Het is algemeen bekend dat het juist op de beslissende momenten fout gaat bij VVV-Venlo. Maarja, ik kan niet wachten, er komt misschien een groot scherm in de stad. Regionale televisie onderbreken vanalles vanwege VVV-Venlo en huldigingstijden zijn ook al bekend.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de spelers met die druk om kunnen gaan en dat die druk geen verlammende werking heeft.
Dat is het noodlot verzoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat het juist op de beslissende momenten fout gaat bij VVV-Venlo. Maarja, ik kan niet wachten, er komt misschien een groot scherm in de stad. Regionale televisie onderbreken vanalles vanwege VVV-Venlo en huldigingstijden zijn ook al bekend.![]()
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat die wedstrijd morgenavond net als afgelopen zondag weer live is te bekijken via de website van Tien/Talpa?
Nee RKC heeft een 'combi' beleid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef EMAR het volgende:
Dat Waalwijk hebben we nu wel gezien. VVV is wat mij betreft welkom in de eredivisie. Las ergens dat VVV geen extra kaarten kon krijgen van RKC ivm veiligheid. Zijn ze bang dat het uit de hand loopt of zo?
Ik hoop inderdaad voornamelijk dat VVV het redt omdat RKC dan eindelijk eens weg is. Voor de rest heb ik niets met, maar ook niets tegen VVV. Ik beschouw het dan ook niet als een derby.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef planethugo het volgende:
hoop dat vvv het gaat redden, klote rkc is zo een nietszeggend clubje. Wotte past er precies bij...
en dan is roda tenminste eindelijk eens niet de enige club uit limburg in de eredivisie, voor een jaartje dan...
quote:RKCWaalwijk – VVV-Venlo live voor stadhuis
Met bijzondere dank aan Talpa en Jupiler kunnen de VVV-fans die geen kaartje voor de wedstrijd RKC Waalwijk – VVV-Venlo in Waalwijk hebben bemachtigd de wedstrijd van hun favoriete club donderdagavond 24 meiop de Markt voor het Stadhuis op een groot scherm volgen.
Er is gisteren en vandaag hard gewerkt om dit op zo korte termijn mogelijk te maken. Gemeente, VVV-Venlo, de horecaondernemers op de Markt, Lagotronics (broeksponsor van VVV-Venlo) en Stadsmanagement hebben de handen ineen geslagen. Zij hebben gezamenlijk zorggedragen voor de organisatie én voor de financiën.
Met 'combi' beleid bedoelde ik eigenlijk zoveel uitsupporters als het uitvak toelaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef EMAR het volgende:
[..]
Wat extra bussen zijn toch geen probleem?
mee eens, maar zou leuk zijn voor ze als ze het nu eindelijk wel een keer redden na al die jaren net nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad voornamelijk dat VVV het redt omdat RKC dan eindelijk eens weg is. Voor de rest heb ik niets met, maar ook niets tegen VVV. Ik beschouw het dan ook niet als een derby.
Je kunt ook alleen maar met RKC cc's kaarten krijgen, kaarten voor lange zijde of hoofdtribune kreeg ik ook niet met mijn Roda cc's. Goed dat mijn werk als sponsor van 3 BVO's alsnog 6 kaarten kreeg (van iedere BVO 2 gekregen).quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef EMAR het volgende:
Dat Waalwijk hebben we nu wel gezien. VVV is wat mij betreft welkom in de eredivisie. Las ergens dat VVV geen extra kaarten kon krijgen van RKC ivm veiligheid. Zijn ze bang dat het uit de hand loopt of zo?
Wel weer een leuke uitmatch, als de autoriteiten het toelaten met de trein.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad voornamelijk dat VVV het redt omdat RKC dan eindelijk eens weg is. Voor de rest heb ik niets met, maar ook niets tegen VVV. Ik beschouw het dan ook niet als een derby.
Zeg t maar hoor, ik ga welquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen maar met RKC cc's kaarten krijgen, kaarten voor lange zijde of hoofdtribune kreeg ik ook niet met mijn Roda cc's. Goed dat mijn werk als sponsor van 3 BVO's alsnog 6 kaarten kreeg (van iedere BVO 2 gekregen).
Twijfel alleen nog of ik zelf ga
Venlo is inderdaad een veel leukere stad dan Waalwijk. Al is daar niet veel voor nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel weer een leuke uitmatch, als de autoriteiten het toelaten met de trein.
Als ik niet ga gaat de kaart naar een VVV fanquote:
Kijk zo kan het ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ik niet ga gaat de kaart naar een VVV fan
1x op stap geweest in Venlo, maar daar wordt je niet vrolijk van... hing toen iig geen goede sfeer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Venlo is inderdaad een veel leukere stad dan Waalwijk. Al is daar niet veel voor nodig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |