 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Das bij meer toyota's een probleem...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef Youp het volgende:
vandaag voor het eerst gereden met het dakraam in het vooronder, wat een genotlekker het zonnetje op mijn bol... nee, ik heb geen cabrio nodig
![]()
en als ik de ramen dicht doe is het onder de 100 nog lekker stil ook!
iemand trouwens een idee of er upgrade kitjes zijn voor de elektrische ramen? want de tandwieltjes zijn een beetje verrot(standaard probleem van de MR2 AW11)
 
			 
			
			
			johngold heeft niks voor de MR2 (iig niet op de site) maar van de club is al iemand achter metalen tandwieltjes aanquote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das bij meer toyota's een probleem...
vervanging van ander merk (johngold) heeft vaak zin...
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			nou er is aangegeven dat je 5W30 <10 graden C mag gebruiken anders word de olie te warm en dus te dun. dit is bij deze olie echter niet het geval. hij word wel warmer maar daardoor niet meer dunner. 20 jaar geleden was de olie ook anders dan nuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef _Drake_ het volgende:
kijk wel uit gezien 5w30 voor een 4-age eigenlijk te dun is en dan behoorlijk veel olie gaat verbruiken, beter is 5w40 te nemen(wel even de moter doorspoelen ivm vol syntetisch) of gewoon 10w40.
 
			 
			
			
			Ik heb er toch redelijk veel zien lopen op 5W30 zonder problemen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef _Drake_ het volgende:
kijk wel uit gezien 5w30 voor een 4-age eigenlijk te dun is en dan behoorlijk veel olie gaat verbruiken, beter is 5w40 te nemen(wel even de moter doorspoelen ivm vol syntetisch) of gewoon 10w40.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			volgens mij is 5w30 van nu nog steeds hetzelfde viscositeit als 5w30 van 20 jaar terug hoor?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:32 schreef Youp het volgende:
[..]
nou er is aangegeven dat je 5W30 <10 graden C mag gebruiken anders word de olie te warm en dus te dun. dit is bij deze olie echter niet het geval. hij word wel warmer maar daardoor niet meer dunner. 20 jaar geleden was de olie ook anders dan nuik zit nu bij een BMW dealer en vroegah liepen alle bmwtjes ook op 10W40 maar daar gaat tegenwoordig ook deze 5W30 in zonder problemen
 
			 
			
			
			ja alleen 20 jaar terug was de kwaliteit beduidend minder. het is zo dat die olie gebruikt werd bij 10 graden en minder. als je deze olie gebruikte bij warmere temperaturen werd hij te warm. daar heeft deze olie geen last van.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Neluhz het volgende:
[..]
volgens mij is 5w30 van nu nog steeds hetzelfde viscositeit als 5w30 van 20 jaar terug hoor?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			dat gaat inderdaad hard... maarja wat wil je met 300pk op 1000kgquote:Op maandag 11 juni 2007 19:21 schreef johnwoo het volgende:
Iets om naar toe te werken:
http://videos.streetfire.(...)e0b-99490112caca.htm
De mk1.5 van Leon, built 3S-GTE met GT30R en AEM computer... Jammer dat je de knallen niet goed hoort van het two-steppen, maar die kart trekt er echt hard vandoor met de launch control van AEM
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			nouja hij heeft uiterlijk wat flinke minpuntjes maarja... 't is geen nieuwequote:
jawel, ik ken hem en de webshop alquote:Op zondag 24 juni 2007 00:52 schreef ForumGek het volgende:
Dat klopt, maar misschien dat ie hem nog niet was opgevallen!
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Wat een reaktie...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:02 schreef BlackRhino het volgende:
Wat een hok.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Stel je niet aanquote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef Wimo. het volgende:
Vind ik ook .. eigen meningen geven is not done !
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			precies!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
Hij is hoekig, niet gestroomlijnd en fokking 80's... maar o zo fun om te rijden.
Geen overbodige luxe... motortje wat veel toeren wil draaien... soepel schakelen met een kort pookje... lekker licht en scherp sturen... goeie remmen (later type iig)... en als je het bond maakt op het droge gooit ie de achterkant lekker om.
Echt een superauto'tje die elke keer weer een lach op m'n gezicht kan toveren.
De fun factor in de MR2 is hoger dan in m'n Supra, ook al is de Supra zoveel sneller!!
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Tja, vergeet niet: het oog wil ook watquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Youp het volgende:
zo vandaag nog wat goodies op kunnen halen
[..]
trouwens ik heb het luchtfilter om twee redenen gekocht en daar staat vermogenswinst niet bij. ten erste om het geluid en ten tweede omdat mn oude luchtfilter aan vervanging toe is
 
			 
			
			
			verdommequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Tja, vergeet niet: het oog wil ook wat. Goed bezig
Als die slangenboer idd doet wat je hoopt en verwacht, vermeldt de n.a.w. gegevens dan ff, je weet maar nooit wie er dan nog meer mee geholpen kan worden.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			http://www.kitcaronderdelen.nl/quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Youp het volgende:
[..]
verdomme![]()
vandaag langs 2 slangenboeren geweest... "ja wij zijn groothandel, we doen het alleen met grote orders van minimaal x meter of minimaal ¤250 etc. we leveren wel aan die en die zaak"
naar "die en die zaak" gegaan... nee die maten hebben we niet....
en toen werd het me te moeilijk, dan moet ik al naar een scheepsbouwer gaan ofzo, nou nee bedankt... heb me maar 2 samco slangetjes besteld... 2 pruts stukkies van 80mm lang voor ¤23,30![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			nog niet... dat is het eerste wat ik doe als hij weer startquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ai, da's weer minder
Dat luchtfilter zit er netjes op!
Je heb vast wel wat filmpjes geschoten om ons te laten genieten van het motorgeluid?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			hij is inderdaad krap, ik moet met mn normale lengte van 1,82 de stoel al bijna helemaal naar achteren zetten, maar het stuur is gelukkig in hoogte verstelbaar... ik heb normaal in de auto's waar ik in rijd het stuur lekker laag staan maar in deze moet hij op het hoogst anders kan ik niet fatsoendelijk remmenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:58 schreef Herr.Flick het volgende:
Heb 2 jaar geleden nog eens een koprevisie gedaan van zo'n ding, het sleutelen aan zo'n ding viel idd mee, al sta je wel wat klunzig omdat de motor wat verder in de auto ligt.
Voor lange mensen is zo'n auto een echte ramp, met mijn 1.97 kon ik nauwelijks rijden in dat karretje, m'n benen zaten gewoon klem tussen het stuur en de pedalen. Wel heeft het een hoge funfaktor!
Have fun!![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			jawel maar zonder handen aan het stuur over een hobbelig landweggetje enzo is niet zo optimaalquote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
Klinkt best goed.
Je kunt het beste wat verder doortrekken als je echt snel wilt zijn.
 
			 
			
			
			|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |