Dat is het noodlot verzoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat het juist op de beslissende momenten fout gaat bij VVV-Venlo. Maarja, ik kan niet wachten, er komt misschien een groot scherm in de stad. Regionale televisie onderbreken vanalles vanwege VVV-Venlo en huldigingstijden zijn ook al bekend.![]()
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat die wedstrijd morgenavond net als afgelopen zondag weer live is te bekijken via de website van Tien/Talpa?
Nee RKC heeft een 'combi' beleid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef EMAR het volgende:
Dat Waalwijk hebben we nu wel gezien. VVV is wat mij betreft welkom in de eredivisie. Las ergens dat VVV geen extra kaarten kon krijgen van RKC ivm veiligheid. Zijn ze bang dat het uit de hand loopt of zo?
Ik hoop inderdaad voornamelijk dat VVV het redt omdat RKC dan eindelijk eens weg is. Voor de rest heb ik niets met, maar ook niets tegen VVV. Ik beschouw het dan ook niet als een derby.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef planethugo het volgende:
hoop dat vvv het gaat redden, klote rkc is zo een nietszeggend clubje. Wotte past er precies bij...
en dan is roda tenminste eindelijk eens niet de enige club uit limburg in de eredivisie, voor een jaartje dan...
quote:RKCWaalwijk – VVV-Venlo live voor stadhuis
Met bijzondere dank aan Talpa en Jupiler kunnen de VVV-fans die geen kaartje voor de wedstrijd RKC Waalwijk – VVV-Venlo in Waalwijk hebben bemachtigd de wedstrijd van hun favoriete club donderdagavond 24 meiop de Markt voor het Stadhuis op een groot scherm volgen.
Er is gisteren en vandaag hard gewerkt om dit op zo korte termijn mogelijk te maken. Gemeente, VVV-Venlo, de horecaondernemers op de Markt, Lagotronics (broeksponsor van VVV-Venlo) en Stadsmanagement hebben de handen ineen geslagen. Zij hebben gezamenlijk zorggedragen voor de organisatie én voor de financiën.
Met 'combi' beleid bedoelde ik eigenlijk zoveel uitsupporters als het uitvak toelaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef EMAR het volgende:
[..]
Wat extra bussen zijn toch geen probleem?
mee eens, maar zou leuk zijn voor ze als ze het nu eindelijk wel een keer redden na al die jaren net nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad voornamelijk dat VVV het redt omdat RKC dan eindelijk eens weg is. Voor de rest heb ik niets met, maar ook niets tegen VVV. Ik beschouw het dan ook niet als een derby.
Je kunt ook alleen maar met RKC cc's kaarten krijgen, kaarten voor lange zijde of hoofdtribune kreeg ik ook niet met mijn Roda cc's. Goed dat mijn werk als sponsor van 3 BVO's alsnog 6 kaarten kreeg (van iedere BVO 2 gekregen).quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef EMAR het volgende:
Dat Waalwijk hebben we nu wel gezien. VVV is wat mij betreft welkom in de eredivisie. Las ergens dat VVV geen extra kaarten kon krijgen van RKC ivm veiligheid. Zijn ze bang dat het uit de hand loopt of zo?
Wel weer een leuke uitmatch, als de autoriteiten het toelaten met de trein.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad voornamelijk dat VVV het redt omdat RKC dan eindelijk eens weg is. Voor de rest heb ik niets met, maar ook niets tegen VVV. Ik beschouw het dan ook niet als een derby.
Zeg t maar hoor, ik ga welquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen maar met RKC cc's kaarten krijgen, kaarten voor lange zijde of hoofdtribune kreeg ik ook niet met mijn Roda cc's. Goed dat mijn werk als sponsor van 3 BVO's alsnog 6 kaarten kreeg (van iedere BVO 2 gekregen).
Twijfel alleen nog of ik zelf ga
Venlo is inderdaad een veel leukere stad dan Waalwijk. Al is daar niet veel voor nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel weer een leuke uitmatch, als de autoriteiten het toelaten met de trein.
Als ik niet ga gaat de kaart naar een VVV fanquote:
Kijk zo kan het ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ik niet ga gaat de kaart naar een VVV fan
1x op stap geweest in Venlo, maar daar wordt je niet vrolijk van... hing toen iig geen goede sfeer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Venlo is inderdaad een veel leukere stad dan Waalwijk. Al is daar niet veel voor nodig.![]()
Dat komt waarschijnlijk doordat we allemaal het Eredivisie-onwaardige RKC eindelijk eens willen zien degraderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook.
Valt me trouwens op dat enorm veel clubs VVV-Venlo succes wensen in de gastenboeken. (Eredivisie en Eerste divisie clubs).
Ik ben er nog nooit uit geweest, maar het kan onmogelijk erger dan Waalwijk zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
1x op stap geweest in Venlo, maar daar wordt je niet vrolijk van... hing toen iig geen goede sfeer.
Het toeval wil dat ik daar ook geweest ben, al was dat voor een wedstrijd, leuk in een kroegje gezeten daar. (Marquis ofzo)quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit uit geweest, maar het kan onmogelijk erger dan Waalwijk zijn.![]()
Dan zie je hoe gelieft die Efteling BVO attractie is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook.
Valt me trouwens op dat enorm veel clubs VVV-Venlo succes wensen in de gastenboeken. (Eredivisie en Eerste divisie clubs).
Ik ben slechts één keer in De Koel geweest, dat was bij de kwartfinale van de beker in '96 en toen beviel De Koel me ook wel. Venlo ken ik verder niet zo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:36 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben voor wedstrijden zowel in Waalwijk als in Venlo geweest (keer voor VVV - FC Haarlem), en Venlo beviel me veel beter dan Waalwijk.
De Koel zat toen ik er was goed voel, maar veel sfeer was er toen niet. Wel een behoorlijke groep van FCH in hun vakken (vanwege de uitkaart bij FCH).quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben slechts één keer in De Koel geweest, dat was bij de kwartfinale van de beker in '96 en toen beviel De Koel me ook wel. Venlo ken ik verder niet zo.
Het is gewoon een leuk, apart stadion met een eigen karakter, in tegenstelling tot het 13-in-een-dozijnstadion in Waalwijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Koel zat toen ik er was goed voel, maar veel sfeer was er toen niet. Wel een behoorlijke groep van FCH in hun vakken (vanwege de uitkaart bij FCH).
waar staat dat danquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef En_ieka het volgende:
http://www.fanclub-vvv.nl/
Voor de limburgers onder ons, radiofragment bij de 2-0 (kan misschien ff duren).![]()
Niet teveel Limburg svp, veel te ver weg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef TLC het volgende:
Veel succes VVV![]()
Ik hoop dat ze eredivisie gaan spelen, en dat ze zich volgend seizoen weten te handhaven !
Zou mooi zijn als dat jaar MVV kampioen gaat worden in de Eerste Divisie![]()
Ik had Fortuna nog niet eens genoemd hequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet teveel Limburg svp, veel te ver weg.Maar nogmaal GO VVV
![]()
quote:
Daar heb jij na volgend seizoen toch geen last meer van?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet teveel Limburg svp, veel te ver weg.![]()
quote:Wedstrijd gratis op DeWedstrijden.tv
Supporters die geen kaartje hebben weten te bemachtigen kunnen de wedstrijd bij het stadhuis volgen. Het is ook mogelijk om de wedstrijd te kijken op je computer via de link onder aan dit bericht...
Want nu de strijd om een plaats in de Eredivisie in alle hevigheid is losgebarsten, biedt DeWedstrijden.tv jou een uitgelezen kans om de verrichtingen van jouw favoriete club op de voet te volgen. Live. En gratis
De resterende duels uit de beslissende derde ronde van de Jupiler League play-offs zijn gratis en voor niets via de Videoplayer van DeWedstrijden live te volgen.
Klik hier! voor meer informatie
Bron: VVV Venlo
Je doelt op eventuele degradatie? Bij degradatie laat ik mijn cluppie niet in de steek hoor, ben niet zo'n schoolvoorbeeld van successupporterquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar heb jij na volgend seizoen toch geen last meer van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |