abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56120011
Hele vette film
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56120146
De eerste anderhalf uur vonden we heel goed, maar dat laatste half uur bederft het helemaal. Alsof ze op twee benen willen hinken. Enerzijds een lekkere grove moderne western, en dan opeens moet het heel diepgaand en psychologisch worden of zo. Dat vraagt een ander soort publiek. Dom. Ergerlijk. Heel jammer.
pi_56129128
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 01:20 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb hem vanavond gezien. Hij is geweldig. Alleen het laatste half uur zou ik toch nog wel een keer willen zien. En dat is mischien niet de beste reclame voor een film, hoewel ik hem zeker zou aanraden.
hier sluit ik me bij aan. Hink een beetje op 2 gedachten, al was ik het laatste half uur wel wat moe en heb ik niet alles meer meegekregen, het einde kwam dan ook totaal uit de lucht vallen.
pi_56129266
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

hier sluit ik me bij aan. Hink een beetje op 2 gedachten, al was ik het laatste half uur wel wat moe en heb ik niet alles meer meegekregen, het einde kwam dan ook totaal uit de lucht vallen.
Ik had dus exact hetzelfde en het zegt genoeg dat zoveel mensen er zo over denken lijkt me..het was gewoon heel raar ook vond ik..onsamenhangend en geforceerd.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56129715
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

vond ik ook ja. Maar de rest van de film maakt wel een hoop goed, dat wel.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56135355
Ik heb het einde nog een keer gezien (daar had ik toch het een en ander gemist, zo bleek nu), me wat verdiept in verschillende interpretaties, en de film wordt alleen maar beter. En hij was al zo goed.
Hieronder een aardig verhaal over de film en een wmb goede interpretatie van de rol van de sympathieke Spanjaard. Je hoeft er natuurlijk niet mee eens te zijn en niet ook overal mee eens te zijn, maar ik vind het altijd prettig om meningen van anderen te lezen die misschien wat meer gestructureerder over de film nadenken dan ik doe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonieme razernist
pi_56137401
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het einde nog een keer gezien (daar had ik toch het een en ander gemist, zo bleek nu), me wat verdiept in verschillende interpretaties, en de film wordt alleen maar beter. En hij was al zo goed.
Hieronder een aardig verhaal over de film en een wmb goede interpretatie van de rol van de sympathieke Spanjaard. Je hoeft er natuurlijk niet mee eens te zijn en niet ook overal mee eens te zijn, maar ik vind het altijd prettig om meningen van anderen te lezen die misschien wat meer gestructureerder over de film nadenken dan ik doe.

spoiler by - sheylerosen on Fri Jan 18 2008
Kanonnenpukkel, zo kan je het ook zien, ja. Dit doet me aan de middelbare school terugdenken toen je de diepere betekenis achter boeken en gedichten moest ontdekken. Toen was het verplicht, nu gelukkig niet meer. Misschien dat daarom de eerste 3/4 van de film sec vooral het simpele klootjesvolk (ik dus ook, dus laat niemand zich beledigd voelen) aanspreekt. De Coen-broers hebben hun doelgroep uitgebreid naar ook de intellectuelen onder ons (waaronder ik duidelijk niet, helaas pindakaas ). Voor elk wat wils. Knap.
pi_56146105
Ik baal er nog het meest van dat ik voor de hand liggende zaken mis zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon twee scenes direct achter elkaar met exact dezelfde zin: hoe duidelijker moet je het nog maken? Nou is de kans groot dat ik daardoor niet op bovenstaande interpretatie uitkwam, maar het is uiteraard wel een uitroepteken van de regisseurs: hier is iets mee, lieve kijkers, ook sukkels als jij moeten dit beseffen.
Nee dus: het ging vol-le-dig aan me voorbij .
anonieme razernist
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:31:24 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56147140
Beetje jammer dat die spoiler van no sigar echt te lang is om even snel te lezen.
Daar moet toch vast wel ergens een begrijpelijke Nederlandstalige samenvatting van te vinden zijn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56147410
Gewoon overdag lezen, dan lukt het zelfs jou wel Golfer :-), ik bedoel: je hebt twee uur naar de film gekeken, vijf minuten lezen lukt dan ook wel.
Ik heb het helemaal geciteerd omdat het in de eerste plaats uitgaat van een bepaalde interpretatie en die ondersteunt met beelden uit de hele film (anders zegt iedereen natuurlijk: "ja hoezo?!") en bovendien gaat het verhaal wat dieper in op het einde van de film en op de betekenis van de laatste gesprekken met zijn oom en zijn vrouw in relatie tot de rest van de film. En dat allemaal gaat moeilijk in een alinea.

Het is uiteraard maar één interpretatie, maar wel een die ik, zeker aangaande de man met het Kapsel zelf ook wel vermoed had, maar niet zo systematisch uitgewerkt.

Het einde ging in eerste instantie echt totaal aan mij voorbij:
SPOILER
Misschien is zo'n film te lang voor me en pik ik alle subtiliteiten, zeker op het einde niet meer op omdat ik te moe ben ofzo. Andermans denkwerk kan dan heel verhelderend zijn, zonder dat je het overal mee eens hoeft te zijn.

Maar daar ging het dus niet over: korter heb ik ze niet gevonden .

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 20-01-2008 02:08:18 ]
anonieme razernist
pi_56155437
SPOILER
het verhaal van de film is niet zo heel moeilijk, wat wel moeilijker is voor de meeste is dat er in de film dingen te zien zijn waarbij je zelf de conclusies moet trekken wat er is gebeurd. en dat schijnen de meeste niet te kunnen
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik had dus exact hetzelfde en het zegt genoeg dat zoveel mensen er zo over denken lijkt me..het was gewoon heel raar ook vond ik..onsamenhangend en geforceerd.
het zegt genoeg over de mensen idd
Facts don't care about your feelings
pi_56156839
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef YoshiBignose het volgende:
SPOILER
Zucht. Ja dat zei ik dus. Jij trouwens ook.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef YoshiBignose het volgende:

Geniale film trouwens. Deze moet je trouwens 2x zien, je ziet zoveel meer dingen.
[..]
anonieme razernist
pi_56156847
-dubbel
anonieme razernist
pi_56157388
pi_56167983
Ik vond het een goede film. Al vatte ik de titel eerst op als "oude mannen hebben geen land" in plaats van "(het is) geen land voor oude mannen". Zeg maar. Verwarrend.

Ook relaxte analyse dinges van NoCigar
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:26:20 #68
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56303156
Ook eindelijk gezien (in een bioscoop zoals het hoort ).

Sterke film, soms zelfs erg sterk. Sfeervol verteld, leuke dialogen, grof geweld en goed acteerwerk, vooral van Brolin en Bardem. Tommy Lee Jones was ook wel goed, maar werd naar het einde toe toch net iets te zeurderig, al kan hij daar natuurlijk zelf niet zo heel veel aan doen. Soms erg traag, maar geen seconde vervelend, ze nemen gewoon de tijd om hun verhaal te vertellen. Met het enigszins abrupte einde had ik geen problemen, ik vind het wel tof om eens op een onconventionele manier te eindigen. De film voldeed dus aan de verwachtingen die sowieso vrij hoog waren.

In de rand: het enige kleine minpuntje is dat de film me nergens echt wist te raken. We zitten volop in het awardseizoen, waardoor ik al een hoop heb gezien en als ik 't grote plaatje bekijk, dan belandt deze film toch eerder in de subtop, een meesterwerk kan ik er (nog) niet in zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 27 januari 2008 @ 03:51:17 #69
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56334114
Mooie film, prachtige shots, bijzonder gebrek aan muziek. Echt een aanrader.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:50:31 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56344161
Geniale film met een geniale rol van Javier Bardem, wat een creep zeg met dat haar.

Veel spanning in de film en een verrassend einde, gewoon top. Tot nu toe de beste film die ik dit jaar heb gezien. Het jaar is nog kort
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56344296
weergaloos...

prachtige film, slepend sfeervol, je proeft het bijna, de spanning, fantastisch acteerwerk, Tommy Lee uiteraard, Josh Brolin en ook die motherfucker Javier Bardem, hulde hulde....jaaaa en de broertjes last but not least
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56344755
vorige week gezien, wat een geweldige film. Spanning op en top. De beste film van het jaar zoniet van de afgelopen jaren. Javier is cool
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 januari 2008 @ 20:46:39 #73
862 Arcee
Look closer
pi_56347896
Performance by an Actor in a Supporting Role
Achievement in Cinematography
Achievement in Directing
Achievement in Film Editing
Best Motion Picture of the Year
Achievement in Sound Editing
Achievement in Sound Mixing
Adapted Screenplay

8 Oscar-nominaties.

Precies evenveel als There Will Be Blood.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 januari 2008 @ 20:52:55 #74
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56348022
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef milagro het volgende:
en ook die motherfucker Javier Bardem, hulde hulde....
Klik hier voor de Javier van Javier.

Oh my.

[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-01-2008 20:34:30 (Toch net iets té onthullend) ]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 28 januari 2008 @ 20:08:47 #75
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_56369388
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef Arcee het volgende:
Performance by an Actor in a Supporting Role
Achievement in Cinematography
Achievement in Directing
Achievement in Film Editing
Best Motion Picture of the Year
Achievement in Sound Editing
Achievement in Sound Mixing
Adapted Screenplay

8 Oscar-nominaties.

Precies evenveel als There Will Be Blood.
Allen lijken me niet meer dan terecht
  Redactie Frontpage maandag 28 januari 2008 @ 22:19:13 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56372583
heb m hier liggen, amar is zeker een film waar je goed voor moet gaan zitten?
  maandag 28 januari 2008 @ 23:11:41 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56374108
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Valt wel mee, vanaf het moment dat je hem aanzet zal je aan de buis gekluisterd zitten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 29 januari 2008 @ 02:31:41 #78
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56376980
quote:
Je moet voor élke film gaan zitten. Als je tijdens een film - welke dan ook - in slaap valt of naar de wc gaat zonder hem uit te zetten, ben je een vreselijke barbaar.
pi_56376993
Echt een goede film!!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 02:44:52 #80
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56377012
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 02:31 schreef broer het volgende:

[..]

Je moet voor élke film gaan zitten. Als je tijdens een film - welke dan ook - in slaap valt of naar de wc gaat zonder hem uit te zetten, ben je een vreselijke barbaar.
Zelfs voor Meet the Spartans, broer?

Er zijn films en er zijn films. Sommige zijn de tijd simpelweg niet waard.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56377020
Zondag in de bios gezien, weer een geweldige film van de Coens.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 02:52:24 #82
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56377024
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 02:44 schreef Marble het volgende:
Er zijn films en er zijn films. Sommige zijn de tijd simpelweg niet waard.
Dan moet je de bioscoop uitlopen of de dvd uitzetten. Een film wel willen kijken, maar dat vervolgens met halve aandacht doen is barbaars.

Mooi woord, hè, 'barbaars'?
pi_56378448
quote:
dat gebeurt vanzelf, Sun, of je nu wil of niet, je komt de bank niet meer af..

alleen bij hoge nood zet je de dvd even stil, al doet die Javier je ms al voortijdig in je broek pissen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:23:37 #84
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56446855
haha schitterend.. ik snap dat smaken verschillen.. zo vind ook ik sommige crap films wél leuk maar wat is er nou zo goed aan No Country For Old Men? Ik bedoel het is zeker geen kutfilm ofzo maar vanwaar al dat positiefs?

en kom niet van als je dit niks vind heb je er geen verstand van.. leg me aub serieus eens uit waarom dit bijna de beste film aller tijden zou moeten zijn?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_56448438
Wie zegt dat dit bijna de beste film aller tijden is dan?
Het is gewoon een hele goede film. Waarom? Goed verhaal, goed geacteerd, prachtige personages, mooie dialogen etc.
De dingen dus die meestal goed zijn als je van een goede film spreekt
Misschien dat hij gewoon wat meer opvalt omdat er zo ontzettend veel rotzooi in de bios draait maar dat kan ook aan mij liggen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:37:53 #86
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56448705
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:25 schreef StrayDog het volgende:
Wie zegt dat dit bijna de beste film aller tijden is dan?
Het is gewoon een hele goede film. Waarom? Goed verhaal, goed geacteerd, prachtige personages, mooie dialogen etc.
De dingen dus die meestal goed zijn als je van een goede film spreekt
Misschien dat hij gewoon wat meer opvalt omdat er zo ontzettend veel rotzooi in de bios draait maar dat kan ook aan mij liggen.
top 30 op imdb geloof ik, maja ik vond het script niet echt speciaal ofzo maar goed leuke pesonages idd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_56458640
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

top 30 op imdb geloof ik, maja ik vond het script niet echt speciaal ofzo maar goed leuke pesonages idd
ga maar eens wat films in de top 30 van imdb bekijken dan, ik denk dat je meerdere films niet echt speciaal vind. een goede film hoeft je ook niet altijd aan te spreken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 februari 2008 @ 19:39:12 #88
862 Arcee
Look closer
pi_56465146
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
een goede film hoeft je ook niet altijd aan te spreken.
Maar dan vind je 'm wel niet goed natuurlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56465782
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:39 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar dan vind je 'm wel niet goed natuurlijk.
Hoeft niet. Ik kan een heleboel films opnoemen ik wel goed vind, maar mij toch niet zo aanspreken.
Wil niet zeggen dat de films niet goed zijn, alleen dat het mijn smaak niet is.
pi_56545407
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
SPOILER
Hmm.. hij doet wel erg zn best om dingen te zien. Ik heb het idee mbt Chigurh nu een paar keer gelezen, maar ik vind het nogal vergezocht allemaal.

Overigens wel een geweldige film.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56551866
Deze wil ik zien
  woensdag 6 februari 2008 @ 00:24:47 #92
3767 Herald
Come get some
pi_56553040
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 02:09 schreef Agrippina het volgende:
De eerste anderhalf uur vonden we heel goed, maar dat laatste half uur bederft het helemaal. Alsof ze op twee benen willen hinken. Enerzijds een lekkere grove moderne western, en dan opeens moet het heel diepgaand en psychologisch worden of zo. Dat vraagt een ander soort publiek. Dom. Ergerlijk. Heel jammer.
Kan ik me wel in vinden in deze reactie, het einde is niet bevredigend. Wat bedoelen ze nou, dat Tommy Lee het geen ene zak meer scheelt wat er gebeurd? Waarom houdt ie dan wel die snaak aan die de lijken vervoerd? Omdat ie dat als ouwe zak nog kon bijhouden? Wat was Woody Harrelson nou bedoeld? Wie was zijn opdrachtgever?

Ik vind de symboliek die NoCigar in de spoilertag post wel mooi, maar er blijven dan nog steeds vragen. Wie is de opdrachtgever van Anton en waarom huurt iemand hem in als ie iedereen die hem ziet (of weet dat ie een moordenaar is) afmaakt? Is die boekhouder dan ook dood of mocht ie leven als ie zei dat ie hem niet zag? En als hij de dood voorstelt waarom kan hij Llewyeyn dan niet doden?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 februari 2008 @ 00:31:47 #93
862 Arcee
Look closer
pi_56553139
Hé, wat heb je met al het sarcasme gedaan dat er net nog in stond, Herald?
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2008 @ 01:50:29 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56553864
What the fuck, kijk ik 2 uur voor zo'n kuteinde?
pi_56558808
Lol, gisteren in de Sneak Preview gezien, iedereen klappen toen we de titel zagen, iedereen verbaast bij het einde. En iedereen lachen om die macabere sick fuck killer ^^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 6 februari 2008 @ 12:19:22 #96
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56559052
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:50 schreef SunChaser het volgende:
What the fuck, kijk ik 2 uur voor zo'n kuteinde?
Haha, had je me maar naar me moeten luisteren
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2008 @ 17:18:18 #97
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56564836
Mijn probleem met het eind is dat het 90 minuten een keiharde thriller is a la Historie of Violence waar t draait om Moss en die gek en dat we dan ineens de film vanuit t perspectief krijgen van de oude politieman waarbij de personages tussen neus en lippen door ergens worden weggemoffeld. De spong in de tijd a la Tarantino sloeg ook nergens op. Het laatste half uur is pure stijlbreuk dat nergens op slaat.
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2008 @ 17:22:27 #98
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56564913
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:19 schreef JelleS het volgende:

[..]

Haha, had je me maar naar me moeten luisteren
Hij was dus niet te traag en diepzinnig gedurende 90 minuten, maar het laatste half uur gaat de vaart eruit en worden er lagen ingebracht die niemand snapt. Check t IMDB forum, hele discussies of Chigur nu wel of niet achter de deur stond, om maar eens wat te noemen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:59:53 #99
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56565495
Daarmee doelde ik dus op het einde. Want het einde is diepzinnig. Ik vond het zelf niet slecht, maar iets te geforceerd. Het laatste half uur is er om nog duidelijker te maken wat er achter het simpele verhaaltje van de eerste 90 schuilt. En jij denkt dat niemand het snapt, maar spreek voor jezelf zou ik zeggen. Het lijkt me toch wel redelijk eenduidig, de afsluitende dialoog, kop of munt....

En wat extra screentime voor Kelly Macdonald is nooit verkeerd natuurlijk.
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2008 @ 18:14:32 #100
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56565743
Leg jij dan eens uit wat er gebeurde nadat de Coens stijlbreak plegen, dus vanaf dat Moss zn vriendin heeft gebeld om naar dat hotel te gaan.
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:52:57 #101
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56566450
Het is niet zozeer een stijlbreuk, een deel van het verhaal is gewoon afgelopen. En d. e interpretaties staan veelvuldig op imdb. Ik heb zo mijn eigen idee, wat wel qua thematiek vaak overeenkomt met anderen (betekenis van het kop/munt spelletje aan het einde), jij moet zelf maar je eigen idee vormen. Maar heel diep gaat de film wat dat betreft niet, kijk het einde nog een keer zou ik zeggen.
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2008 @ 19:09:21 #102
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56566748
Het deel van t verhaal was helemaal niet afgelopen, de Coens slaan gewoon een heel stuk over, de film zit vol met shootouts en de laatste shootout wordt afgeraffeld met een te laat arriverende Sherrif en een wegscheurende jeep vol met Mexicanen.
SPOILER
En de symobiliek zal me verder een zorg zijn aangezien het ook niet in de 90 minuten er voor zat. Ja, we zagen een keer kop of munt en de vergelijking tussen dat beide jagers zijn snap ik ook.
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:14:51 #103
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56566843
Tja, als je dat mist, dan is dat behoorlijk kut, dat maakt het wel heel erg abrupt. Maar dat is je eigen fout

Dat jou de symboliek een zorg zal zijn is de reden dat ik je de film heb afgeraden. Niet iedereen kan dat waarderen. De symboliek zit echter wel in de eerste 90 min, maar minder duidelijk, dat ben ik met je eens, daarom is het een beetje geforceerd.
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2008 @ 19:22:28 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56567023
Nogmaals ik heb niks tegen symboliek, Pulp Fiction zat er vol mee. Maar ze presenteren het als een pschylohische semi-actiethriller en dan stappen ze laatste 20 minuten over op een heel andere film.

Sterker nog, ik zal zondag in de bioscoop (!) de trailer van NCFOM en dat was een recht toe recht aan actiethrillertrailer. Maar ik zal vanavond de DVD nog eens opzetten vanaf het stuk dat Moss een biertje aan t zwembad krijgt aangeboden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')