Ja verdomme zeg. Ik net ff snel in de pauze naar de Koel gereden. Denk: die kaartjes haal ik wel ff snel. Toen ik die rij zag, heb ik me maar weer omgedraaid.quote:
Aldus iemand met veel ervaring daarin.quote:
Precies, in Waalwijk was het niet eens uiverkocht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beleving is er in elk geval wel daar!![]()
Naja, promoveren is natuurlijk ook veel interessanter dan niet degraderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, in Waalwijk was het niet eens uiverkocht.
Natuurlijk, maar in potentie heeft VVV een grtere achterban dan RKC.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Naja, promoveren is natuurlijk ook veel interessanter dan niet degraderen.
Vind je het gek heel noord limburg aast er nu op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in potentie heeft VVV een grtere achterban dan RKC.![]()
In Waalwijk zit het nooit vol!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Naja, promoveren is natuurlijk ook veel interessanter dan niet degraderen.
In potentie. Dan betekent dat ze in potentie altijd een grote achterban hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Vind je het gek heel noord limburg aast er nu op.
Precies dat bedoel ik ook dat ze daardoor een groot achterban hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
In potentie. Dan betekent dat ze in potentie altijd een grote achterban hebben.
Precies en dat is exact het probleem van RKC. Er liggen te veel in potentie grotere clubs in de buurt en daarom zal RKC nooit meer als pak m beet 6.000 toeschouwers gemiddeld trekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
In potentie. Dan betekent dat ze in potentie altijd een grote achterban hebben.
Yeaaah, ik heb m'n kaartje. Er stond 1 iemand voor me dus ik heb nog geen 1 minuut gewacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef En_ieka het volgende:
Hele stadion is al uitverkocht, behalve seizoenskaarthouders kunnen hun plek nog reserveren. Ik ga rond etenstijd, ik hoop dat het dan minder druk is.
heb alleen de 2de helft kunnen zien maar vond dat Bossen zowiezo erg het fluiten was alsof rkc er niet uit mocht vliegen van de knvb.... ook toen ie affloot terwijl ie 10 seconden eerder nog een corner toekendequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds twijfel over die buitenspelgoal. Hij vlagde volgens mij in ieder geval aan de late kant.
Ik ben geen VVV-supporter en redelijk objectief. RKC was inderdaad de betere ploeg, maar Bossen floot inderdaad heel veel in hun voordeel. Zeker naarmate de wedstrijd vorderde en vvV sterker begon te worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef BonJovi het volgende:
Komop man RKC had dik moeten winnen, gaan zeiken dat Bossen verkeerd floot slaat nergens op. Jullie moeten blij zijn dat het maar 1-0 was gebleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |