Is de klus nog geslaagd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Napalm het volgende:
fizzle
Nee, maar hij heeft wel girlfriend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:22 schreef du_ke het volgende:
Maar heeft PJO nog een foto geplaatst hier?
Nee, TRU-ganger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Aardige conservatieve jongen, die niet pro-vrije seksuele moraal is???
Conservatief en TRU gaat toch sws samen, PJ? dan geloof je toch in de samenzwering van (s)links? Pure TRU.quote:
Nee hoor, dat noemen we polletiek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
Conservatief en TRU gaat toch sws samen, PJ? dan geloof je toch in de samenzwering van (s)links? Pure TRU.
Dr W?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Apropos het volgende:
Goede zaak overigens, die bende kwijlende gestoorden moet zo spoedig mogelijk uit het zadel geschopt worden.
Op de grammaticale fout na een universeel toepasbare zin. Van Hamas tot Chavez.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Apropos het volgende:
Goede zaak overigens, die bende kwijlende gestoorden moet zo spoedig mogelijk uit het zadel geschopt worden.
Inderdaad. Maar wie zei dit:quote:
?quote:De kans op AIDS bij onbeschermde seks is nihil. 0,05% De kans is voor de vrouw is groter dan voor de man (als zijnde ontvanger). De grootste kans hebben kontneukende homoseksuele mannen en dan heb je het nog over 1%. Er zijn voorbeelden van stelletjes waarbij de man al jarenlang besmet blijkt te zijn en de vrouw na stel 10 jaar nog niet besmet is geraakt
1) die zet je onde rhet computerbureauquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel girlfriend..
Hoewel ik me met dat soort 24/7-gangers op Fok! altijd afvraag hoe ze dat doen met hun wederhelft hè. Dwz wederhelft die niet geregd is. Heb ik met sigme ook.
Die grammaticale fout is mij anders glad ontgaan, waar zie jij 'm?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Op de grammaticale fout na een universeel toepasbare zin. Van Hamas tot Chavez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |