Niek en Tijn hebben trouwens een huisje gekocht hier in Scheveningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique was lekker en hield iets teveel van jonge mannen dan eigenlijk goed voor haar en vooral haar gezin was![]()
Zal echt niet gebeuren.. Waarom zou zij dezelfde fout begaan als Nasty.. Ze heeft al heel vaak verteld verantwoordelijkheden te hebben aangezien ze een moeder is (oftewel, Nasty is een domme snol)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. hoe raad je dat zo ???![]()
![]()
Hoewel ik liever Syl er in had gehouden.. Maar mijn echte favo was toch Ilona !!!!!
En als die niet meer terugkomen moet Melissa er maar als laatste bewoonster in !!!!!![]()
Het is hardstikke OT, maar die vent van Monique, Rob, was ook niet echt een toppertje. Ik denk dat ze het met Tijn leuker heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique was lekker en hield iets teveel van jonge mannen dan eigenlijk goed voor haar en vooral haar gezin was![]()
Van welk geld ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niek en Tijn hebben trouwens een huisje gekocht hier in Scheveningen.
Eenschquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is hardstikke OT, maar die vent van Monique, Rob, was ook niet echt een toppertje. Ik denk dat ze het met Tijn leuker heeft.
Echt wel!!!! Ben dan wel een vrouw maar ik vond haar echt leuk!quote:
Je bedoelt toch wel de echte Melissa, en niet die met die opblaastieten en -lippen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. hoe raad je dat zo ???![]()
![]()
Hoewel ik liever Syl er in had gehouden.. Maar mijn echte favo was toch Ilona !!!!!
En als die niet meer terugkomen moet Melissa er maar als laatste bewoonster in !!!!!![]()
Nee , dank jequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt wel!!!! Ben dan wel een vrouw maar ik vond haar echt leuk!
Hier.. kun je haar nog even bekijken: http://www.didovankuijk.nl/
Iemand?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef SiRojK het volgende:
Is dit film al lang bezig dan? Wordt vast rellen na die tijd
Ik ook wel, al ben ik dan een manquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt wel!!!! Ben dan wel een vrouw maar ik vond haar echt leuk!
Hier.. kun je haar nog even bekijken: http://www.didovankuijk.nl/
Ga maar uit van de laatste, PB kennende.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch wel de echte Melissa, en niet die met die opblaastieten en -lippen?![]()
Ik heb nog geen fakkel gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:16 schreef OudFruit het volgende:
Ik hoor net van iemand die stage loopt bij DGK dat er vanavond waarschijnlijk iemand in komt?? Ik heb de streams niet aan nu, maar misschien vandaar de fakkels![]()
Dat kan trouwens nog erg leuk worden, want die Sjoerd is door VOL helemaal geinstrueerd wat ie allemaal aan info moet geven. O.a. aan Amanda dat Natasja Brian heeft aangespoord om weer seks met haar (Mandel dus) te hebben, om haar (alweer Mandel dus) weer in hun kamp te krijgen. Dat kan me nog een leuke bom worden !!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Cora en Sjoerd (=webbouwer/webmaster van KingJaap.nl)
VOL, Emma je valt me tegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan trouwens nog erg leuk worden, want die Sjoerd is door VOL helemaal geinstrueerd wat ie allemaal aan info moet geven. O.a. aan Amanda dat Natasja Brian heeft aangespoord om weer seks met haar (Mandel dus) te hebben, om haar (alweer Mandel dus) weer in hun kamp te krijgen. Dat kan me nog een leuke bom worden !!!![]()
Als het maar niet weer Miss Natrasha is want anders gooi ik m'n computer het raam uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:16 schreef OudFruit het volgende:
Ik hoor net van iemand die stage loopt bij DGK dat er vanavond waarschijnlijk iemand in komt?? Ik heb de streams niet aan nu, maar misschien vandaar de fakkels![]()
Maar weten we wel zeker of ze een kind heeft? Kan net zo goed toneelspel zijn, want zowel Mitch als Melissa zitten daar echt niet alleen maar als butlers. Dat geloofde ik vanaf dag één al niet. Wat precies wel zal nog wel moeten blijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zal echt niet gebeuren.. Waarom zou zij dezelfde fout begaan als Nasty.. Ze heeft al heel vaak verteld verantwoordelijkheden te hebben aangezien ze een moeder is (oftewel, Nasty is een domme snol)
De webmaster van notabene kingjaap.nl zit op volquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan trouwens nog erg leuk worden, want die Sjoerd is door VOL helemaal geinstrueerd wat ie allemaal aan info moet geven. O.a. aan Amanda dat Natasja Brian heeft aangespoord om weer seks met haar (Mandel dus) te hebben, om haar (alweer Mandel dus) weer in hun kamp te krijgen. Dat kan me nog een leuke bom worden !!!![]()
Kan, maar zo ver ga ik er niet in meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar weten we wel zeker of ze een kind heeft? Kan net zo goed toneelspel zijn, want zowel Mitch als Melissa zitten daar echt niet alleen maar als butlers. Dat geloofde ik vanaf dag één al niet. Wat precies wel zal nog wel moeten blijken.
Aan Melissa's zalige figuur zou je echt niet zeggen dat ze moeder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |