quote:Op maandag 14 mei 2007 22:22 schreef __________ het volgende:
Voor degene die zich afvragen waar het is, Zijstraat bij het Karregat in Tongelre.
Bussele.
Nummer geef ik niet maar rij de straat in (niet zo lange straat en je ziet het vaneigens die avond) en kom gewoon binnen. Deur staat open. Ik hang wel een mooi bordje "Fok radio, geen Nikki" als herkenningspunt.
#fokradioquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:34 schreef senesta het volgende:
Wow, wat is het rustig hier!!
Goed bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 00:03 schreef FOKradio het volgende:
Ow, er is een fustwisseling
Ik kreeg die n(*&W#^(%% stream niet aan de gang.quote:
10 minuten, ik heb wel wat beters te doen op zaterdagavondquote:
Gelukkig waren wij toen al weg.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:23 schreef SunChaser het volgende:
...en ook nog eens een andere auto raakt...
Sneak preview?quote:En de kaalgeschoren Eddy staat er ook helemaa op
En geen foto'squote:Op zondag 20 mei 2007 10:30 schreef SunChaser het volgende:
De enige die niet in beeld wilde was Nolius, die krijgt een balkje vor zn gezicht
Ik hoop het nietquote:Op zondag 20 mei 2007 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Is deze uitzending binnenkort nog terug te luisteren?![]()
Het grote Eindhoven Meet DEEL 2 topic met :quote:Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef moemoe het volgende:
Ik hoorde nog hoe er iemand werd kaalgeschoren,
live was het veel leukerquote:Op zondag 20 mei 2007 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen om jou te horen hoor
Het lijkt me gewoon grappig
Waren die er dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Misschien vanavond de hoogtepunten herhalen?
die lul in het glas, dat was toch wel het hoogtepunt van de avond.quote:
Eeeh, welke van de 2?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
of was het toch de tuinstoel?
Tof, ik ga em luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending is vanaf nu terug te luisteren op Radio.fok.nl
Ja jij, maar ik als user krijg nog steeds:quote:
Als je hier nu even de suggestie plempt. Dan krijg ik het wellicht geregeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij, maar ik als user krijg nog steeds:
Zoek resultaten: Zoeken op "amy winehouse" in Muziek leverd(e) 0 hits op.
Als jij dat topic nou even leest kan je zien dat ik daar gisteren al suggesties heb gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Als je hier nu even de suggestie plempt. Dan krijg ik het wellicht geregeld
ah jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij dat topic nou even leest kan je zien dat ik daar gisteren al suggesties heb gedaan
Hier en hier.
Die is ook lekker ja, beter dan Rehab zelfsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef FOKradio het volgende:
[..]
ah ja![]()
Maar jij vindt 'stronger than me' niks?
Tof! Fantastische plaat, vooral dat koper!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef FOKradio het volgende:
Maar Rehab was al ooit afgeschotenDie vind ik zelf ook niet zo.
Dus Stronger Than Me heb ik erbij gezet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef remlof het volgende:
En toch vind ik nog steeds niks op actionradio als ik op "amy winehouse" zoek![]()
Doe nog eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij, maar ik als user krijg nog steeds:
Zoek resultaten: Zoeken op "amy winehouse" in Muziek leverd(e) 0 hits op.
Woei!!!quote:
tja, ik zoek al 3 jaar naar kontebonken en die staat er ook nog niet in, daarom haal ik fokradio af en toe maar in huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef remlof het volgende:
En toch vind ik nog steeds niks op actionradio als ik op "amy winehouse" zoek![]()
Volgende keer kom ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
tja, ik zoek al 3 jaar naar kontebonken en die staat er ook nog niet in, daarom haal ik fokradio af en toe maar in huis![]()
toch maar even vragen, welk weekend bedoelde je want ik heb nog steeds geen zak ervan gezienquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Vleermuis, dit weekend ga ik aan de slag met de Eindhovenbeelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |