quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gun het VVV wel. En RKC verdient het om eruit te vliegen na zo'n seizoen als dit.
VVV-Venlo heeft al een paar goeie aankopen gedaan al kun je de spelers niet echt eredivisie-waardig noemen, versterkingen zijn het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:35 schreef Silenus het volgende:
Ik gun het VVV ook. Ging er altijd heen met m'n pappie vroeger, toen ik nog in Limburg woonde.
Hoewel ik me afvraag hoe ze het in hemelsnaam gaan bolwerken mochten ze in de eredivisie spelen volgend seizoen.
Zoals?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:14 schreef En_ieka het volgende:
[..]
VVV-Venlo heeft al een paar goeie aankopen gedaan
Mampuya, Begois en Reekers vind ik versterkingen. Calabro is goed voor de concurrentie voorin.quote:
Dan moet je ook niet achter spelers aangaan die onlangs hebben bijgetekendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Mampuya, Begois en Reekers vind ik versterkingen. Calabro is goed voor de concurrentie voorin.
Leemans zelf is ook al rond met VVV-Venlo, maar Roda JC wil een transfersom die VVV-Venlo niet wil betalen.
Als je niet weet waar het over gaatquote:
En kampioen met ASW!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:34 schreef DarkShine het volgende:
André Wetzel; Van flop bij KV tot Calimero bij VVV!
VVV-Venlo speelde inderdaad erg slecht op dat toernooi en verloor volgens mij ook een wedstrijd, maar werd wel eerste.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Als VVV-Venlo promoveert vind ik dat leuk voor André Wetzel. Maar het zou me wel verbazen. Heb ze in januari op ons mini-toernooi gezien, verre van goed. Wat ik van RBC en Dordrecht zag was imponerender.
ASWquote:
Oorspronkelijke naam, die H is alleen maar toegevoegd later omdat er in Dordt ook een ASW werd opgericht en men verwarring wilde voorkomen. Dus het rijmt mooi. Net als de toevoeging van TR.quote:
Hoop je.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, een zelfde soort scenario is natuurlijk niet ondenkbaar. RKC dwingt thuis een beslissingswedstrijd af....
Als ik ' niks' zeg dan lieg ik, dus..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop niks, wat maakt mij het nou uit....
Jij hebt op nog een derby volgend seizoenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop niks, wat maakt mij het nou uit....
Dat is dan ook het enige wat die goed geraakt heeft, ben natuurlijk wel content met deze treffer van de heer Platvoet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Blawh het volgende:
Platvoet, dacht dat die sinds hij weg is gegaan bij Heracles geen pepernoot meer raakte en nu kegelt die de 2-0 binnen.![]()
Ja, maar volgens mij heeft Reekers een blessure.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:44 schreef Blawh het volgende:
Dat is zeg, geen pepernoot geraakt. Reekers op de bank daar?
Als VVV wint of gelijkspeelt promoveert VVV. Wint RKC komt er een 3de beslissingswedstrijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:57 schreef natasishere het volgende:
ik volg zelf de promotie degradatie niet zo erg, betekent het als VVV de volgende wedstrijd wint of verliest, dat ze naar de eredivisie gaan? nee toch?
Als alles het zelfde prefab moet zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ga eerst dat lelijke stadion eens verbouwen. Niet echt eredivisie-waardig
.
Ik vind het een geweldig stadion. Gewoon gras op de tribunesquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ga eerst dat lelijke stadion eens verbouwen. Niet echt eredivisie-waardig
.
Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:44 schreef Blawh het volgende:
Dat is zeg, geen pepernoot geraakt. Reekers op de bank daar?
Ook als RKC met 1-0, of 2-1wint?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als VVV wint of gelijkspeelt promoveert VVV. Wint RKC komt er een 3de beslissingswedstrijd.
liever VVV dan Den Bosch of RKCquote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Die penalty, wat een schande zeg. Anders wordt VVV even de eredivisie ingefloten...
Maar met die eindstand is de 3de match wel in Waalwijkquote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ja, al wint RKC 85-0, dan komt er een 3de wedstrijd.
Schijnt dat het volgend seizoen geen Jupiler maar Brabantse Derby League gaat heten.quote:
Nee wat is dit danquote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, anders is het weer janken geblazen.
Inderdaad, volgend jaar in de koelquote:Op maandag 21 mei 2007 03:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig stadion. Gewoon gras op de tribunes![]()
Zeker een stadion dat ik wil bezoeken volgend seizoen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind de Koel een heel wat mooier stadion dan de standaardblokkendozen in Roosendaal, Waalwijk, Sittard etc.
Best jammer. Weer een oud stadion dat verdwijnt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:00 schreef En_ieka het volgende:
Bij promotie wordt het stadion sowieso uitgebreid, met hoeveel plaatsen weet ik niet... Maar er zijn uitbreidingsplaatsen genoeg. Maar op termijn moet VVV weg uit De Koel, de infrastructuur is slecht en de bereikbaarheid ook. Er zijn al plannen voor een nieuw stadion, VVV hoopt dit stadion over 3 a 4 jaar te kunnen gebruiken.
Dat is het probleem ook niet. De Koel kan op meerdere plaatsen uitgebreid worden. Maar De Koel is slecht bereikbaar, weinig parkeer mogelijkheden en er is nu al te weinig plaats voor sponsoren wat moeilijk opgevangen kan worden. (Geen Skyboxen). Het is allemaal net te klein en het geld kan dus beter geïnvesteerd worden in een nieuw stadion.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef DarkShine het volgende:
Van de grasveldjes kun je makkelijk extra tribunedelen maken.
Zet zoals Aachen een sponsortent neerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. De Koel kan op meerdere plaatsen uitgebreid worden. Maar De Koel is slecht bereikbaar, weinig parkeer mogelijkheden en er is nu al te weinig plaats voor sponsoren wat moeilijk opgevangen kan worden. (Geen Skyboxen). Het is allemaal net te klein en het geld kan dus beter geïnvesteerd worden in een nieuw stadion.
Emailadresje erbij, en ja hoor.. Reactie van RKC'er.quote:Hoi,
jaja hier weer een zonder clubpas... en nee geen vvv supporter al kan ik me voorstellen dat jullie dat denken. Ik ben dit seizoen al eens eerder geweest, maar ik heb geen seizoenskaart omdat ik vaak zelf moet hockeyen als rkc speelt, vandaar geen pas. Ik zou het wel heel leuk vinden om te komen kijken en ik heb het stadion al gebeld en daar zeiden ze dat er nog kaarten waren, maar dat je dus een clubpas nodig had... Nu zou ik er graag voor willen betalen. Dus zou je 2 kaarten voor mij willen halen dan laat dat even weten op mijn email... ik kom ze dan wel ophalen vandaag of morgen of donderdag...
Groetjes Lianne
quote:op hyves kom je toch echt uit venlo
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef DennieXL het volgende:
Zou leuk zijn. Eindelijk nog een Limburgse club in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef Silenus het volgende:
Sowieso heel schattig om al die VVV-fans te zien die nu ineens erbij willen zijn (logisch natuurlijk, daar niet van) en dan op RKC-gastenboeken zichzelf voordoen als RKC-supporter. Effe kijken.
[..]
Emailadresje erbij, en ja hoor.. Reactie van RKC'er.
[..]
![]()
Ik heb eerlijk gezegd wel het gevoel dat VVV-Venlo verliest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga donderdag misschien ook nog naar Waalwijk. Collega van me is VVV fan en had clubcards van een andere club nodig, ik rij meteen mee om de degradatie van RKC promotie van VVV-Venlo te aanschouwen.
RKC blijft favoriet, maar ik hoop op een stuntje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd wel het gevoel dat VVV-Venlo verliest.![]()
Heeft RKC ook, dus dat is geen reden voor mij om te hopen dat RKC erin blijft. Irritant zou het best kunnen zijn, maar ik hoor het bij thuiswedstrijden in ieder geval niet dus maak ik me er niet al te druk om. Ik zeg nogmaals: Hup VVVquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
Wat mij een beetje stoort aan VVV is de mate waarin de club gesponsord is, echt alles in het stadion is wel ergens door gesponsord. Ok, extra centen zijn altijd handig maar het feit dat als er gescoord wordt door VVV en er door de stadionspeaker gemeldt wordt dat de bal waarmee gescoord is gesponsord wordt door een of ander bedrijf vind ik echt te ver gaan![]()
Je zal niet de enige zijn dan denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien toch maar eens een seizoenskaart halen als ze promoveren![]()
Jan Adams! Geweldig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn dan denk ik.
Zelfs m'n pa (niet echt een 'supporter', maar vindt het leuk om alle eredivisieclubs in de buurt te zien) zit er over te denken.
VVV moet gewoon nog steeds elk dubbeltje omdraaien, zeker bij gebrek aan skyboxen loop je al een boel inkomsten mis. En ja, die stadionspeaker. Is dat nog steeds die idioot?
Die kans is natuurlijk altijd aanwezig. Maar als VVV-Venlo 17e wordt, spelen ze altijd nog play-offs en dat kan ze erin houden. Zolang ze maar geen laatste worden. Mja, eerst maar eens promoveren want dat wordt al lastig genoeg!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als VVV promoveert, knallen ze er volgend seizoen echt keihard weer uit denk ik. Wat niet wegneemt dat ik hoop dat ze het redden donderdag.
Op doelsaldo inderdaad. Ze verloren inderdaad een wedstrijd. Dus straks hebben we een promovendus geklopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:11 schreef En_ieka het volgende:
[..]
VVV-Venlo speelde inderdaad erg slecht op dat toernooi en verloor volgens mij ook een wedstrijd, maar werd wel eerste.
het is een best of three dus of rkc nu met 1-0 wint of met 85-0 dat maakt nix uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef natasishere het volgende:
ach tuurlijk redden ze het donderdag...wat moet het anders worden, 3-0 voor RKC ofzo toch?
of is het bij 2-0 ook een extra wedstrijd? hoe zit dat
Zelfs als ze degraderen is dat geen ramp. Zolang ze maar niet te veel dure spelers aantrekken kan er weinig misgaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als VVV promoveert, knallen ze er volgend seizoen echt keihard weer uit denk ik. Wat niet wegneemt dat ik hoop dat ze het redden donderdag.
Inderdaad, Gaat erg lastig worden. In Venlo gaat het al bijna nergens anders over en ik zelf ben enorm zenuwachtig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:06 schreef Labrador1974 het volgende:
Zal nog een zware dobber worden morgen!
En nu maar hopen dat de spelers met die druk om kunnen gaan en dat die druk geen verlammende werking heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:57 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Inderdaad, Gaat erg lastig worden. In Venlo gaat het al bijna nergens anders over en ik zelf ben enorm zenuwachtig.
Is het vorig jaar onder Neumann niet nogal uit de hand gelopen? Toen hadden ze immers kwalitatief gezien het beste team en hadden ze 'gewoon' kampioen moeten worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Papieren VI kopt vandaag een artikel met: VVV nadert promotie ondanks interne botsingen.
Ik heb zelf de VI niet, maar het heeft volgens mij te maken met Allach en Wetzel. Het botert niet zo tussen die twee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Papieren VI kopt vandaag een artikel met: VVV nadert promotie ondanks interne botsingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |