wie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Is Ijsmeis er?
Week niet? Iets met ijs en een meis?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
Hyves is hip mèn. Sugababes/Superdudes/Discogirls/whatever is voor paupers.
ijsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Week niet? Iets met ijs en een meis?
Lekker doe maar banaan en aardbeiquote:
je bent niet goed wijs als je op zaterdagavond rond dit tijdstip niveau verwachtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef Chanty87 het volgende:
Het niveau daalt weer verder...
sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef Chanty87 het volgende:
Geen zorgen, Sharkdoggie is here!!!111!!!11!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef Chanty87 het volgende:
Ik verwacht het gewoon 24/7!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je bent niet goed wijs als je op zaterdagavond rond dit tijdstip niveau verwacht![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:03 schreef mordradead het volgende:
Goedemorgen mensen, ik heb gisteren een telefoonnummer gekregen
van taart, maar dat maakt niet uit he
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja
Ook heb ik gisteren een boete gekregen vanwege sexy fietsen.
Gisteren Hellboy en Big Daddy gekekenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:57 schreef ach het volgende:
Gister een überslechte film gekeken: Dood eind. GTST acteerwerk en het is de enige film die ik ken waarbij het slot gespoild wordt in de titel van de film![]()
Je ben mijn held en alwetend in de Engelse taal.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
Graduate student.
Welke film was dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:57 schreef ach het volgende:
Gister een überslechte film gekeken: Dood eind. GTST acteerwerk en het is de enige film die ik ken waarbij het slot gespoild wordt in de titel van de film![]()
Nou zie ik het.quote:
Geweldige avatar ijsmeisquote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
Graduate student.
Sin City is super. Hooligans is ook wel gaaf.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:28 schreef Ge4ce het volgende:
Had dit weekend Sin City, Hooligans, Perfume en Happy Feet gezien. Allemaal aanraders.![]()
Heb 300 wel gezien maar in een dusdanig beschonken toestand dat ik er niet veel van heb meegekregen. Heb morgen een dagje bedliggen in de planning (even bijkomenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond Sin City ook niet zo heel boeiend. Ik ben wel blij dat de makers weer een apart stijltje hebben gemaakt in 300. En die film is ook nog eens boeiend.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef Poit het volgende:
Pff, het schiet niet echt op vandaag zeg. Heb het idee er al een halve dag erop te hebben zitten, is het pas net 10 uur geweest.
Blij zijn de trein gemist te hebben...quote:
Ik kan het filmpje zelf niet zien. Maar hij is toch niet met stalone mag ik hopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef BroesWillems het volgende:
![]()
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9138
Heeft die gozer geld nodig of zo?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef BroesWillems het volgende:
tuurlijk is die met Stallone... Rambo zonder Stallone is geen Rambo...
en de trailer viel me 100% mee, lekker bloederig![]()
Midlife crisis denk ik, maar het maakt me niet uit, ik geniet met volle teugen van zijn foute filmsquote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heeft die gozer geld nodig of zo?
Er is jaren niks meer van hem uitgekomen en nou komt ie met Rocky en Rambo.
Daar verwacht ik op zijn minst nog wat gevloek bij ipv alleen knallenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Heintje het volgende:
Rambo is wel een leuke film voor wat het is. Hersenloos knallen.
Van Die Hard verwacht ik eerlijk gezegt meer.
idd, en een soort van humor. Iets dat ik bij rambo nog nooit gezien heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar verwacht ik op zijn minst nog wat gevloek bij ipv alleen knallen
Hey dickhead! Did I come at a bad time?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef BroesWillems het volgende:
Oneliners ftw!
Geweldig, vooral met dat bizarre accent van emquote:Matrix: [after killing a man in the plane] Don't disturb my friend, he's dead tired.
Commando - Arnoldquote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Poit het volgende:
Haha, en deze uit dezelfde film
[..]
Geweldig, vooral met dat bizarre accent van em
Ook een top filmquote:And Shepherds we shall be For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand Our feet may swiftly carry out Thy commands. So we shall flow a river forth to Thee And teeming with souls shall it ever be. In Nomeni Patri Et Fili
[Guns Cock]
Spiritus Sancti.
*BLAF* *BLAF* *BLAF* *BLAF*quote:Jules: The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
quote:I been sayin' that shit for years. And if you ever heard it, it meant your ass. I never really questioned what it meant. I thought it was just a cold-blooded thing to say to a motherfucker before you popped a cap in his ass.
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:00 schreef Heintje het volgende:
XXX was ook een film die goede one liners had.
Alleen jammer dat dat verder in de film steeds minder werdt.
enquote:Everyting is good with Wodka
quote:Bitchess, COME!
ofzoquote:All your base are belong to us
Ja ok, maar de laatste Duke die ik gespeeld heb was Duke Nukem 3D.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef Poit het volgende:
Duke Nukem heeft er een boel. Maarja, dat moet ook wel aangezien the Duke een regelrechte reincarnatie is van unser Arnie
Da's denk bijna iedereens laatste duke nukem geweest. Zelf vond ik deze leuker.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar de laatste Duke die ik gespeeld heb was Duke Nukem 3D.
What are you waiting for? Christmas?
Open een topic in WGR ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 16:07 schreef Tain het volgende:
Wie is er hier goed met recht trouwens?
krijg mijn advocaat niet te pakken en ik wil wat inlichtingen inwinnen
Nu geen tijd voor om een uitgebreid topic te openen, ga ik vanavond wel even doenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Open een topic in WGR ofzo
Wanneer is de GAM SC meet eigenlijkde gam meet ga ik denk ik niet redden.
De GAM meet is toch ook de GAM SC meet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Open een topic in WGR ofzo
Wanneer is de GAM SC meet eigenlijkde gam meet ga ik denk ik niet redden.
quote:
Probeer het eensch zou ik zeggen. Heb een stukje recht gehad en heb thuis ook nog een boekje liggen. Is alleen niet veel van blijven hangen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:07 schreef Tain het volgende:
Welke herrie? Tis vet!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Tain het volgende:
[..]zet ik voor deze herrie mijn eigen muziek uit
14.00 voor de Burger King CS Utrecht?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Probeer het eensch zou ik zeggen. Heb een stukje recht gehad en heb thuis ook nog een boekje liggen. Is alleen niet veel van blijven hangen.
Ohja, en mordra, ik ben ook niet op de gam meet, mij te druk. Ga liever met jou een biertje drinken
Je hebt een PMquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Probeer het eensch zou ik zeggen. Heb een stukje recht gehad en heb thuis ook nog een boekje liggen. Is alleen niet veel van blijven hangen.
Ohja, en mordra, ik ben ook niet op de gam meet, mij te druk. Ga liever met jou een biertje drinken
Alleen Jeugdrecht. Of je moet T-A een gedwongen opname willen aandoen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:07 schreef Tain het volgende:
Morgen of tijdens hun meet?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
14.00 voor de Burger King CS Utrecht?
Geen probleem, voeg ik ook eens iets toe aan de grote boze mensen wereldquote:
Ach je betaald belasting dus ook uiteindelijk een gedeelte van mijn advocaat, dus je voegt zeker iets toequote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen probleem, voeg ik ook eens iets toe aan de grote boze mensen wereld
Je moet er van houdenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Tain het volgende:
[..]zet ik voor deze herrie mijn eigen muziek uit
Haha, da's waar ja, speaking of de belasting. Moet nog wat dingen regelen. Thnx Tainquote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach je betaald belasting dus ook uiteindelijk een gedeelte van mijn advocaat, dus je voegt zeker iets toe
Ik neem morgen vrij als dat kan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb er vandaag ook niet zo'n zin in na 5 dagen niet te hebben gewerkt.
Maar ik werk deze week ook alleen maar vandaag![]()
.
Morgen, overmorgen en vrijdag ga ik wel naar school.
Over 5 uur zit ik in de biosquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
Nog maar 5 uur.
En daarna meteen door naar een verjaardag.
Werk natuurlijk, je gaat daar toch niet voor je plezier naar toe...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Waarvoor zou je naar Rotterdam moeten dan?
Omdat ze hun internetverbinding hebben verkloot en het niet zelf kunnen oplossenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Waarvoor zou je naar Rotterdam moeten dan?
Neeee! Straks verkloten ze weer die PC of drukken ze weer de resetknop in van het modemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef Poit het volgende:
Oeh oeh, probeer Control Alt Delete!!!!!
En daar heb je nou al zin in?quote:
Ja ok, maar om dat nou positief te noemen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Rotterdam is toch een heel bijzondere stad.![]()
Eigenlijk niet, maar ik ben blij dat ik nu niet hoefquote:
Waarschijnlijk heel voorspelbaar maar: VERTEL....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Tain het volgende:
Leuke info krijg je als je bij 1 van de directie leden op kantoor zit zeg
Info over bedrijfsfeestjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel voorspelbaar maar: VERTEL....
Oeh! Ik kom ookquote:
OMFG Ik heb je gevonden op Hyvesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Poit het volgende:
Oeh! Ik heb meer dan 100 friendjus op m'n Hyves!!
Check mij eens populair zijn![]()
102 straks^^quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Poit het volgende:
Oeh! Ik heb meer dan 100 friendjus op m'n Hyves!!
Check mij eens populair zijn![]()
Dat zal lastig zijn geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |