen als je niet bij hem/haar bent...
Hij denkt echt dat hij een geweldige vangst is en dat ik trots moet zijn dat ik iets met hem MAG hebben(zo komt hij af en toe over dan) ik weet dat hij van me houdt en me niet kwijt wil, maar hij doet net of t hem niets kan schelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Is het dan zo'n slappe zak of wat?
* maedel kotst op mensen die vrouwen verwaarlozen.
Sommige mannen snappen er echt geen fuck van hè![]()
*popcorn paktquote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, dromen. Vier in successie en ze hadden allemaal met elkaar te maken.
dat denk ik eigenlijk ookquote:Op maandag 21 mei 2007 17:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet goed als je dat gevoel bij een man wel hebt hoor...![]()
Bij deze wel.quote:Wel bij een man?
Typische vent dus. Tap wat van zijn testosteron afquote:Op maandag 21 mei 2007 17:41 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat hij een geweldige vangst is en dat ik trots moet zijn dat ik iets met hem MAG hebben(zo komt hij af en toe over dan) ik weet dat hij van me houdt en me niet kwijt wil, maar hij doet net of t hem niets kan schelen.
En nu moet ik gaan koken.
Trouwens, wel grappig dat je zo twee gesprekken tegelijk kan voeren.
Toepasselijkquote:
Ja, dat zeg ik, er zijn mannen die er echt geen ene fuck van begrepen hebben...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:41 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat hij een geweldige vangst is en dat ik trots moet zijn dat ik iets met hem MAG hebben(zo komt hij af en toe over dan) ik weet dat hij van me houdt en me niet kwijt wil, maar hij doet net of t hem niets kan schelen.
Ja, en toen ging het ineens over Bassie en Adriaanquote:
sluit zich volledig bij Dr34m3r aanquote:Op maandag 21 mei 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
JB, ook van mijn kant uit een dikke knuffel.
Alleen over Bassie. En geen plaatjes!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, er zijn mannen die er echt geen ene fuck van begrepen hebben...
[..]
Ja, en toen ging het ineens over Bassie en Adriaan![]()
Alsof ze dat zouden willenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt een afkeer van het zinnetje "Ik heb niks tegen homo's, maar ze moeten niet aan me zitten.", of iets in die trant.
"Als ze me maar niet proberen te versieren".. Ook zo'n zinnetje ja. Net alsof elke homo alles wat los en vast zit wil versieren..quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt een afkeer van het zinnetje "Ik heb niks tegen homo's, maar ze moeten niet aan me zitten.", of iets in die trant.
ja belachelijk alsof we geen smaak hebben en elke loslopende jongen/man het liefst zouden bespringenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Had je economie en Duits? En hoe ging het? Heb je wel genoeg krachtvoer meegenomen voor dat examen?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi, chow! Ik ben duidelijk niet in slaap gevallen maar mijn hand is wel verkrampt van het schrijven.
en de surviant heeft je toen heel voorzichtig wakker gemaakt ?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:00 schreef Chowi het volgende:
Hallo. Ik post hier wel eens vaker, maar nu met een bijzonder "zinvol" en lachwekkend bericht.
Ik had vandaag dus een examen, doodsaai en ontzettend makkelijk. Zó makkelijk dat ik in slaap ben gevallen..
Ik had geen economie en duits, maar wel filosofie. Geen krachtvoer, maar wel boterhammen met jam. Niet gegeten tijdens examen, maar wel daarna.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had je economie en Duits? En hoe ging het? Heb je wel genoeg krachtvoer meegenomen voor dat examen?
Ik heb je zóveel te vragen..
oh, dus dat is wel geil van die zwarte kousen en lange rokkenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
ik wil altijd wel aan alle vrouwen zitten.
Ik ben echt zo'n loslopende lesbo. Je kunt bij mij niet in de buurt komen of ik ga je meteen bespringen.![]()
Als je tenminste een vrouw bent dan he.
Het liefst fijn-gristelijke heterovrouwen.![]()
Há, ja. Ik zat op de tweede rij helemaal vooraan, dus het werd vrijwel meteen opgemerkt. Gelóóf ik. Ik denk dat ik in slaap viel door een combinatie van slaaptekort en verveling.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de surviant heeft je toen heel voorzichtig wakker gemaakt ?
Filosofie is tof en makkelijk. Heb je er lang over gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had geen economie en duits, maar wel filosofie. Geen krachtvoer, maar wel boterhammen met jam. Niet gegeten tijdens examen, maar wel daarna.
Hallo, ik ben een fijn-gristelijke heterovrouw.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
ik wil altijd wel aan alle vrouwen zitten.
Ik ben echt zo'n loslopende lesbo. Je kunt bij mij niet in de buurt komen of ik ga je meteen bespringen.![]()
Als je tenminste een vrouw bent dan he.
Het liefst fijn-gristelijke heterovrouwen.![]()
Wij konden de auto niet vinden in die takkegrote parkeergarage, jah?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:07 schreef Stroekie het volgende:
maar ja dat uitstapje naar de parkeergarage krijgt nu natuurlijk wel een hele andere wending![]()
He, lekker, waar woon je?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een fijn-gristelijke heterovrouw.
Klinkt ERG bekendquote:Op maandag 21 mei 2007 18:07 schreef Chowi het volgende:
Ik was gisteren best vroeg gaan slapen, maar ik had een idee van een verhaal in mijn hoofd. Toch maar stug in mijn bed blijven liggen, maar dat werkt niet. Als ik een idee heb, móét ik schrijven ook. Ontzettend irritant..
Ik deed er 2,5 uur over en makkelijk was het niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Filosofie is tof en makkelijk. Heb je er lang over gedaan?.
Wat 'n troela'squote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Allebei mag, ik ga niet zo voor lekkere vrouwen, leuk meer....
Ik vind Roos niet zo moet ik zeggen.
Mijn vriend is helemaal weg van Amy winehouse, dat snap ik dus echt niet he...
[afbeelding]
Net of jij verstand hebt van mooie vrouwenquote:
Ja jij, maar vanidingus, dat betwijfel ik hoor (we doen effe net of je er niet bij bent hèquote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel veel verstand van mooie vrouwen.
In een klein, idyllisch dorpje in de buurt van Zwolle. Kom maar langs hoor, ik heb mokkataart gebakken.quote:
Stom dat ik niet naar mezelf geluisterd heb, hè? Ik had gewoon totaal geen zin om de hele computermeuk aan te gooien en ik moest en zou slapen.quote:
Is het dan niet zo dat de vakken die je leuk vindt over het algemeen het makkelijkst zijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed er 2,5 uur over en makkelijk was het niet.. Maar ik blijf het een tof vak vinden.
Een van de redenen waarom ik mijn computer aan laat staan...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stom dat ik niet naar mezelf geluisterd heb, hè? Ik had gewoon totaal geen zin om de hele computermeuk aan te gooien en ik moest en zou slapen.. En toen ik eindelijk in slaap was gevallen, werd ik een uur later weer wakker! Búh.
Bij mij niet. Het vak wat ik het makkelijkst vind is Engels. En dat vind ik dodelijk saai. Nederlands ben ik ook wel goed in en vind ik nog interessant ook. Maar filosofie en kunstgeschiedenis vind ik vooral leuk en tof, maar wel erg moeilijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat de vakken die je leuk vindt over het algemeen het makkelijkst zijn?
[[afbeelding]]
Estherquote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef Stroekie het volgende:
Maar deze troela gaat op huis aan hoor
het is mooi geweest
straks moet ik nog rennen om op tijd thuis te zijn voor het Musicalgala om ene mevr van Boxtel, ik geloof dat ze Ellen heet met rood haar te zien Tango dansen bij de nieuwe musical Evita
OMG, je bent toch niet f-g hè? Ik weet verder niet hoe dat in Zwolle e.o. zit?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef Chowi het volgende:
In een klein, idyllisch dorpje in de buurt van Zwolle. Kom maar langs hoor, ik heb mokkataart gebakken.
[[afbeelding]]
sorryquote:
Googlet, oh nee, het is een andere Esther van Boxtel.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:22 schreef maedel het volgende:
Esther van Boxtel????
f-g?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG, je bent toch niet f-g hè? Ik weet verder niet hoe dat in Zwolle e.o. zit?
-zwolle is wel ver hoor...-
Ik weet het idee nog in grote lijnen. Maar als ik er in bed over na lig te denken komen er allemaal toffe zinnen in mijn hoofd, en die ben ik nu voor het grootste deel kwijt. Misschien komen ze terug als ik er zometeen mee aan de slag ga.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik mijn computer aan laat staan...![]()
Ben je nou niet het idee vergeten?
Hm! Bij mij gaat het ook niet altijd op, bemerk ik. Als het andersom is, tenminste. Ik ben linguïstisch aangelegd, best goed als het gaat om de spelling en de grammatica van de Nederlandse taal. En tóch is qua cijfers Nederlands mijn slechtste vak.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij niet. Het vak wat ik het makkelijkst vind is Engels. En dat vind ik dodelijk saai. Nederlands ben ik ook wel goed in en vind ik nog interessant ook. Maar filosofie en kunstgeschiedenis vind ik vooral leuk en tof, maar wel erg moeilijk.
f-g? Het eerste woord dat in me opkomt is "faggot", maar dat is vast niet de bedoeling.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG, je bent toch niet f-g hè? Ik weet verder niet hoe dat in Zwolle e.o. zit?
-zwolle is wel ver hoor...-
Ze komt wel uit Brabant...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Googlet, oh nee, het is een andere Esther van Boxtel.![]()
Zo gaat het bij mij ookquote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet het idee nog in grote lijnen. Maar als ik er in bed over na lig te denken komen er allemaal toffe zinnen in mijn hoofd, en die ben ik nu voor het grootste deel kwijt. Misschien komen ze terug als ik er zometeen mee aan de slag ga.
[..]
Ik wil voor mijn werk van die artikelen schrijven in kranten die er eigenlijk totaal niet toe doen, maar die tóch graag gelezen worden door mensen. Dat ik dan het onbelangrijke belangrijk maak, en op de proppen kom met allemaal vage feitjes en dubieuze onderzoeken in, weet ik veel, een stad met een rare naam uit Letland. Dat lijkt me een droombaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlandse spelling en grammatica vind ik leuk, en ik wil het graag goed kunnen
. Vandaar dat ik ook Nederlands wil studeren
.
Zonde, van dattem. En als je eens zin hebt om iets te schrijven, heb je een gebrek aan inspiratie, zeker?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook
Had gister nog iets moois maar die ben ik dus wel vergeten
Zwolle?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een klein, idyllisch dorpje in de buurt van Zwolle. Kom maar langs hoor, ik heb mokkataart gebakken.
Nee, nee. Bij de streekkrant alhier is er altijd een Spectrum-gedeelte. Hele artikelen met onbelangrijke maar leuke informatie en daar dan dieper op ingegaan. Ik vind het geweldig, altijd. Dat lees ik veel liever dan te lezen over een gangbang in Amsterdam met breezersletjes van vijftien en dat soort meuk.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn dat niet een soort collumns dan?
Yep... Meedoen aan schrijfwedstrijden is voor mij ook een no-go... ik weet nooit iets binnen de tijd.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zonde, van dattem. En als je eens zin hebt om iets te schrijven, heb je een gebrek aan inspiratie, zeker?.
Oh, ik hoor de deurbel waarschijnlijk niet, want ik zit boven en er is verder niemand thuis. Je moet maar achterom komen. Waar woon je, trouwens?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zwolle?
Tof.
Dichtbij.
Mokkataart?
Nog toffer.
totzo.
Ik heb een of twee keer meegedaan aan een TTK-wedstrijd. Het is dat je daar meestal vrij veel tijd voor hebt, maar voor mij is het ook een no-go, inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep... Meedoen aan schrijfwedstrijden is voor mij ook een no-go... ik weet nooit iets binnen de tijd.
Sebas kennende komt ie zo met "Maastrig" of zo als antwoord....quote:Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik hoor de deurbel waarschijnlijk niet, want ik zit boven en er is verder niemand thuis. Je moet maar achterom komen. Waar woon je, trouwens?
Ik deed ook TTK-wedstrijd! Maar nu moet ik eten.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een of twee keer meegedaan aan een TTK-wedstrijd. Het is dat je daar meestal vrij veel tijd voor hebt, maar voor mij is het ook een no-go, inderdaad.
Eindhoven de gekste.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sebas kennende komt ie zo met "Maastrig" of zo als antwoord....
Ik moet verhalen gewoon schrijven als ze zich aandienen en er dan een wedstrijd bij zoekenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een of twee keer meegedaan aan een TTK-wedstrijd. Het is dat je daar meestal vrij veel tijd voor hebt, maar voor mij is het ook een no-go, inderdaad.
Je echte naam is Eindhoven?quote:
Prima, ik denk dat ik hem wel hoor, dat zal wel genoeg zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik hoor de deurbel waarschijnlijk niet, want ik zit boven en er is verder niemand thuis. Je moet maar achterom komen. Waar woon je, trouwens?
Jaja... En nu denk je dat wij dan zeggen dat jij alles mag weten zeker...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha. neen.
Mijn echte naam is Joost...
haha, die heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaja... En nu denk je dat wij dan zeggen dat jij alles mag weten zeker...
Volgens mij was jij toen eerste en ik tweede. Je overrulet me.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed ook TTK-wedstrijd! Maar nu moet ik eten.
Bwuh. Da's inderdaad lekker dichtbij.quote:
Ah, (semi-)autobiografische verhalen zijn leuk om te schrijven! Niet dat ik nou zo'n uiterst interessant leven heb gehad tot nog toe, maar ik schrijf graag over herinneringen en nostalgie, de details uitlichtende die er in zijn geheel niet toe doen. Djeez, ik heb echt iets met onbelangrijke dingen, volgens mij. Ik moet zorgen dat ik er geld mee verdien.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet verhalen gewoon schrijven als ze zich aandienen en er dan een wedstrijd bij zoeken
Ik heb trouwens wel meegedaan aan een wedstrijdje van de Opzij350 woorden en autobiografisch dus dat was te doen.
Vragen mogen altijd.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:42 schreef Chowi het volgende:
Sebasser, ik begrijp echt nog niet het minste van jou.
Ik zou niet weten waar te beginnenquote:
Normaal ben ik er niet zo weg van, maar dit was makkelijk (mooi of verdrietig moment uit je leven). Ik verzin liever zelf iets. In Arthur zit zelfs helemaal niks autobio's...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:42 schreef Chowi het volgende:
Ah, (semi-)autobiografische verhalen zijn leuk om te schrijven! Niet dat ik nou zo'n uiterst interessant leven heb gehad tot nog toe, maar ik schrijf graag over herinneringen en nostalgie, de details uitlichtende die er in zijn geheel niet toe doen. Djeez, ik heb echt iets met onbelangrijke dingen, volgens mij. Ik moet zorgen dat ik er geld mee verdien.
Helemaal niets? Het is een man die op mannen valt, toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Normaal ben ik er niet zo weg van, maar dit was makkelijk (mooi of verdrietig moment uit je leven). Ik verzin liever zelf iets. In Arthur zit zelfs helemaal niks autobio's...
Ha, smoesjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Normaal ben ik er niet zo weg van, maar dit was makkelijk (mooi of verdrietig moment uit je leven). Ik verzin liever zelf iets. In Arthur zit zelfs helemaal niks autobio's...
Dat noemen ze heameaux.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helemaal niets? Het is een man die op mannen valt, toch?
*zucht*quote:
Hij valt op andere types dan ik, benadert ze op een andere manier en houdt van ze om een andere reden...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helemaal niets? Het is een man die op mannen valt, toch?
wihihi, weer een woordgrap naar mijn naam toe.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*zucht*
Je bent hopeloos, weet je dat?
fundamentalistisch gristenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Chowi het volgende:
Maar wat bedoelde maedel nou met f-g?
Faggot.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Chowi het volgende:
fijn dat je het nog even vraagtquote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Chowi het volgende:
Da's ongeveer hetzelfdequote:
Lijkt heel erg veel op extremistisch.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Best een raar woord, fundamentalistisch
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt heel erg veel op extremistisch.
Dag knulquote:Ik ben weg trouwens, dag kinders.
Eindelijk.quote:
Ah, op die manier. Ik herkende het niet met die G.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
[..]
fijn dat je het nog even vraagt
Fijn Gristelijk dus...
Als er een God bestaat, kan ik me niet voorstellen dat ie je haat. Waarom zou hij (of zij)?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan daar niks zinnigs over zeggen, ik wil niet in een God geloven omdat ik bang ben dat ie me haat. Maar als ik dat zeg betekent het al dat ik er een beetje in geloof. Maar ik wil het niet.
Dat doet Brad ookquote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi ik houd ook van onbelangrijke dingen. Als ik iets vertel treed ik altijd in op details die er eigenlijk niet toe doen, en bij de moraal van het niet zo interessante verhaal totaal niet bijdragen, maar dat is leuk. Ik vind het leuk hoe men de draad een beetje kwijtraakt.
My point exactly!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi ik houd ook van onbelangrijke dingen. Als ik iets vertel treed ik altijd in op details die er eigenlijk niet toe doen, en bij de moraal van het niet zo interessante verhaal totaal niet bijdragen, maar dat is leuk. Ik vind het leuk hoe men de draad een beetje kwijtraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |