hier sluit ik me bij aan. Hink een beetje op 2 gedachten, al was ik het laatste half uur wel wat moe en heb ik niet alles meer meegekregen, het einde kwam dan ook totaal uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:20 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb hem vanavond gezien. Hij is geweldig. Alleen het laatste half uur zou ik toch nog wel een keer willen zien. En dat is mischien niet de beste reclame voor een film, hoewel ik hem zeker zou aanraden.
Ik had dus exact hetzelfde en het zegt genoeg dat zoveel mensen er zo over denken lijkt me..het was gewoon heel raar ook vond ik..onsamenhangend en geforceerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
hier sluit ik me bij aan. Hink een beetje op 2 gedachten, al was ik het laatste half uur wel wat moe en heb ik niet alles meer meegekregen, het einde kwam dan ook totaal uit de lucht vallen.
vond ik ook ja. Maar de rest van de film maakt wel een hoop goed, dat wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
hier sluit ik me bij aan. Hink een beetje op 2 gedachten, al was ik het laatste half uur wel wat moe en heb ik niet alles meer meegekregen, het einde kwam dan ook totaal uit de lucht vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Kanonnenpukkel, zo kan je het ook zien, ja. Dit doet me aan de middelbare school terugdenken toen je de diepere betekenis achter boeken en gedichten moest ontdekken. Toen was het verplicht, nu gelukkig niet meer. Misschien dat daarom de eerste 3/4 van de film sec vooral het simpele klootjesvolk (ik dus ook, dus laat niemand zich beledigd voelen) aanspreekt. De Coen-broers hebben hun doelgroep uitgebreid naar ook de intellectuelen onder ons (waaronder ik duidelijk niet, helaas pindakaasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het einde nog een keer gezien (daar had ik toch het een en ander gemist, zo bleek nu), me wat verdiept in verschillende interpretaties, en de film wordt alleen maar beter. En hij was al zo goed.
Hieronder een aardig verhaal over de film en een wmb goede interpretatie van de rol van de sympathieke Spanjaard. Je hoeft er natuurlijk niet mee eens te zijn en niet ook overal mee eens te zijn, maar ik vind het altijd prettig om meningen van anderen te lezen die misschien wat meer gestructureerder over de film nadenken dan ik doe.
spoiler by - sheylerosen on Fri Jan 18 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is gewoon twee scenes direct achter elkaar met exact dezelfde zin: hoe duidelijker moet je het nog maken? Nou is de kans groot dat ik daardoor niet op bovenstaande interpretatie uitkwam, maar het is uiteraard wel een uitroepteken van de regisseurs: hier is iets mee, lieve kijkers, ook sukkels als jij moeten dit beseffen.
Nee dus: het ging vol-le-dig aan me voorbij.
anonieme razernist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is zo'n film te lang voor me en pik ik alle subtiliteiten, zeker op het einde niet meer op omdat ik te moe ben ofzo. Andermans denkwerk kan dan heel verhelderend zijn, zonder dat je het overal mee eens hoeft te zijn.
Maar daar ging het dus niet over: korter heb ik ze niet gevonden.
[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 20-01-2008 02:08:18 ]anonieme razernist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het verhaal van de film is niet zo heel moeilijk, wat wel moeilijker is voor de meeste is dat er in de film dingen te zien zijn waarbij je zelf de conclusies moet trekken wat er is gebeurd. en dat schijnen de meeste niet te kunnenhet zegt genoeg over de mensen iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had dus exact hetzelfde en het zegt genoeg dat zoveel mensen er zo over denken lijkt me..het was gewoon heel raar ook vond ik..onsamenhangend en geforceerd.
Facts don't care about your feelings
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef YoshiBignose het volgende:Zucht. Ja dat zei ik dus. Jij trouwens ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Geniale film trouwens. Deze moet je trouwens 2x zien, je ziet zoveel meer dingen.
[..]anonieme razernist
Klik hier voor de Javier van Javier.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef milagro het volgende:
en ook die motherfucker Javier Bardem, hulde hulde....
Allen lijken me niet meer dan terechtquote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef Arcee het volgende:
Performance by an Actor in a Supporting Role
Achievement in Cinematography
Achievement in Directing
Achievement in Film Editing
Best Motion Picture of the Year
Achievement in Sound Editing
Achievement in Sound Mixing
Adapted Screenplay
8 Oscar-nominaties.
Precies evenveel als There Will Be Blood.
Valt wel mee, vanaf het moment dat je hem aanzet zal je aan de buis gekluisterd zittenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef SunChaser het volgende:
heb m hier liggen, amar is zeker een film waar je goed voor moet gaan zitten?
Je moet voor élke film gaan zitten. Als je tijdens een film - welke dan ook - in slaap valt of naar de wc gaat zonder hem uit te zetten, ben je een vreselijke barbaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Zelfs voor Meet the Spartans, broer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet voor élke film gaan zitten. Als je tijdens een film - welke dan ook - in slaap valt of naar de wc gaat zonder hem uit te zetten, ben je een vreselijke barbaar.
Dan moet je de bioscoop uitlopen of de dvd uitzetten. Een film wel willen kijken, maar dat vervolgens met halve aandacht doen is barbaars.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:44 schreef Marble het volgende:
Er zijn films en er zijn films. Sommige zijn de tijd simpelweg niet waard.
dat gebeurt vanzelf, Sun, of je nu wil of niet, je komt de bank niet meer af..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef SunChaser het volgende:
top 30 op imdb geloof ik, maja ik vond het script niet echt speciaal ofzo maar goed leuke pesonages iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:25 schreef StrayDog het volgende:
Wie zegt dat dit bijna de beste film aller tijden is dan?
Het is gewoon een hele goede film. Waarom? Goed verhaal, goed geacteerd, prachtige personages, mooie dialogen etc.
De dingen dus die meestal goed zijn als je van een goede film spreekt
Misschien dat hij gewoon wat meer opvalt omdat er zo ontzettend veel rotzooi in de bios draait maar dat kan ook aan mij liggen.
ga maar eens wat films in de top 30 van imdb bekijken dan, ik denk dat je meerdere films niet echt speciaal vind. een goede film hoeft je ook niet altijd aan te spreken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
top 30 op imdb geloof ik, maja ik vond het script niet echt speciaal ofzo maar goed leuke pesonages idd
Maar dan vind je 'm wel niet goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
een goede film hoeft je ook niet altijd aan te spreken.
Hoeft niet. Ik kan een heleboel films opnoemen ik wel goed vind, maar mij toch niet zo aanspreken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dan vind je 'm wel niet goed natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het einde nog een keer gezien (daar had ik toch het een en ander gemist, zo bleek nu), me wat verdiept in verschillende interpretaties, en de film wordt alleen maar beter. En hij was al zo goed.
Hieronder een aardig verhaal over de film en een wmb goede interpretatie van de rol van de sympathieke Spanjaard. Je hoeft er natuurlijk niet mee eens te zijn en niet ook overal mee eens te zijn, maar ik vind het altijd prettig om meningen van anderen te lezen die misschien wat meer gestructureerder over de film nadenken dan ik doe.Hmm.. hij doet wel erg zn best om dingen te zien. Ik heb het idee mbt Chigurh nu een paar keer gelezen, maar ik vind het nogal vergezocht allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wel een geweldige film.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Kan ik me wel in vinden in deze reactie, het einde is niet bevredigend. Wat bedoelen ze nou, dat Tommy Lee het geen ene zak meer scheelt wat er gebeurd? Waarom houdt ie dan wel die snaak aan die de lijken vervoerd? Omdat ie dat als ouwe zak nog kon bijhouden? Wat was Woody Harrelson nou bedoeld? Wie was zijn opdrachtgever?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:09 schreef Agrippina het volgende:
De eerste anderhalf uur vonden we heel goed, maar dat laatste half uur bederft het helemaal. Alsof ze op twee benen willen hinken. Enerzijds een lekkere grove moderne western, en dan opeens moet het heel diepgaand en psychologisch worden of zo. Dat vraagt een ander soort publiek. Dom. Ergerlijk. Heel jammer.
Haha, had je me maar naar me moeten luisterenquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:50 schreef SunChaser het volgende:
What the fuck, kijk ik 2 uur voor zo'n kuteinde?
Hij was dus niet te traag en diepzinnig gedurende 90 minuten, maar het laatste half uur gaat de vaart eruit en worden er lagen ingebracht die niemand snapt. Check t IMDB forum, hele discussies of Chigur nu wel of niet achter de deur stond, om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:19 schreef JelleS het volgende:
[..]
Haha, had je me maar naar me moeten luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de symobiliek zal me verder een zorg zijn aangezien het ook niet in de 90 minuten er voor zat. Ja, we zagen een keer kop of munt en de vergelijking tussen dat beide jagers zijn snap ik ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |