Ik ben 22 en zit op de Uni. Ik ga nog maar eens kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn, en me eens goed laten informerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent en welke opleiding je nu doet, mar het is altijd nog mogelijk he...
In de praktijk komt er nou niet bepaald moeilijke wiskunde bij kijken...
Het is inmiddels meer dan $3quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef Alternate het volgende:
... en $2 per gallon aan benzine te betalen...
Stop jij eens met zeikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 05:50 schreef SnowBite het volgende:
p.s. McDavid & Autoreply, stop eens even met aanvallen, Lightning vertelt gewoon wat...
Ook jij hebt blijkbaar wat moeite met lezen:quote:En daarnaast tellen vlieguren alleen als de motor aanstaat, dus bij jullie vrij weinig
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Autoreply het volgende:
Kappen dus met dat kinderachtige gezeur over zeikende zweefvliegers en wat voor kneuzen we wel niet zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:33 schreef ChopperMick het volgende:
Jezus, zit net even het topic door te lezen en er wordt wel erg op elkaar ingehakt. Lightning lijkt wel erg korte tenen te hebben! Als je in je opleiding ook zo'n fel baasje bent Lightning voorspel ik je nog een een lange, zware tijd met veel te veel frustratie.
Relax jongens, druk maken doen we wel weer bij de volgende salaris onderhandelingen....
1 euro 40 per liter (dus ¤5,32 per gallon = $4,09 per gallon)quote:Op woensdag 23 mei 2007 05:53 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer dan $3![]()
Hoeveel is het in NL op dit moment?
eerder iets van 7 dollar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
1 euro 40 per liter (dus ¤5,32 per gallon = $4,09 per gallon)
ongeveer dan....
oh jaquote:
Zal wel lekker stijgen daar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef Mojave het volgende:
ff wat foto's van gister:
Paar buitjes boven de Balkan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grieks eilandje:
[afbeelding]
Zo, nu weer lief doen hier.
geniale serie is dat toch!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:20 schreef Dragoljub het volgende:
Zo, net die aflevering gezien van de A-Team cheukert.
Geil wijf.
Was een Learjet 35 overigens denk ik.
Mooi pics! Heb je dat filmpje wel eens gezien van die F50 die aan het 'cloudsurfen' is? Dat is ook wel grappig/mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef Mojave het volgende:
ff wat foto's van gister:
Paar buitjes boven de Balkan:
Voor de drempel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef Public_NME het volgende:
Damn, een van de meeste vette approaches die ik ooit heb gezien. Doet denken aan een 'checkerboard' approach op Kai Tak! http://www.break.com/index/insane-landing-in-honduras.html
Ook ff cockpit view http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=299109
heel erg mooi gedaan, mooi om te horen hoe de vlieger met zijn trottle "speelt" om de juiste dalingssnelheid te pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef Public_NME het volgende:
Damn, een van de meeste vette approaches die ik ooit heb gezien. Doet denken aan een 'checkerboard' approach op Kai Tak! http://www.break.com/index/insane-landing-in-honduras.html
Ook ff cockpit view http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=299109
Ja die is cool!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mooi pics! Heb je dat filmpje wel eens gezien van die F50 die aan het 'cloudsurfen' is? Dat is ook wel grappig/mooi.
Was je naar Turkije? Ik heb dat ook een keer gehad met HV uit Dalaman geloof ik, megahoge cumulus wolken, echt niet normaal. (en daar tussendoor cruisen was echt schitterend). Zaten zeker niet op FL410 though...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:09 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja die is cool!
Gister moesten we op FL410 nog avoiden.... mooi werk.
Erg gaaf om te zien. Video's die Simon Lowe maakt zijn ook altijd erg tof om te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef Public_NME het volgende:
Damn, een van de meeste vette approaches die ik ooit heb gezien. Doet denken aan een 'checkerboard' approach op Kai Tak! http://www.break.com/index/insane-landing-in-honduras.html
Ook ff cockpit view http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=299109
FL350 kende ik uiteraard al, veel links op airliners.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Erg gaaf om te zien. Video's die Simon Lowe maakt zijn ook altijd erg tof om te zijn.
http://www.flightlevel350(...)eographer=Simon+Lowe
Goede kwaliteit, en meestal ATC inbegrepen.
Aan de stoompluim te zien, eerder net niet hard genoeg gestart!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:20 schreef Autoreply het volgende:
Whehe, net niet hard genoeg geremd...
http://www.break.com/index/plane_overshoots_aircraft_carrier.html
Nou je het zegt. Ik wist niet dat die Russen ook lanceerden via het zijplatformquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Aan de stoompluim te zien, eerder net niet hard genoeg gestart!
Landing zou ook niet logisch zijn. Dan geven ze sowieso full throttle voor het geval ze de kabels missen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Ik wist niet dat die Russen ook lanceerden via het zijplatform![]()
Volgens mij hebben de Fransen met de CDG (nucleare carrier) overwogen om de remhaak ook tijdens de start te gebruiken. Ze wilden eerst een electrisch systeem (all electric vessel) maar omdat daar weinig ervaring mee was een backup als dat een keer halverwege niet meer werkte zodat remmen nog een optie was. Uiteindelijk allemaal niet doorgegaan (die ontwikkeling was sowieso een drama), maar leuke ideeen neverthelessquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Landing zou ook niet logisch zijn. Dan geven ze sowieso full throttle voor het geval ze de kabels missen.
Waarschijnlijk heeft de katapult besloten er na een meter of wat mee op te houden.
Via een warmtewisselaar hangt dat rechtstreeks aan de reactor. De reden om alles electrisch te willen is met name efficientie en gewicht. Zo'n hele stoominstallatie weegt wel een paar honderd ton gok ik zo en al dat gewicht moet je meezeulen. Ook onderhoud van zo zwaar belastte leidingen en ventielen is een redelijk drama en die leidingen lopen door het hele schip dus je moet alles isoleren enz, dus het neemt ook veel plaats in daar waar je liever kisten hebt staanquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik neem aan dat ze dan een soort magneet-katapult in gedachten hadden? Want stoom is natuurlijk ook prima te maken met elektriciteit. Sterker nog, waarschijnlijk máken ze die elektriciteit van stoom van de reactor. Al zal dat wel niet dezelfde stoom zijn als die voor de katapult.
8====> (_(())_)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |