Ja, kan je tenminste gelijk door uit de kroeg!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:59 schreef Mojave het volgende:
Mooie tijd om te gaan werken.
We're going to Ibizaquote:Op zondag 27 mei 2007 03:59 schreef Mojave het volgende:
Mooie tijd om te gaan werken.
Ja, als we lief zijn kunnen we misschien wel jumpseaten bij Mojave...!quote:
File?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Mojave het volgende:
jaaaa daar ben ik weer... te laat maar ben er weer.
Mooi, trouwens nog een HV'er die de 15de van Juni naar Toulon vliegt? Wil wel weer eens de jumpseat uitproberen...quote:
Oh, alles goed gekomen hoop ik?!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Mojave het volgende:
[..]
Nee man, medical emergency net voor take off van de 36L
2 meestalquote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mooi, trouwens nog een HV'er die de 15de van Juni naar Toulon vliegt? Wil wel weer eens de jumpseat uitproberen...
Mooi zo, medical emergencies zijn nooit leuk. Collega van mijn Pa kreeg een hartaanval op een vlucht uit NYC naar AMS, zo ongeveer boven London. Dus doorgevlogen naar AMS, maar het was al te laat...quote:
Ja jezus man, echt fucked up! bij ons kunnen ze in de achterste galley liggenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mooi zo, medical emergencies zijn nooit leuk. Collega van mijn Pa kreeg een hartaanval op een vlucht uit NYC naar AMS, zo ongeveer boven London. Dus doorgevlogen naar AMS, maar het was al te laat...
Heb laatst een foto gezien van die 'corpse cabinets' in longhaul vliegtuigens, bizar man, kunnen ze gewoon een lijk inschuiven op een soort van brancard.
Ik denk dat die landingen bedoeld zijn om te laten zien dat je je kist goed onder controle hebt en je dat ding kunt landen op de plek waar jij wilt. Wat o pzich wel handig is bij korte banen en noodlandingen in kleien weilanden...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef SnowBite het volgende:
Wat is het doel van die landingen dan?
]quote:
spijker -> kop.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat die landingen bedoeld zijn om te laten zien dat je je kist goed onder controle hebt en je dat ding kunt landen op de plek waar jij wilt. Wat o pzich wel handig is bij korte banen en noodlandingen in kleien weilanden...
Denk ik...
Mooie anekdote is dat die afmetingen uit de tijd van houten kisten stamt. Die landen met 60 km/h. Bagger je een moderne prestatiekist in een buitenlandingsveld dan vlieg je 100-130 met een bovendien veel zwaardere kist. We zijn dus alleen maar nauwkeuriger gaan landenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
spijker -> kop.
Het "doel" is een veld van 30x30 meter waarin de eerste aanraking van het hoofdwiel plaats moet vinden.
Nee gelukkig niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef Public_NME het volgende:
[..]
]
Je bent de laatste tijd wel de man van de mooie tijden hehe. Heb je wel eens een ernstige medical emergency gehad/fatality. (of wil je dat niet vertellen)
Het is geen game! Het is een simulator!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Dragoljub het volgende:
Fucking triest vandaag trouwens. Vandaag op Discovery Channel zo'n docu over Flight Simmers.
'Dit is de take-off, dit is het gevaarlijkste, samen met de landing, onderdeel van een vlucht.'
HET IS EEN GAME, HET IS NIET GEVAARLIJK. GA DOOD.
Idd, ik vind het ook leuk om af en toe te simmen. Maar sommige mensen slaan echt totaal door....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Dragoljub het volgende:
Fucking triest vandaag trouwens. Vandaag op Discovery Channel zo'n docu over Flight Simmers.
'Dit is de take-off, dit is het gevaarlijkste, samen met de landing, onderdeel van een vlucht.'
HET IS EEN GAME, HET IS NIET GEVAARLIJK. GA DOOD.
ze zijn nog erger dan die RC "piloten"quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Dragoljub het volgende:
Fucking triest vandaag trouwens. Vandaag op Discovery Channel zo'n docu over Flight Simmers.
'Dit is de take-off, dit is het gevaarlijkste, samen met de landing, onderdeel van een vlucht.'
HET IS EEN GAME, HET IS NIET GEVAARLIJK. GA DOOD.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef nsfw het volgende:
[..]
Het is geen game! Het is een simulator!![]()
![]()
![]()
![]()
(zie signature)![]()
You're dangerous!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef nsfw het volgende:
[..]
Het is geen game! Het is een simulator!![]()
![]()
![]()
![]()
(zie signature)![]()
Ook niets mis meequote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze zijn nog erger dan die RC "piloten"
Leuk is het best, maar om jezelf dan een piloot te vinden...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ook niets mis mee
www.hobbytrade.nl
Die X-twin Sport is echt zoooo leuk voor de saaie standby's!
15 minuten laden, 20 minuten vliegplezier
Heel simpel, De enige "Controls" die je hebt is door asymetrische power. Zo hou ik in elk geval m'n ME Rating geldig
[afbeelding]
Netals die DHL kist in Irak tochquote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ook niets mis mee
www.hobbytrade.nl
Die X-twin Sport is echt zoooo leuk voor de saaie standby's!
15 minuten laden, 20 minuten vliegplezier
Heel simpel, De enige "Controls" die je hebt is door asymetrische power. Zo hou ik in elk geval m'n ME Rating geldig
[afbeelding]
Die had een klein gaatje in de vleugelquote:
Deze kist vlieg ook zonder hydraulics en die van mij heeft inmiddels ook een paar deuken en gatenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die had een klein gaatje in de vleugelEn die approach is al niet makkelijk aangezien hij megasteil is... Lekker zonder hydraulics hehe
Jaa, hij was weer goed, thanksquote:Op maandag 28 mei 2007 19:48 schreef Dragoljub het volgende:
Lekker gevlogen vandaag Mojave?
Idd, lutsersquote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze zijn nog erger dan die RC "piloten"
Is dat in principe niet iets wat je elke landing probeert?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat die landingen bedoeld zijn om te laten zien dat je je kist goed onder controle hebt en je dat ding kunt landen op de plek waar jij wilt.
Slechts in beperkte mate. Zoals je kon lezen moest hij in een vak van 30 bij 30m landen. Een verkeersvliegtuig mikt op een punt op 1000voet/300m van het begin van de baan, maar moet landen in een gebied van 3000voet/1000meter vanaf het begin van de baan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Is dat in principe niet iets wat je elke landing probeert?
Je flaps die retracten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Dragoljub het volgende:
Draait op touchdown de elevatortrim terug naar neutraal? Zo nee, wat is dat hoge whine geluid?
speedbrakequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Dragoljub het volgende:
Hier bijvoorbeeld: http://youtube.com/watch?v=kqJbb0qmjns
Deze is misschien iets duidelijker: http://youtube.com/watch?v=F-YZgLNA2WQ
(Beide de moeite waard om te kijken hoe dan ook)
(Even terzijde; wat een rammel/kraakkist zeg op tdhttp://youtube.com/watch?v=7lNKzvdeOfA
)
Ah, had niet begrepen dat het in de piemelkuil moest zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |