Hoe bedoel je erg? Ik vond die ook leuk hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef Berkery het volgende:
Het is grappig dat niemand het ooit heeft over de versie van 'Sunday bloody sunday' die ze voor 'Bad' speelden op Live Aid, want die was heel erg.
tvp!
De eerste is binnenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef Houtspeer het volgende:
Honing wijn heet mede.
Juist! Of ik bedoel: proost!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:36 schreef Berkery het volgende:
Retsina, Sake, Mede?
Die versie had ik op tape, maar ik spoelde 'm meestal doorquote:Op zondag 20 mei 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je erg? Ik vond die ook leuk hoor.
omg.. Het is juist lekker dat Bono keihard rauw zit te schreeuwen. Dat doet ie niet vaak.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die versie had ik op tape, maar ik spoelde 'm meestal door![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef Cootz het volgende:
Deze moet ik nog even inkoppen... 256
Coenplein is toch alsnog fout.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:51 schreef ScottTracy het volgende:
Had de URL van het plaatje gekopieerd dus ik kan 'em wel bekijken
Dat is A4/A9. Wel warm dus, deze is maar 10 kilometer verderop.quote:
En dat is nog dichter bij deze. Als je op dit punt van de foto 3 kilometer doorrijdt richting Amsterdam, dan kom je bij Amstel (A10).quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Houtspeer het volgende:
Enige knooppunt dat ik ken rond Amsterdam is Amstel.
Ook A9, maar dan met de A1. Wederom echt maar een paar kilometer van deze vandaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:57 schreef Berkery het volgende:
Diemen?
Amstel qua afstand, maar niet genoeg om de punten te verdienenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:03 schreef Houtspeer het volgende:
Wie was dan het meest dichtbij?
Tuurlijk. Houtspeer, als je wat langer meeloopt in deze quiz, zul je merken dat mensen meestal niet staan te springen om een vraag te stellen, al is het maar door gebrek aan inspiratie. Als er een vraagloos moment is (bijvoorbeeld nu, of als iemand die het goed heeft geen nieuwe stelt) en je hebt behoefte om een vraag te stellen, dan mag je vooral je gang gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
Maar genoeg voor een vraag?
Ja dat was tquote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef Berkery het volgende:
Andrea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |