Oh dankje, ik zal ff opzoeken wat dat kan zijn, althans dat zal ik even proberen voor onze Mark.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij had een 51130 error tijdens zijn WiFi.
lolquote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef BartK. het volgende:
[..]
Als je nou eens wat aan je taalgebruik deed, dan wordt het meteen een stuk overzichterlijker.
Anders let jij effe op jezelf...ok ik schrijf niet als de beste maar ze weten anders wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef BartK. het volgende:
[..]
Oh dankje, ik zal ff opzoeken wat dat kan zijn, althans dat zal ik even proberen voor onze Mark.
Het was geen grapje en je vergeet een punt.quote:
quote:Hier stond wat de fout was.![]()
Huh nu reageer je raar op die quote....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef MarK. het volgende:
[..]
Anders let jij effe op jezelf...ok ik schrijf niet als de beste maar ze weten anders wel wat ik bedoel.
Waar heb jij het nu weer over??quote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het was geen grapje en je vergeet een punt.
[..]
Gaat over de Wii maar dat maakt niet uit.Astu.
Le-zen!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef MarK. het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over??
wat gaat over de wii??
Niet iedereen heeft de Grote Van Dalen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef MarK. het volgende:
[..]
Anders let jij effe op jezelf...ok ik schrijf niet als de beste maar ze weten anders wel wat ik bedoel.
Als dat het geval is, is dat redelijk kut.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef KjellB het volgende:
Het was Error 51103.
We voldeden aan alle eisen op de pagina, en bij alle andere spellen doet mijn Wifi-stick/wifi-verbinding het prima. Of komt het omdat het een Amerikaanse import is ofzo?
dat stadje op het eilandje links boveninquote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef De_Brandweer het volgende:
fight arena? Wat is dat?
Dat lijkt me niet, want Wifi is regio-vrij volgens mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef KjellB het volgende:
Het was Error 51103.
We voldeden aan alle eisen op de pagina, en bij alle andere spellen doet mijn Wifi-stick/wifi-verbinding het prima. Of komt het omdat het een Amerikaanse import is ofzo?
Ok, een paar vraagjes: Waarom heb je nog steeds geen Golem ipv Graveler (want dit kost je gewoon een goede pokemon), waarom is je Happiny nog steeds geen Chansey/Blissey (want dit kost je een special wall)? Roselia zou je evt ook kunnen evolueren met een Shiny Stone, maar er valt wat voor te zeggen dat op dit level nog niet te doen. Paar kleine dingetjes die je team (veel) sterker zouden maken. Maar verder is het wel ok denk ik, hoewel ik geen idee welk level daar normaal is...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef R_B het volgende:
Na wat omzwervingen heb ik nu 7 badges gehaald....ben op weg naar de galactics....om vervolgens daarna eindelijk naar sunshore city te gaan....
Heb er inmiddels 34 uur opzitten..
Ik vind het nog steeds een supergame..je merkt dat het wat lastiger wordt....als je effe niet oplet in een battle...zeker zoals bij de 7e gym leader...dan heb je zomaar een pokemon fainted...
Heb nu in mijn party..
Infernape van level 49...
Graveler van level 46...
De evolutie van magicarp...van level 46..
Vervolgens heb ik wisselend een lijst van pokemons met level 30+....waaronder rosaleia / miss dreavus / lucario / cricketune / charap.../ happiny /
Graveler evolueert door te ruilen, dus dat kon ook al op lvl 24 of wanneer Geodude ook in Graveler evolueert.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef R_B het volgende:
Die graveler kan volgens mij ieder moment evolueren...ik weet niet uit mijn hoofd bij welk level dit gebeurt...
Die shiny stone moet ik idd aan roselia geven...(nog niet gedaan...)
Ik heb trouwerns nog 1 ei wat moet hatchen...dat is wel klote want het scheelt 1 plek in je party...
Met Shiny stone kan je misschien beter even wachten. Roselia leert in de lvl 40's nog oa Aromatherapy en Synthesis, waardoor het wel een aardige healer in je party kan worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef R_B het volgende:
Die graveler kan volgens mij ieder moment evolueren...ik weet niet uit mijn hoofd bij welk level dit gebeurt...
Die shiny stone moet ik idd aan roselia geven...(nog niet gedaan...)
Ik heb trouwerns nog 1 ei wat moet hatchen...dat is wel klote want het scheelt 1 plek in je party...
Bijvoorbeeld. Of bijvoorbeeld iemand lief aankijken om je graveler te ruilen en weer terug te ruilen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef R_B het volgende:
ok....dus ik moet via gts graveler ruilen voor een andere graveler....
als het al mogenlijk zijn om ze met elkaar te breeden(gaat denk ik niet op voor bovengenoemde combinatie) is de pokemon die je krijgt altijd het zelfde soort als de moeder.(tenzij je breed met ditto)quote:Op maandag 21 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
als ik een piplup ga breeden met een shinx, hoe weet ik dan wat er uit het ei gaat komen?
of is dat steeds een 50/50 kans?
het moet kunnen, ze zitten in dezelfde egg groupquote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het al mogenlijk zijn om ze met elkaar te breeden(gaat denk ik niet op voor bovengenoemde combinatie) is de pokemon die je krijgt altijd het zelfde soort als de moeder.(tenzij je breed met ditto)
ik save dus ook vaak voordat ik pkmn krijg, om een vrouwtje met de juiste ability/nature te krijgen, maakt het breeding move chainen een stuk makkelijkerquote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
het moet kunnen, ze zitten in dezelfde egg group
maar de moeder dus, is dat even jammer
Dat wordt toch al vastgelegd op het moment dat het mannetje die je de egg geeft, de egg krijgt? Dat las ik tenminste op Serebii. Of bedoel je de starter?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik save dus ook vaak voordat ik pkmn krijg, om een vrouwtje met de juiste ability/nature te krijgen, maakt het breeding move chainen een stuk makkelijker
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
bedenk me net dat het niet kan, je kan alleen pokemon requesten die in je pokedex staan :p
aha.. nou ja dan zal ik eens even kijken of ik em koop...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb gehoord, dat dat regio gebonden is. Dus alle mensen die de DS games geimporteerd hebben zijn de sjaak. En de mensen die hem gedownload hebben kunnen over 2 maanden gewoon de EU game downloaden, de savegame renamen en de pokemon uit GBA games naar de nieuwe games traden.
In Pokémon Red versloeg ik de hele E4 + Gary zonder ook maar 1 potion te gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef Jesse_ het volgende:
ja godver eindelijk die elite 4 verslagen, komt er nog een 5de [afbeelding]
zoveel kan ik toch nooit aan zonder ultiem veel heal zooi
Afgezien dat het niet mogenlijk is om een romfile op een volgens de wet op een legale manier op je pc af te spelen , is het hier zoals minimaal 2 x eerder getyped (en jij hebt er ook een PM over gehad) niet gewenst om het over de manier waarop je het desbetreffende spel speelt te hebben, zeker niet aangezien je dat dus nooit op een legale manier kan doen, kap dan ook met dat uitlokken.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb gehoord, dat dat regio gebonden is. Dus alle mensen die de DS games geimporteerd hebben zijn de sjaak. En de mensen die hem gedownload hebben kunnen over 2 maanden gewoon de EU game downloaden, de savegame renamen en de pokemon uit GBA games naar de nieuwe games traden.
Ik heb helaas maar drie sterke pokemon :pquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
In Pokémon Red versloeg ik de hele E4 + Gary zonder ook maar 1 potion te gebruiken.
ahh kut, dan moet ik nog maar ff wachten...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja. De EU versie is nog niet te koop.
hmmz dan moet ik dus maar wachten tot die EU versie uitkomt... wanneer komt die uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:59 schreef PastoorPeter het volgende:
http://serebii.net/diamondpearl/palpark.shtml
Eerste stukje staat het.
ahh ja nu je het 'zegt' ik had ergens iets van 25 juli gelezen of zo...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:10 schreef R_B het volgende:
ergens juli geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |