ahh oke, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
De koude lucht toevoer van een later type AW11 (met luchtfilterhuis in het kofferbakje)
[afbeelding]
de mijne pakt het weg voor de accu origineel... daar heb ik nu zo'n "verwarmingsbuis" zitten (maar omdat er K&N op staat moet het speciaal zijn ofzo) maar hij krijgt sowieso genoeg koude lucht van onderenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
De koude lucht toevoer van een later type AW11 (met luchtfilterhuis in het kofferbakje)
[afbeelding]
zie je de luchtmassa meter? daar zit het luchtfilterhuis tegenaan geschroefd. vanuit dat huis gaat er een dikke buis voor de accu langs en dan omlaag. hij gaat nog zo'n 30cm omlaag en that's it...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Kun je daar een foto van maken mss?
Ben benieuwd waar die de koele lucht daar vandaan haalt
Geldt voor zowel de mk1 als de mk2: de koele lucht komt van onder. Dankzij de rechte achterruit ontstaat door de rijwind een onderdruk boven de motorkap, en komt de lucht vanzelf door de motorruimte naar boven door de relatieve overdruk onder de auto. Bijkomend voordeel is dat de lift verminderd wordt doordat aan de achterkant onder de auto ook een onderdruk ontstaat door de lucht die in de motorruimte omhoog komt. De mk2 (weet niet of dit bij de mk1 en mk3 ook zo is) heeft dan ook underbody covers vanaf de voorzijde tot aan de motorruimte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Kun je daar een foto van maken mss?
Ben benieuwd waar die de koele lucht daar vandaan haalt
nouja het blijft een simpel (low budget of iig ´slow budget´) studentenprojectje maar ik ga wel proberen er wat leuks van te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:37 schreef Googolplexian het volgende:
pfff .. toch fijn om serieuze projecten te zien op Fok PTA
Ik wilde al bijna een VW3 grille op m'n RC plakken en het een project noemen, respect
: idee!
die vent kan er echt wat van ja...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Baffer het volgende:
220pk uit een atmosferische 4age, geweldig hoe die kerel ook 3 pedalen tegelijk kan bedienen.
http://nl.youtube.com/watch?v=SZcxS2pQiM0
eindelijk een jap die niet aan die drifthype meedoetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Baffer het volgende:
220pk uit een atmosferische 4age, geweldig hoe die kerel ook 3 pedalen tegelijk kan bedienen.
http://nl.youtube.com/watch?v=SZcxS2pQiM0
Drifthype? Dat is geen hype, dat wordt al zoooo lang gedaan daar in japan. Je bedoelt dat die hype de afgelopen paar jaar pas deze kant op is gekomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:57 schreef Cyaa het volgende:
[..]
eindelijk een jap die niet aan die drifthype meedoet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |