je hebt geen creditcard nodig voor cdwow :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb Pokémon Pearl besteld op Foregames.nl. Duurder dan cd-wow, maar ik heb geen creditcart. Ik verwacht hem eigenlijk morgen al binnen.
Maar dan heb ik nog geen DS, dus spelen kan ik nog niet. Die ga ik vrijdag halen denk ik. En dan maar 's avonds spelen ofzo, na het leren van de examens.
Had ik wel. Was een beetje raar. Magoed, dit is snellerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
je hebt geen creditcard nodig voor cdwow :p
Ik heb via iDeal betaald bij cdwowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had ik wel. Was een beetje raar. Magoed, dit is sneller
Oja, dat kon idd ook. Maar ik was mn wachtwoord vergetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb via iDeal betaald bij cdwow
waar kan ik trouwens de nickname's van mn pokémon veranderen?
Heb je de elite 4 al verslagen of kan je Gible al voor de elite 4 krijgen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn team tot nu toe:
Luxray 60
Infernape 53
Golem 55
Spiritomb 40
Luxray ga ik vervangen door een Raichu en Golem gaat er uit voor de laatste evolutie van Gible. Maar dan moet ik die laatste 2 plekken nog opvullen. Weet iemand leuke pokemon daarvoor? Of een vuur pokémon om Infernape te vervangen, want ik vind infernape niet echt vet.
Gible is voor de elite 4 al te krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef MarK. het volgende:
[..]
Heb je de elite 4 al verslagen of kan je Gible al voor de elite 4 krijgen?
Ja, ik heb hem net zelf gevangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef MarK. het volgende:
[..]
weet je dit zeker??ik zit in totaal al een uurtje te jagen *snik*
Vuurpokemon zijn er niet veel. Magmortar misschien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn team tot nu toe:
Luxray 60
Infernape 53
Golem 55
Spiritomb 40
Luxray ga ik vervangen door een Raichu en Golem gaat er uit voor de laatste evolutie van Gible. Maar dan moet ik die laatste 2 plekken nog opvullen. Weet iemand leuke pokemon daarvoor? Of een vuur pokémon om Infernape te vervangen, want ik vind infernape niet echt vet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net zelf gevangen
denk dat je op de verkeerde plek zit
gible is alleen te vinden in de verborgen wayward cave, onder de fietsbaan
Thanks ^^^ die wordt wel vetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Underneath the Cycling Road bridge, on Route 206, you can find a hidden area
of the Wayward Cave. From the east-most patch of grass near the very back of
the Route (to the west of the location of the normal entrance to the Wayward
Cave), take two steps to the east - going under the bridge - and then keep
walking north until you enter a cave. You will need Strength in order to move
the boulder in front of you and proceed into the secret part of the dungeon,
although, fortunately, you will not need Flash.
zubat is ook een kut pokemonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef KjellB het volgende:
Ik heb nu
Chimchar 13
Ik was bezig met een Kricketot, maar dat blijkt een *** pokémon te zijn, dus ik ga maar ee Zubat trainen.
Zubat is een idiote kutpokémon, totdat het een Crobat isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
zubat is ook een kut pokemon
kan je beter een shinx pakken
maar de weg naar crobat is zo idioot langquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zubat is een idiote kutpokémon, totdat het een Crobat is![]()
hij evolueert alleen in crobat als hij hele goed vriendjes met je is. en voor je goede vriendjes met hem bent ben je wel even verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef KjellB het volgende:
Je kan de Zubat ook bewaren, en aan het eind zet je een Exp. Share op z'n kop, en vecht je tegen een lvl 60 pokémon. Daarna voer je hem heel veel carbons, irons, enz. en dan heb je er zo één
Boeiend. Dan ruilen we die pokemon wel via gts ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PastoorPeter het volgende:
Zojuist Pal Park getest, het werkt echt niet met EU games.
ik heb hem nu 1x gespot, maar na een attack van mijn kant vluchte hij alweerquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Gewoon altijd die map op je poketch aan laten staan en dan kom je hem vanzelf een keer tegen. Ik heb em al zeker 5 keer gezien.
1) Je moet national dex hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef Jesse_ het volgende:
kan iemand me vertellen hoe dat 'swarm' zit?
op serebii staan bij veel pokémon 'swarm' op lokatie X
maar als ik daar kom zie ik ze nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |