Of dat, of gewoon een smsje sturen naar jezelf!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Lucille het volgende:
Hij staat in mijn mobiel onder 'Eigen nummer'.
Kan je dan beter naar de ander sturen die het nummer toch al wilde hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:21 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Of dat, of gewoon een smsje sturen naar jezelf!
Hehe, ik ook, op een of andere manier kan ik mijn eigen nummer niet onthouden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Lucille het volgende:
Hij staat in mijn mobiel onder 'Eigen nummer'.
Iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef Skv het volgende:
Bel dan gewoon die ander, dan zie je het direct
Pff.
Wat een helder licht ben jij, zeg!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef Skv het volgende:
Pff.
Dit is dus blijkbaar zelfs te moeilijk voor een IQ loze blondinequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef Skv het volgende:
Pff.
Je kan ook een smsje sturen hoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:38 schreef The_Foxz het volgende:
[..]
Wat een helder licht ben jij, zeg!!!
Wat knap dat jij dat bedenkt!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het waren vast van die kutpinguins, die moeten integreren. INTEGREREN ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het waren waarschijnlijk Marokkanen. Kom op Fok! Moslims bashen!![]()
Het was de eigenaar. Het was een nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:56 schreef Chrizzly2 het volgende:
Tsja, hoe kom je aan een telefoon waar je het nummer niet van weet?
Wacht dan gewoon tot de eigenaar je probeert te bereiken.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef Agorias het volgende:
"ik heb zin in je"
naar mijn vader enzo.
wel leuke gesprekken the day after bij het ontbijt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:50 schreef Pulsy het volgende:
herrinner
beetje jammer als ie terug smst: ik kom er zo aan,even mijn string zoeken!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef Agorias het volgende:
"ik heb zin in je"
naar mijn vader enzo.
wel leuke gesprekken the day after bij het ontbijt.
Oohmfgquote:en dan een volle 5 minuten en 3 haltes verder:
- heee... naar welk nummer moet ik dat smsje nu sturen?
Wie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef batterijtje het volgende:
Klinkt als die 2 dozen van 2 babes. Die zijn sneu zeg!
Die afbeelding die je zojuist weghaalde was net zo mooi, met je nummer erop enzoquote:Op zondag 20 mei 2007 00:51 schreef James1988 het volgende:
- gewoon eigen nummer permanent in display zetten -
Makkelijker kan niet
Slim van je om dat weg te halen jaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:39 schreef James1988 het volgende:
Mja, een deel was geblurred
Ik vond het bij nader inzien toch niet zo slim om m'n volledige naam erop te laten staan
Dat noemen ze een vader met humorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
beetje jammer als ie terug smst: ik kom er zo aan,even mijn string zoeken!![]()
Zet dan ook gelijk je pincode en je inloggegevens van FOK! erbij voor het geval dat je die vergeet.quote:Op zondag 20 mei 2007 05:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vergeet mijn nummer ook altijd. Ik denk dat ik het maar eens op Fok! ga plaatsen aangezien ik hier het meest van mijn tijd doorbreng.
Mijn wachtwoord van Fok! is hetzelfde als de username... en mijn pincode vertel ik niet want daarin zit 3 keer het getal 5, en dan is het makkelijk gokken dat het andere getal een 3 is.quote:Op zondag 20 mei 2007 06:07 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Zet dan ook gelijk je pincode en je inloggegevens van FOK! erbij voor het geval dat je die vergeet.
Geweldigquote:Op zondag 20 mei 2007 06:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord van Fok! is hetzelfde als de username... en mijn pincode vertel ik niet want daarin zit 3 keer het getal 5, en dan is het makkelijk gokken dat het andere getal een 3 is.
Wij beloven plechtig niets te zullen doorsturen/doorgevenquote:Op zondag 20 mei 2007 06:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze informatie binnen dit topic blijft.![]()
Hoeveel mensen zouden er al geprobeerd hebben in te loggen op mijn naam?quote:Op zondag 20 mei 2007 06:20 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Wij beloven plechtig niets te zullen doorsturen/doorgeven![]()
![]()
Ik denk een stuk of 5 toch wel minimaal.quote:Op zondag 20 mei 2007 06:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er al geprobeerd hebben in te loggen op mijn naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |